Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang)

Go down 
+5
flame_angel
lille_Aki
Maru
Miki
Willow
9 deltagere
ForfatterBesked
Willow

Willow


Antal indlæg : 14
Age : 34
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 04/01/09

Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Empty
IndlægEmne: Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang)   Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:12 am

Heh, jeg var ikke engang særlig aktiv på det gamle resin og har virkelig ikke været det her. Det gamle resin blev slettet midt i min studentereksamen og derefter er jeg startet på universitet.
Jeg vil dog sige, at Shushu stadigvæk er min lille solstråle. Hun sidder altid på mit skrivebord og selvom jeg ikke får taget billeder, nyder jeg hendes selvskab. Navnet Willow gik ikke til hende, hun har bare for meget personlighed. Hun er en bestemt lille dame og det er derfor, jeg besluttede mig for at købe Karsh (navn under overvejelse XD) til hende... (Plus det var kærlighed fra første blik med Karsh ligesom det var med Shushu) Hun har bare været ret ensom på det sidste, så jeg håber de vil komme godt ud af det med hinanden.
Det blev ikke til nogen åbningsbilleder og jeg har taget billederne i løbet af eftermiddagen, så lys-kvaliteten svinger lidt XD Men jeg vil tage nogle bedre billeder en anden dag Razz Det er bare lige for at vise ham lidt frem.
Og jah... JAH, tøjet er ALT for stort -_- Men jeg... håbede ligesom... Det var så pænt ... ... Jeg må skaffe noget andet tøj XD

Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) IMG_1139
Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) IMG_1141
Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) IMG_1142
Lidt nærbilleder i eftermiddagsbelysning. Undskylder hvis de er lidt utydelige, jeg tror, jeg ryster lidt på hånden, når jeg skal tage billeder.
Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) IMG_1143
Solen var virkelig nice, men den lavede totalt ged i billederne XD Jeg havde slået blitzen fra, men belysningen lavede bare... Shoooom... Elsker dog, hvordan Shushu bare er like, oh, I am so shy, når hun få minutter inden var ved at flå pakken op.
Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) IMG_1147
Så fik hun dog set op på ham med et lillepige, uskyldigt blik. Karsh virker venligt interesseret.
Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) IMG_1148
Så fik jeg skubbet Karsh lidt ind i skyggen, så jeg kunne få et klarere billede af ham. Han er pretty XD
Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) IMG_1151
De skal nok blive gode venner ^^
Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) IMG_1152
Man kan allerede se, at samtalen er igang. Her er det så efter aftensmaden, så belysningen var lidt mørkere. Synes dog billederne blev fine alligevel. Og det er sjovt, hvordan stemningen har ændret sig imellem dem, selvom jeg ikke havde flyttet så meget på dem.
Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) IMG_1156
Han er bare så dejlig... XD Han virker en smule drilsk, jeg tror Shushu får sin sag for.
Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) IMG_1159
And she is watching him. Jah, det var alt for denne gang, så blev det for mørkt til sidst. Men meget sjovt at se ændringen af lys igennem serien, synes jeg... Og så er Karsh bare <3 Desuden er det min lillesøster, der har syet Shushu's kjole XD Den skal lige vises frem en anden dag.
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Empty
IndlægEmne: Sv: Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang)   Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:18 am

Hor er han dejlig! Mange gange tillykke med ham ^__^

ser lidt sjovt ud med kombinationen af vamp/elver øre og håret der ikke vil lægge sig XD

Glæder mig til at se mere til ham!
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 293
Age : 33
Geografisk sted : København
Registration date : 23/04/09

Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Empty
IndlægEmne: Sv: Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang)   Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:50 am

Yaaay, så fik du ham endelig *w*
Han er dejlig og jeg er sikker på Shushu nok skal falde for him. Sooner or later xD
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Empty
IndlægEmne: Sv: Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang)   Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:46 am

hvor nice Xd tillykke >_< og det ser da ud til det nok skal gå fint mellem de to <3
Tilbage til toppen Go down
flame_angel

flame_angel


Antal indlæg : 135
Age : 38
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Empty
IndlægEmne: Sv: Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang)   Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 11:58 pm

wah^^han er kawaii^^ han ligner en lille elv ^^Tillykke med ham Smile
Tilbage til toppen Go down
http://nephilimsanctuary.blogspot.com/
Angel

Angel


Antal indlæg : 18
Age : 36
Geografisk sted : Denmark, Odense
Registration date : 29/12/08

Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Empty
IndlægEmne: Sv: Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang)   Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 12:20 am

Tillykke med ham <3 Dejligt at se, at I stadig er derude Smile
Tilbage til toppen Go down
http://angelspage.dk
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Empty
IndlægEmne: Sv: Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang)   Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:01 am

Mange gange tillykke med ham! Han er virkelig skøn : D
Karsh er virkelig en dejlig mold ♥️ Glæder mig til at se mere til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Siriusly_James




Antal indlæg : 52
Age : 37
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/02/09

Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Empty
IndlægEmne: Sv: Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang)   Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:17 am

Tillykke med ham - Karsh har altså den dejligste næse (ja, det er muligvis en mærkelig ting at sige, men det synes jeg nu engang...)
Din Shushu er også rigtig sød, og hendes hænder ER altså mine yndlings-MNF-hænder...
Tilbage til toppen Go down
Willow

Willow


Antal indlæg : 14
Age : 34
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 04/01/09

Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Empty
IndlægEmne: Sv: Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang)   Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:52 am

Mange tak alle sammen ^^

Miki: Lol, det havde jeg slet ikke overvejet XD Synes bare det er en nice frisure Razz Men kan måske spille på det i en foto-historie.

Siriusly_James: Generelt er mnf hænder bare love, fordi de har de der magneter. Jeg elsker dog også de hænder, jeg kan lave så mange poses med dem ^^
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Empty
IndlægEmne: Sv: Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang)   Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:34 am

TILLYKKE XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Empty
IndlægEmne: Sv: Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang)   Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tjaaah, en gang skal jo være den første ^^' !
» The minifee gang
» Huh? (Mnf Shushu, mnf Karsh)
» 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting
» Det må være den tid på året..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: