Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting

Go down 
+13
Ponpyon
Kirie
nightfly
RainyXday
wolter
AliceFromUnderland
lille_Aki
Hirin
kittey
mellaney
Prinsessen
Nuggie
Amano
17 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 29, 2010 1:19 am

Det er ligegyldigt hvilken dag det er for min skyld. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 29, 2010 1:51 am

Det må gerne være fredag for mig oss ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Kirie

Kirie


Antal indlæg : 152
Age : 32
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 29/12/08

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 29, 2010 2:00 am

Fint med mig, er sådan set ret ligeglad hvilken dag det er bare man får et par dage til at tænke og lave det man vil,


G-virus costplaying Kaptajn Jack Sparrow,

Ive got a jar of dirt, lalala Ive got a jar of dirt 8D


.::.
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Costplayjack
.::.

havde en del småting til at lave det så hvorfor ikke? ikke en tro kopi af hans outfit, men hvad jeg kunne finde til hans hår og tilbehørs sager xD


Sidst rettet af Kirie Fre Jul 02, 2010 4:33 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
nightfly

nightfly


Antal indlæg : 247
Age : 37
Geografisk sted : Grenå
Registration date : 19/12/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 29, 2010 2:18 am

For mig er det fint med fredag... så længe vi ikk får kortere tid end torsdag, da jeg stadig har en del ting jeg skal lave... ^^
Tilbage til toppen Go down
http://bloody-danish.deviantart.com/
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 29, 2010 5:02 am

[center]Der er nu en ny deadline - Fredag kl 22:00 - dette vil fremover være den faste dag og tid.
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 30, 2010 6:09 am


'Bonnie' med Snehvide bluse

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Pukifee018

'Rooney' og Tigerdyret

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 PiposRooney006

Tia og Jack

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 IMG_2053



Sidst rettet af boots Tors Jul 01, 2010 6:35 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
kittey

kittey


Antal indlæg : 181
Age : 31
Geografisk sted : Ringsted
Registration date : 03/01/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 01, 2010 5:54 am

Der er ingen bånd der binder mig
Pinoccio (staves) inspirreret billede
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 DSC00111
Tilbage til toppen Go down
nightfly

nightfly


Antal indlæg : 247
Age : 37
Geografisk sted : Grenå
Registration date : 19/12/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 2:34 am

Candy: The parent trap
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Parenttrap

Araña: Jack Sparrow fra Pirates of the Caribbean
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Jackiesparrow


Tak for lån af forældrene til Candy's billed til Shefura og Kurisu... ^^
Tilbage til toppen Go down
http://bloody-danish.deviantart.com/
mellaney

mellaney


Antal indlæg : 169
Age : 32
Geografisk sted : Odense
Registration date : 04/04/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 3:38 am

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 IMG_0187
Peter plys, haffelaffen og Shouta starring in "Winnie the pooh - honey trouble" god titel ikk XD
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 6:16 am

Husk deadlinen i Aften kl 22
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 2:50 am

Amano skrev:
Husk deadlinen i Aften kl 22

Jeg går stærkt ud fra at det er en stavefejl, og at der skulle have stået "husk deadlinen FREDAG aften"...

Anyways, her er Cocori poster på den nye film:
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 DSC03346-1
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 2:59 am

Prinsessen skrev:
Amano skrev:
Husk deadlinen i Aften kl 22

Jeg går stærkt ud fra at det er en stavefejl, og at der skulle have stået "husk deadlinen FREDAG aften"...
Det er fredag i dag?
o w o"
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 6:35 am

[quote="Pawky"][quote="Prinsessen"]
Amano skrev:
Husk deadlinen i Aften kl 22

Jeg går stærkt ud fra at det er en stavefejl, og at der skulle have stået "husk deadlinen FREDAG aften"...


Jeg skrev i morgen først - rettede det i dag, da det er i dag kl 22:00 billederne skal vare lagt op...
Tilbage til toppen Go down
aik0hime

aik0hime


Antal indlæg : 48
Age : 31
Geografisk sted : denmark
Registration date : 30/01/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 7:54 am

Riley:
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 IMG_2158

Nicole:
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 IMG_2186
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 3:29 am

er dem der går videre og næste rundes tema ikke snart fundet?
Tilbage til toppen Go down
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 3:35 am

Ponpyon skrev:
er dem der går videre og næste rundes tema ikke snart fundet?

Undskyld, men Amono og jeg har ikk rigtigt haft megen kontakt idag...

Men kan dog sige at næste uges tema er Sport ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 8:08 am

[quote="Amano"][quote="Pawky"]
Prinsessen skrev:
Amano skrev:
Husk deadlinen i Aften kl 22

Jeg går stærkt ud fra at det er en stavefejl, og at der skulle have stået "husk deadlinen FREDAG aften"...


Jeg skrev i morgen først - rettede det i dag, da det er i dag kl 22:00 billederne skal vare lagt op...

Okay. Det der forvirrede mig, var at jeg kunne se beskeden var skrevet torsdag, og kunne ikke se at den var rettet i. Så jeg troede du havde skrevet torsdag at deadlinen var samme aften. Men rart at finde ud at det var ikke ændret tilbage til torsdag Very Happy
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 8:10 am

Marha skrev:
Ponpyon skrev:
er dem der går videre og næste rundes tema ikke snart fundet?

Undskyld, men Amono og jeg har ikk rigtigt haft megen kontakt idag...

Men kan dog sige at næste uges tema er Sport ^^

hvornår får vi at vide hvem der er gået videre??
Det er lidt spild af tid at bruge en masse tid på at tænke over et billede, hvis éns dukke ikke er gået videre.. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 2:14 am

Wolter - Amano og jeg har aftalt at finde dem der går videre idag Smile Vær tålmodige! XD
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 3:00 am

Så er runde 3 igang, temaet er sport - deadline på fredag kl 22:00
se i start beskeden hvem er er videre.
Tilbage til toppen Go down
nightfly

nightfly


Antal indlæg : 247
Age : 37
Geografisk sted : Grenå
Registration date : 19/12/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 06, 2010 12:22 am

Candy: Billet forfalsker
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Billetforfalsker

Araña: Ballroom latin dancer
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Ballroomdancing
Tilbage til toppen Go down
http://bloody-danish.deviantart.com/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 06, 2010 5:58 am

Yay! Vi gik videre Very Happy

Cocori's bidrag til næste runde:
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 DSC03390-1

Let's play ball...


Sidst rettet af Prinsessen Tirs Jul 06, 2010 8:11 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
kittey

kittey


Antal indlæg : 181
Age : 31
Geografisk sted : Ringsted
Registration date : 03/01/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 06, 2010 6:54 am

kyonshi er beæret over at være gået videre ^^

her er hans sport:
Par Dans
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 DSC00202-1
Tilbage til toppen Go down
Kirie

Kirie


Antal indlæg : 152
Age : 32
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 29/12/08

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 09, 2010 3:12 am

Jeg melder ud, da jeg skal til england i næste uge og der får jeg nok ikke tid til at komme online, plus jeg ikke har fået taget et ordenligt billed pga dårlig vejr til den her runde.
ellers skulle jeg havde lavet et stuntvinkel med G-virus slår fodbolden frem i luften, ak ja det sker så ikke silent
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 09, 2010 5:13 am


Ridning

Bonnie er nærmest en slags 'hestehvisker' - hun kommunikerer med hestene.
Hun elsker at ride heste til og tager ofte på lange rideture....


2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Pukifee016-1
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Sponsoreret inhold





2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» 3 Sæson at Top Doll - Finalen
» Denmarks next top doll. 6. runde
» Fotoshoot til 2. runde af top model doll... ^^
» fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]
» Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotoudfordringer-
Gå til: