Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram]

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram] Empty
IndlægEmne: Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram]   Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram] Icon_minitimeOns Jan 26, 2011 3:56 am

Jeg har endnu ikke vist Sram frem, så jeg lånte en krop af Lille_Aki til hovedet. Sram er et Custom House Sram hoved uden krop. Jeg er ikke helt tilfreds med hans face-up - tror det er øjenbrynene...

Og nu har jeg også internet (godt nok ikke særlig hurtigt eller særlig stabilt)!

Cocori:
Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram] DSC03838

Sram:
Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram] DSC03848

Begge to:
Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram] DSC03845


Sidst rettet af Prinsessen Ons Aug 03, 2011 8:00 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram]   Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram] Icon_minitimeOns Jan 26, 2011 11:17 pm

Ahaha ... Jeg så på det første billede og tænkte: "Jamen, sådan husker jeg da slet ikke Sram. Og sådan plejer CHs tan da ikke at se ud. Det var sært!" Så læste jeg lige både titel og tekst igen og måtte improvisere et hurtigt møde mellem håndflade og pande.
Tillykke med ham! Hvor er de fine sammen. Det er sjældent, at man ser CH-dukker, men de er nu altså dejlige. Jeg synes, at faverne og udførslen af faceuppen er gode, men jeg kan gode se, hvad du mener med øjenbrynene. De ser en smule unaturlige ud (de kunne nok godt bruge et knæk eller mere vandrethed).
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram]   Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram] Icon_minitimeTors Jan 27, 2011 1:54 am

Synes det er en super lækker paryk din Cocori har. Den komplimenterer hendes varme brune rigtig godt Smile

Uh Sram er bare sådan en kært hoved. Jeg synes faktisk hans face up er blevet er rigtig god. Måske lidt skygger i face uppen ville "do the trick" Wink
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram]   Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram] Icon_minitimeFre Jan 28, 2011 1:45 am

Hvor er han nuser !
Tillykke med ham Very Happy
Kan godt se hvad du mener med brynene, de ville nok passe bedre til en lidt mere "bad" face up, som emo eller noget. men nøj hvor jeg elsker hans smil Very Happy
Tilbage til toppen Go down
HaruAwesome

HaruAwesome


Antal indlæg : 22
Age : 29
Geografisk sted : Space ~
Registration date : 06/02/11

Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram]   Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram] Icon_minitimeMan Feb 07, 2011 6:41 am

Jeg syns da hans face-up er fin? Very Happy
De er begge to i det hele taget nogle rigtig flotte dukker!
Kan især godt lide hans dreads!<3
Tilbage til toppen Go down
http://www.deviantart.awesomeprincessharu.com
Sponsoreret inhold





Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram] Empty
IndlægEmne: Sv: Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram]   Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sort og Rød [IH Cocori og CH Sram]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Pige-Sram i solnedgangen [CH Sram / SD16G hybrid]
» Manipulated Cocori [IH Cocori]
» Cocori
» Basketball (IH Dark Cocori)
» cutie boy(CH Sram)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: