Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sort og hvid [DM Orlando Ray]

Go down 
+4
zenni
wolter
Prinsessen
Pallas
8 deltagere
ForfatterBesked
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sort og hvid [DM Orlando Ray]   Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Icon_minitimeTors Maj 07, 2009 10:05 pm

Jeg eksperimenterede lidt med lys og skygge + utrolig meget photoshop og det kom der et enkelt billede ud af som jeg er ret tilfreds med.
Hendes venstre arm ser desværre en smule akavet ud, men det opdagede jeg desværre først da jeg var igang med at redigere billederne.

......
Sort og hvid  [DM Orlando Ray] 3509293127_ac5384e279_o
.....
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort og hvid [DM Orlando Ray]   Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Icon_minitimeTors Maj 07, 2009 10:08 pm

Woaw! Det er virkelig et interessant billed Smile
Kan virkelig godt lide det. Armen er lidt funky, ja, men udover det synes jeg hun står meget naturligt.
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort og hvid [DM Orlando Ray]   Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Icon_minitimeTors Maj 07, 2009 10:16 pm

Det er virkelige flot! Smile

Vil faktisk sige at det ligner en dame som har gjort selvmord, eller bare er død.. derfor tøjet sort..
Og hun er på vej imod lyset, og derfor kun omkringet af hvid.. xD ellers er det bare mig som har en underlige tankegang.. ^w^
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
zenni

zenni


Antal indlæg : 86
Age : 50
Geografisk sted : Frederiksberg
Registration date : 29/12/08

Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort og hvid [DM Orlando Ray]   Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Icon_minitimeTors Maj 07, 2009 10:36 pm

meget interessandt med det kolde lys, lyset og skyggerne lægger sig smukt på benene , øverste del af ryggen og nakken...mums.
Det hele får en underlig realisme , og det er på en måde meget cool at man ikke kan se hendes ansigt...ligesom Wolter får jeg også en masse historier op i hovedet Shocked
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort og hvid [DM Orlando Ray]   Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Icon_minitimeTors Maj 07, 2009 10:52 pm

Jeg kan super godt lide billedet. Synes poseringen får det til at ligne, at hun danser og derfor synes jeg ikke armen ser mærkelig ud.
Lyset givet billedet en lidt surrealistisk stemning, og får hende til at virke meget elegant. Lidt som en fe eller sådan?
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort og hvid [DM Orlando Ray]   Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Icon_minitimeFre Maj 08, 2009 1:52 am

Det er et supersmukt billeder ^^
At armen muligvis sidder lidt akavet, synes jeg ikke, ødelægger helhedsindtrykket af billedet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort og hvid [DM Orlando Ray]   Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Icon_minitimeLør Maj 09, 2009 6:09 am

Tak skal I have alle sammen.
Det er rart at høre, mine eksperimenter er lykkedes Very Happy

Zenni og Wolter >> Jeg havde egentlig ikke nogle baggrunds historier i tankerne da jeg tog billederne, det eneste jeg fokuserede på var kompositionen og lyset. Så det er fedt at I kan få nogle historier og følelser ud af billedet.
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort og hvid [DM Orlando Ray]   Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Icon_minitimeSøn Maj 10, 2009 11:38 am

virkelig betagende billede ;D
Elsker poseringen og ja, selvfølgelig effekten med sort/hvid ;D
Tilbage til toppen Go down
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort og hvid [DM Orlando Ray]   Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Icon_minitimeSøn Maj 10, 2009 10:31 pm

Virkelig et super flot billedet. Syntes også billedet fortæller en historie. Har stadig en svaghed for hende, hun er stadig den dukke jeg husker bedst her på RG. ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort og hvid [DM Orlando Ray]   Sort og hvid  [DM Orlando Ray] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sort og hvid [DM Orlando Ray]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Blandede sort/hvid (en smule gore og death)
» 2 styks [Evie / DM Orlando Ray]
» Ny hat [Evie/ DM Orlando Ray]
» Sort hår [MiniFee Shushu]
» Dina is growing<3 [DZ Orlando]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: