Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sort hår [MiniFee Shushu]

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Sort hår [MiniFee Shushu] Empty
IndlægEmne: Sort hår [MiniFee Shushu]   Sort hår [MiniFee Shushu] Icon_minitimeTirs Feb 24, 2009 10:42 pm

NU har jeg været syg siden onsdag... MEN idag har jeg fået mine kræfter tilbage, og kan endelige side ved en bærbar igen.. ^w^ (selvom jeg blev hjemme fra skole, alligevel ^^; ) MEN her i fredag fik jeg en besked om at nu havde Helene altså fået mine ting, fra fællesordren, og jeg skulle bare sende pengene.. DOG kunne jeg ikke vente, og min far kørte mig hele vejen fra Lunderskov (tæt på kolding) til Haderslev, for at hente ´en wig og et par gule øjne, til min dukke.. x'D (at være forkælet)


NU har jeg fået taget nogle billeder af wiggen og øjene på min Ikras.. værsgo!! ->

Sort hår [MiniFee Shushu] Billede183-1

Sort hår [MiniFee Shushu] Billede185-1


Helene har også lavet en faceup på ham, til dem som kunne se en forandring på ham Wink

Hans wig er endnu ikke helt færdig, da jeg skal klippe det KORT! ^w^ har dog bare ikke haft kræfter til det endnu.. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Sort hår [MiniFee Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort hår [MiniFee Shushu]   Sort hår [MiniFee Shushu] Icon_minitimeTirs Feb 24, 2009 10:55 pm

Du ved hvad jeg synes <3
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Sort hår [MiniFee Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort hår [MiniFee Shushu]   Sort hår [MiniFee Shushu] Icon_minitimeOns Feb 25, 2009 1:36 am

neej hvor er han blevet fin ^-^
Synes det klæder ham med sort wig (det ser vildt godt ud på billede nr. 2 ~<3)
Og ser ud som om øjnene også er rigtig flotte Very Happy *at danne hadeklub mod mobilcam's* - bruger selv et >a<

Kan også godt lide poseringen på billede 2 Very Happy

Og nu glæder jeg mig bare til at se ham når du har klippet håret Smile

(Fedt at være forkælet Very Happy)
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Sort hår [MiniFee Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort hår [MiniFee Shushu]   Sort hår [MiniFee Shushu] Icon_minitimeOns Feb 25, 2009 4:39 am

Aw, finhed! ^^ <3
Jeg synes desværre ikke, at de gule øjne ses så godt ^^;
Men sort og gul er en fed kombination ~
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Sort hår [MiniFee Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort hår [MiniFee Shushu]   Sort hår [MiniFee Shushu] Icon_minitimeTors Feb 26, 2009 4:34 am

Astrid -> de gule øjne var også bare det rene besvær!! De er lavet af (aner ikke hvordan det staves) sådan noget blødt noget xD rigtig sjovt at røre ved, DOG klistede mit snot ikke rigtig på det.. >.< var et helvede at få de gule øjne i, og da de så sad i, kunne man næsten ikke se at de var gule... :/
MEN tak alligevel xD

Zin -> Mange tak!
Hans store skalede ægge hovede manglede også lige en wig x'D DOG blev den ikke så pæn efter at jeg klippede den kort xD
ligger nok nogle billeder ind senere.. ^^;

Syns selv at billede nr. 2 blev rimelige: ta selv et billede

Anori -> TAK Mimi!!
jaa.. du kastede alle dine elskede ord på mig, da vi var på MSN.. ^w^ haha.. Mange tak igen x'D


TAK til jer alle.. xD og til de andre, som ikke har gadet ligge en kommentar, men som indersinde har tænkt en tanke, da de så de 2 dårlige billeder x'D haha.. Der vil komme nogle flere/ bedre billeder senere hen.. disse var kun for at vise, at NU havde han altså fået hår på hovedet..!
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Sort hår [MiniFee Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort hår [MiniFee Shushu]   Sort hår [MiniFee Shushu] Icon_minitimeSøn Mar 01, 2009 8:24 pm

Parykken klæder ham rigtig godt, synes jeg. Det må være rart for ham at få sig noget hår. :-) Øjnene er også flotte.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sort hår [MiniFee Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort hår [MiniFee Shushu]   Sort hår [MiniFee Shushu] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sort hår [MiniFee Shushu]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Im blue [Minifee Shushu]
» My body [MiniFee Shushu BOY]
» A muffin day [Puki pipi and MiniFee Shushu BOY]
» Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram]
» Sort og hvid [DM Orlando Ray]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: