Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 My body [MiniFee Shushu BOY]

Go down 
+7
Xandorram
Piratkaptajn
Chazzi
Heceta
Anori
Cherizard
wolter
11 deltagere
ForfatterBesked
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 3:51 am

min 7 aften på NYE RG.. så ville vise billeder igen xD

Nu er jeg jo utrolige glad for Ikras's mandige krop! Cool Og jeg ville da gerne dele billederne med jer xD
der er rimelige rodet bag ved, men det var mest tænkt, så I ville se mere efter xD DOG var det ikke meningen at ice tea'erne skulle ha været med på.. ^^; opdagede jeg først nu..... >-<

EHM.. og der er meget bar overkrop!! xD NU er I advaret!! (billederne er blevet taget med, min bror's klos af en mobil, som ikke tager imod sim kort, derfor må jeg bruge det som kamera.......... jubi ^^; )





My body [MiniFee Shushu BOY] 31122008005


My body [MiniFee Shushu BOY] 31122008007


My body [MiniFee Shushu BOY] 31122008004

My body [MiniFee Shushu BOY] 31122008003

My body [MiniFee Shushu BOY] 31122008002


Just for fun

My body [MiniFee Shushu BOY] 01012009003
sakras: jeg vil osse være med >.<
Ikras: kom igen, når du får muskler... -.-'





Lige et bonus billede
Lagde Ikras på mit skød, og trak tøjet af Sakras, så han lignede mere Ikras.. da jeg rettede mig op, så Ikras sådan ud..

My body [MiniFee Shushu BOY] 01012009002IND
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Cherizard

Cherizard


Antal indlæg : 47
Age : 30
Geografisk sted : Vestjylland, struer
Registration date : 31/12/08

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 3:56 am

Lækker lækker lækkerxD! glæder mig helt vildt meget til at se ham med paryk og faceup!!!x3
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 3:57 am

Wrruf! Meget kan siges, men en lækker krop - i hvert fald overkrop - det har drengen O3o
Ekstra billedet med Sakras er vildt kært XD
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 4:02 am

Cherizard -> hov hov Anna xD Du må ikke se på ham!! #holde for øjene!!# >.< Du må kun se mig!!! <33

Anori -> hvis du havde sagt, lækker krop.... havde jeg undret mig.. og spurgt: hvordan ved du det... o.O #trække Ikras's bukser op til brystet!!!!!# x'D

year!! syns at det var synd, hvis han ikke kom med xD Og så folk ikke hele tiden siger: pas nu på du ikke glemmer ham, wolter... #pege finger#
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 4:03 am

fin krop, men en meget rodet baggrund som ødelægger lidt shootet for mig da jeg har svært ved at se andet end rod.
Tilbage til toppen Go down
Cherizard

Cherizard


Antal indlæg : 47
Age : 30
Geografisk sted : Vestjylland, struer
Registration date : 31/12/08

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 4:06 am

Wolter: Jeg havde også svært ved at få øjnene af dine lår, selvom ikras sad i sådan en lækker stillingXD Sakras er også vildt sød!!!x3
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 4:10 am

Haha, den lille ekstra historie er super sød XDDD; *ae ae på Sakras*
Glæder mig til at se Ikras med en face-up ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 4:20 am

Heceta -> syns din besked var lidt negativ.... -.-
ved ikke om du har lagt mærke til det meeeeen.. På de billeder Ikras er med, på er der ALTID rod bag ved! Da det bare forklar hans personlighed og hans tanker! -.- Imens Sakras ikke har rod... -.-

Cherizard -> Shocked Embarassed Embarassed Embarassed Shocked Yeah!!!! x'D #være rød i hovedet.......#
en skam at jeg ikke lagde ham der med vijle..? eller gjorde jeg Wink hehehe xD

Chazzi -> xD det var også mest for sjov.. xD men er vildt gald, for at du følger med i hans liv.. XD
Hans wig bliver forhåbelige snart bestilt.. :/ hvis ikke Mitzu trækker sig helt ud af fællesordren >.< TT.TT
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 5:15 am

Det kan godt være jeg lyder negativ, men det var det der faldt mig ind da jeg så billederne. Og når man poster ting på offentlige forums, må man jo have lavet sig den overvejelse at ikke alle de kommentarer man får er ros. Man skal også kunne tage kritik og måske lære af det. Ellers må du jo skrive i din tråd at du KUN ønsker ros. Men mener at når man føler sig gammel nok til at poste og nyde ros, må man også være gammel nok til at kunne tage lidt kritik da ikke alle syntes de samme ting er pæne.
Tilbage til toppen Go down
Piratkaptajn

Piratkaptajn


Antal indlæg : 54
Age : 32
Geografisk sted : Vemb
Registration date : 31/12/08

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 8:03 am

Very Happy find Holger dukke !

undskulder, men... det kræver ikke så meget at rydde et bord for at tage billeder ^^;;

har du ikke tøj og wig til ham? Oo . . . .. . .

(ellers, har du ikke rod i dukke størrelse?)
Tilbage til toppen Go down
Cherizard

Cherizard


Antal indlæg : 47
Age : 30
Geografisk sted : Vestjylland, struer
Registration date : 31/12/08

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 8:20 am

Heceta: Nu lyder du faktisk lidt negativ. Det er rigtig nok at wolter skal kunne tåle til at få kritik, men det betyder altså også at du skal kunne tåle at få at vide at du lyder negativ, uden at tro at det er wolter der ikke kan tåle at få kritik. #pyyh lang sætning xD#.

Wolter forklare dig endda hvorfor der er rod bagved, og så kunne du jo sige "nååh jah det kan jeg så godt se, men jeg synes stadig ikke at det er så pænt at se på, måske kunne du prøve med et billede uden rod?". Og så ville wolter helt klart sige ja! ^^ på den måde ville begge parter være glade^^! medmindre du kan lide at kritisere Razz xD
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 8:31 am

Jeg må bede jer fortsætte per PM, dette skulle allerede været gjort ved første svar tilbage til Hecetas kommentar Dette er for at undgå OT (off topic) og at tråden hele tiden ryger til tops.

Jeg vil ligeledes pointere at der vil blive afgivet kritik til alles billeder ud fra hvad der ses på billederne, så derfor skal man skrive det tydeligt i sin tråd vis man ikke ønsker kritik.
Ligeledes skal kritiken der gives også være gennemtænkt og kontroleret for at undgå misforståelser.

Se det mere som et råd eller et fif til fremtidige billeder frem for et angreb eller noget personligt.

- Xandorram
Moderator
Tilbage til toppen Go down
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 9:18 am

jeg syntes han er rigtig flot Ö og har nogle damn lækre mavemuskler 8D
Tilbage til toppen Go down
Cherizard

Cherizard


Antal indlæg : 47
Age : 30
Geografisk sted : Vestjylland, struer
Registration date : 31/12/08

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeSøn Jan 11, 2009 1:53 am

Xandorram: Javel Very Happy Off topic via PM kun^^ men jeg tror heller ikke jeg har mere at sige Smile
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeSøn Jan 11, 2009 3:04 am

arrh han er så dejlig jeg vil ha ham...
jeg kommer og kidnapper ham, jeg ved hvor du bor haha
haha alle sammen jeg har set ham in the real life! Razz

glæder mig også virkelig til han får sin wig, og en faceup..
jeg ved bare han bliver for lækker!
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeSøn Jan 11, 2009 6:02 am

Heceta -> du kom ikke med kritik!
og da jeg ønsker at blive forfatter, elsker jeg at få kritisk! kritisk er er noget helt andet, end det du forstår! -.-
Og da jeg intet har imod at få kritisk, til mine billeder, da jeg mere lær af det! Så i fremtiden, kan du komme med rigtig kritik, eller holde din mening, for dig selv.. For som Cherizard, har sagt, har jeg forklaret rodet! derfor var der ingen grund til din kommentar.. -.-


Og nu må du have mig undskyldt, fordi jeg gerne vil svare tilbage, til de mennesker som virkelige gerne vil komme med rigtige kommentar, og kritisk.. -.-

Effle -> whahahahahah!! xD jamen mange tak! xD


Tiko -> ehm... kidnapper du ham? eller var det en joke? x'D Da du ellers så ud til at ville tage ham med hjem, da jeg spugte om du ville holde ham, da jeg skulle kramme Signe x'D
iiih.. gælder mig også til hans wig.. han bliver såååå flot -> afro


Og jeg undskylder alle sammen, fordi jeg endnu ikke har fået hans wig.. >.< Næste gang jeg sender billeder ind af ham, bliver det med wig!! selvom det kan tage noget tid endnu.. >.<
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeSøn Jan 11, 2009 6:05 am

Piratkaptajn skrev:
Very Happy find Holger dukke !

undskulder, men... det kræver ikke så meget at rydde et bord for at tage billeder ^^;;

har du ikke tøj og wig til ham? Oo . . . .. . .

(ellers, har du ikke rod i dukke størrelse?)


glemte dig helt >.<

Jeg havde også selv tænkt på det med at finde holger x'D

bordet skulle se rodet ud.. xD
har en trøje, af helene, en T-shirt, og 3 korte bukser... Men det var mening/for sjov, at jeg ville vise hans overkrop frem x'D

Desværrer.. har intet i dukke størelser til en Minifee endnu.. >.< Da jeg ikke ved hvor jeg skal lede.. >.< hvis nogen ved hvor jeg kan lede, så send gerne en PM.. ^^;
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeSøn Jan 11, 2009 7:34 am

Wolter, som jeg skrev tidligere.

Ligeledes vil jeg pointere at din post til Heceta indeholder en meget ubehøvlet tone hvilket havde været mere passende i en PM til Heceta. Husk venligst dette til fremover.

Xandorram.
- Moderator

Xandorram skrev:
Jeg må bede jer fortsætte per PM, dette skulle allerede været gjort ved første svar tilbage til Hecetas kommentar Dette er for at undgå OT (off topic) og at tråden hele tiden ryger til tops.

Jeg vil ligeledes pointere at der vil blive afgivet kritik til alles billeder ud fra hvad der ses på billederne, så derfor skal man skrive det tydeligt i sin tråd vis man ikke ønsker kritik.
Ligeledes skal kritiken der gives også være gennemtænkt og kontroleret for at undgå misforståelser.

Se det mere som et råd eller et fif til fremtidige billeder frem for et angreb eller noget personligt.

- Xandorram
Moderator
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeMan Jan 12, 2009 4:18 am

Nok med OT >A<

Jeg synes (som jeg allerede har sagt) at han har en vildt lækker overkrop <3

Han er rigtig fin.. Glæder mig til at se ham med wig, og faceup og hører hans historie ^w^b
Synes det er vildt sjovt at Sakras smider tøjet får også at være med, og Ikras storebrors-agtige kommentar:
"Kom igen når du har fået muskler" xD Vildt sjov

(Jeg lagde slet ikke mærke til rodet før jeg læste de andres kommentarer og din lille præsentation af billederne for oven ^-^" Jeg er en smule træt xP) hehe

Keep up the good work.. glæder mig til at se mere til ham ^3^
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeMan Jan 12, 2009 8:44 am

wow hvor i dog kan diskutere her O.O

personligt synes jeg overhovedet ikke rodet gør noget.
måske kan det godt genere nogen, men så længe du har forklaret at det er meningen, er der jo intet galt
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeMan Jan 12, 2009 6:48 pm

Zin -> aaw.. tusind tak! Q.Q

Jeg gælder mig også til hans wig.. og det er virkelige synd for ham, at han bare sider der hjemme, uden hår på hovedet >.<
dog har min åndsvage storebror, lagt vat på hans hovede..... o.O

jaa.. Sakras er rimelige nuttet xD især når han gerne vil blive set af de store (Ikras og Tiko's Noah) xD

Tiko -> Tak Tiko xD
Tjaa... vi diskutere meget.. dog er det afklaret.. ^^; (over PM)

nej, syns hellere ikke at der er noget galt, når jeg har forklaret at det er Ikras's måde at være på.. sådan ser han verden.. sådan er hans personlighed.. men det er nemmer at forklare når han er mere færdig (wig og faceup)

Lige nu, kan jeg ikke vente på wiggen!! <333
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeOns Jan 14, 2009 11:09 pm

Vat?? haha.. fyfy storebror (gad jeg nu god se, og vide hvorfor ;P)
hehe.. det er ikke altid lige let at være den lille når man så gerne vil være sammen med alle sine store idoler Wink
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeTors Jan 15, 2009 12:20 am

Zin skrev:
Vat?? haha.. fyfy storebror (gad jeg nu god se, og vide hvorfor ;P)
hehe.. det er ikke altid lige let at være den lille når man så gerne vil være sammen med alle sine store idoler Wink

jaa vat.. xD noget fra min hund's kanin bamse xD som bare lå på Ikras's hovede..... xD

Det er ikke let, når ens store idoler så træder på en.. eller forgifter en med gammel kage... o.O X'D
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
ChibiShin

ChibiShin


Antal indlæg : 158
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 13/01/09

My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitimeFre Jan 16, 2009 5:54 am

Det er smuk håndværk ind i små detaljer, som gør at han udstråler en skønhed selvom han er nøgen i ansigtet, ligger man slet ikke mærke til det da hans smukke øjne og fine ansigt fanger en helt ind i hjertet!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





My body [MiniFee Shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: My body [MiniFee Shushu BOY]   My body [MiniFee Shushu BOY] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
My body [MiniFee Shushu BOY]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Im blue [Minifee Shushu]
» Sort hår [MiniFee Shushu]
» A muffin day [Puki pipi and MiniFee Shushu BOY]
» Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body]
» La Vie En Rose [DoD Lahoo // B&G boy body]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: