Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting

Go down 
+13
Ponpyon
Kirie
nightfly
RainyXday
wolter
AliceFromUnderland
lille_Aki
Hirin
kittey
mellaney
Prinsessen
Nuggie
Amano
17 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 09, 2010 7:17 am

Sakras
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 IMG_2830
Kong fu

Ikras
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 IMG_2850
fodboldt

Asasa

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 IMG_2843
Bold

BB
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 IMG_2864
Skade

i sidste øjeblik 21:36 (havde problemer med min computer.. D: )
Wolfy
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 IMG_2783
springer/løber


Sidst rettet af wolter Lør Jul 10, 2010 7:37 am, rettet 1 gang (Reason for editing : wolfy)
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 10, 2010 6:07 am

Her er mit bidrag!

Hvis folk ikke kan se det, spiller Takkeru baseball på med Wii sport.
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 DSC_1096
Tilbage til toppen Go down
aik0hime

aik0hime


Antal indlæg : 48
Age : 31
Geografisk sted : denmark
Registration date : 30/01/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 10, 2010 7:27 am

He he som altid i sidste øjeblik xP! her er mine piger <3

Riley:
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 IMG_0977
(Master of treeclimbing)

Nicole:
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 IMG_1875
(Nicole the Ninja)

Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeSøn Jul 11, 2010 9:05 am

Øhm.... får vi snart at vide hvem der går videre og næste uges tema? Jeg må indrømme at jeg ikke forstår hvorfor deadline er fredag når det ikke lader til at der sker noget før tidligst om søndagen...??
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeSøn Jul 11, 2010 9:10 am

boots skrev:
Øhm.... får vi snart at vide hvem der går videre og næste uges tema? Jeg må indrømme at jeg ikke forstår hvorfor deadline er fredag når det ikke lader til at der sker noget før tidligst om søndagen...??


Jeg har tænkt præcis det samme.. Det hindre lidt en i at få idér og tage billeder til tiden..
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeSøn Jul 11, 2010 10:18 am

Sorry... Amano og jeg prøver at komme i kontakt med på en måde kommer der altid noget i vejen... Derfor vi gerne ville have deadlinen til Torsdag originalt for der har vi begge mere tid... Men der var nogen som ikk kunne lide det ^^'
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeSøn Jul 11, 2010 10:34 am

Det kunne I jo have sagt - altså at I havde bedre tid om torsdagen; men hvis det er sådan at I så får tid om søndagen, så kan deadline vel blive lavet om til lørdag, ikke? Jeg er sådan set ligeglad hvornår det er deadline - jeg vil bare gerne vide hvornår vi får besked om hvem der går videre samt det nye emne.
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeSøn Jul 11, 2010 10:35 am

Jeg skal nok poke til hende imorn så vi kan annocere det Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeMan Jul 12, 2010 6:58 am

Vil lige henvise til reglerne - 3 og 4...
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeMan Jul 12, 2010 7:07 am

Ærligt talt, Amano - både du og Marha skriver selv i tråden igen og igen, så er det ikke lidt malplaceret at du henviser til reglerne?

Nå, men jeg gider ihvertfald ikke være med mere, så Bonnie melder hermed fra. God fornøjelse!
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeMan Jul 12, 2010 7:13 am

Boots - jeg går med en depression, og det går ikke helt 100 for tiden... jeg får klager konstant, prøver at gøre alle tilfredse og ville gerne at tråden var en billede tråd og ikke at der var 1000 kommentar... syndes det er surt du trækker dig...

er der flere der ikke vil være med????
i har til i morgen til at finde ud af om der flere der ikke vil være med...


tema og dem der er gået videre er fundet.

Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeMan Jul 12, 2010 7:26 pm

Runde 4 er gået igang.

temaet er Be My Lover


dem der gået videre finder man i første besked..
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 11:22 pm

Sakras
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 IMG_3173

Asasa
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 ASASA


Wolfy
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Wolfy2
Wolfy og min hund Charlie <3
(billedet er ikke blevet pillet ved)


Sidst rettet af wolter Lør Jul 17, 2010 5:46 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
aik0hime

aik0hime


Antal indlæg : 48
Age : 31
Geografisk sted : denmark
Registration date : 30/01/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 9:30 pm

Riley:
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 IMG_2213

Nicole:
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 IMG_2216
Tilbage til toppen Go down
nightfly

nightfly


Antal indlæg : 247
Age : 37
Geografisk sted : Grenå
Registration date : 19/12/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 5:47 pm

Candy:
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Bemylovercandy

Araña:
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Bemyloverarana

(Jeg tager på ferie idag, så jeg har bedt Shefura ligge mine billeder ind i næste uge hvis en eller begge mine piger går videre)
Tilbage til toppen Go down
http://bloody-danish.deviantart.com/
kittey

kittey


Antal indlæg : 181
Age : 31
Geografisk sted : Ringsted
Registration date : 03/01/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 10:24 pm

her er kyonshi's billede:

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 DSCF0907
Be My Lover
Tilbage til toppen Go down
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 7:30 pm

Så fik jeg internet!

Og dem der går videre er:
-Asasa
-Wolfy
-Kyonshi
-Candy
-Riley
-Nicole
-Sakras

Og næste uges emne er: Det paranormale!

Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Shefura

Shefura


Antal indlæg : 65
Age : 37
Geografisk sted : Herning
Registration date : 07/01/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 12:57 am

Poster på vejene af Nightfly. Da hun er på ferie har hun bedt mig om at putte hendes billede hvis hun gik videre.

Candy: The Vampire
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Thevampire
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 7:37 am

Sakras
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 IMG_3472
Dræber bamsen vender tilbage!! 8D


Wolfy
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 IMG_3483
be a werewolf - it's not easy
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
aik0hime

aik0hime


Antal indlæg : 48
Age : 31
Geografisk sted : denmark
Registration date : 30/01/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 9:35 pm

Hey allesammen,
Jeg ved godt her er en non-snakke tråd, men, jeg sys det her på en måde vedkommer alle og ikke kun dommerne,
jeg sidder i den uheldige situation at min ferie er blevet forlænget til maksimum på mandag aften (jeg sidder i frankrig lige nu)
jeg har ikke internet, det var et tilfælde at der var internet på den her campingplads, men jeg ville høre om vi kunne udsætte deadlinen til tirsdag aften?
ellers må Nicole og Riley desværre udgå, selvfølgelig ville det give mange af jer en fordel og mindre konkurrence hvis Riley og Nicole var ude,
men jeg ville dog ønske i ville støtte mine piger i en lille tidsforlængelse!
Det er op til Marha og Amano selvfølgelig, men hvis i støtter mig og/eller mine piger (Riley og Nicole) så skriv ikke her i tråden men til Marha og/eller Amano
skriv at i støøter rykning af deadlinen denne gang, jeg krydser fingre for at deadlinen kan blive rykket!

Undskyld ulejligheden

sommerferiehilsner fra
Aik0hime (Kristine) og mine piger derhjemme :]!
Tilbage til toppen Go down
kittey

kittey


Antal indlæg : 181
Age : 31
Geografisk sted : Ringsted
Registration date : 03/01/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 3:28 am

sorry for snak!

men det vil entelig også passe mig meget godt da jeg arbejder vildt meget for tiden og er vildt træt når jeg kommer hjem /:
Tilbage til toppen Go down
kittey

kittey


Antal indlæg : 181
Age : 31
Geografisk sted : Ringsted
Registration date : 03/01/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 12:08 pm

efter en lang nat med at tage nogen billeder og redigere er det her resultatet
Deamon
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Kyonasdeamon


sorry for crappy redigering, jeg går normalt kun ind for naturlige billeder så det var en stor forskel for mig ^^;
men well, det var for at fremhæve at han er en dæmon ^^
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 23, 2010 2:21 am

deadline rykket til tirsdag (der skal nok blive sat mere tid af til runde 6)

Skriv endelig hvis det ikke passer nogen - er lige kommet hjem fra ferie, så er til at få fat på..
Tilbage til toppen Go down
aik0hime

aik0hime


Antal indlæg : 48
Age : 31
Geografisk sted : denmark
Registration date : 30/01/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 7:55 am

Riley: My invisible friend
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 IMG_2689

Nicole: Monsters beneath your bed!
2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 IMG_2684
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 8:37 am

Næste runder er gået igang

Min/mine ynglings ting er temaet..

deadline er tirsdag den 3

og vindrerne er på første side.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting   2 Sæson af Danmarks næste top doll  - 6 Runde - Min/mine ynglings ting - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» 3 Sæson at Top Doll - Finalen
» Denmarks next top doll. 6. runde
» Fotoshoot til 2. runde af top model doll... ^^
» fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]
» Minifee Karsh, nu i mit hjem =D (Jeg må prøve at være lidt original næste gang)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotoudfordringer-
Gå til: