Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting

Go down 
+13
Ponpyon
Kirie
nightfly
RainyXday
wolter
AliceFromUnderland
lille_Aki
Hirin
kittey
mellaney
Prinsessen
Nuggie
Amano
17 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
nightfly

nightfly


Antal indlæg : 247
Age : 37
Geografisk sted : Grenå
Registration date : 19/12/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 5:55 pm

Candys yndlings ting er min lille steampunk samling... ^^

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 IMG_4654
Mest fordi hun har fundet ud af at hun kan lukke sin lillebror inde i lanternen... ^^'
Tilbage til toppen Go down
http://bloody-danish.deviantart.com/
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 7:53 am

For ikke at gøre det for let for nightfly xD
springer jeg ind i sidste øjeblik!! xD HURRA !!


Sakras
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 Sakras

Wolfy
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 IMG_4201


(det er sidste gang jeg holder traf oven i sådan noget.. det er jo mega stressene ^^ )
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 9:14 am

Nicole og Riley - nået desværre ikke deadlinen, så de to piger er desværre ikke gået vider.

Vinder vil blive fundet ud af de 3 der er tilbage, med 1 plads, 2 plads og 3 plads..
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 4:13 am

1, 2 og 3 pladsen er fundet

Se side 1


Mange gange tillykke
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 Icon_minitimeMan Aug 16, 2010 7:05 am

VINDEREN SAKRAS
2 SÆSON AF DANMARKS NÆSTE TOP DOLL



2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 IMG_sakras
Navn på dukke; Sakras
Type dukke; Puki Pipi
Str. dukke; 12 cm

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 Neverland

DISNEY


2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 IMG_2830
Sport


2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 IMG_3173
Be My Lover


2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 IMG_3472
Det paranormale


2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 Sakras
min/mine ynglings ting
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 Icon_minitimeMan Aug 16, 2010 7:10 am

Mange tusind gange tillykke, Sakras. Egentlig skal man vel også sige tillykke til Kanin Johannes, da han deltager på mange af billederne. Smile
Nu bliver du vist ikke nem at komme i nærheden af (billedhistorie, Wolter) i de næste par måneder... hehe...
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Sponsoreret inhold





2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» 3 Sæson at Top Doll - Finalen
» Denmarks next top doll. 6. runde
» Fotoshoot til 2. runde af top model doll... ^^
» fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]
» Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotoudfordringer-
Gå til: