Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Første og anden faceup, konstruktiv kritik søges :D

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Første og anden faceup, konstruktiv kritik søges :D Empty
IndlægEmne: Første og anden faceup, konstruktiv kritik søges :D   Første og anden faceup, konstruktiv kritik søges :D Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 7:41 am

Første:
Littlefee Shiwoo Elf:
Første og anden faceup, konstruktiv kritik søges :D PICT3264

Anden:
Dream of Children U (WIP):
Første og anden faceup, konstruktiv kritik søges :D PICT3266
Materiale: Pasteller, vandfarver, vandfarve-blyanter

Konstruktiv kritik er meget velkomment :3
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Første og anden faceup, konstruktiv kritik søges :D Empty
IndlægEmne: Sv: Første og anden faceup, konstruktiv kritik søges :D   Første og anden faceup, konstruktiv kritik søges :D Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:13 am

Første billede:
Lidt sløret, men farvekombinationen ser god ud. For at gøre faceup'en her lidt mere 3-dimensionel kunne en eyeliner være rigtig god. Den behøver ikke nødvendigvis være sort. ^^ Øjenvipper er også godt til at skabe lidt mere 'liv'. Det er lidt svært at se ud fra den vinkel der er på billedet, men det kunne godt ligne, at øjenbrynene lige skulle rykkes lidt tættere på øjenhullerne for at give et mere afslappet, naturligt og intensivt udtryk. ^^
Læberne er egentlig fine nok. Man kan evt. tilføje streger i en lidt lysere eller en lidt mørkere tone end grundfarven for ligesom at give lidt effekt. Ligesom vores egne læber. Men det er svært I know - jeg gør det heller ikke altid selv. ^^"

Andet billede:
Det ser for mig ud som om, at du har brugt vandfarverne til at lave en form for 'smoky eyes'!? Her foreslår jeg dig udelukkende at bruge pastelfarver, da de giver et meget mere 'støvet' look. Vandfarven kan du så bruge til eyeliner og øjenvipper. ^^
Jeg ved ikke hvor lille din pensel er? Men en 000 eller en 20/0 er rigtig god til de helt små detaljer. Wink
Igen ville jeg måske rykke brynene lidt længere ned for at udtrykket ikke bliver for overrasket. Men det er virkelig også mega svært at bedømme, og det kræver lidt træning. Jeg sys stadig det er noget af det der volder mig flest problemer. ^^"

Til sidst vil jeg bare sige, at jo mere du øver dig, jo nemmere vil det blive for dig og jo mere fortrolig vil du blive med de forskellige teknikker. ^^
Der skulle gerne ligge en walk-through om face-up her et eller andet sted som Leechy har lavet. Den er rigtig god når man vil lære de basale teknikker, så den vil jeg anbefale at du har ved siden af dig når du lægger faceups i starten. ^^~
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
 
Første og anden faceup, konstruktiv kritik søges :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» konstruktiv kritik søges
» min anden face up, hjælp til forbedringer søges :)
» Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani
» Ny Faceup! (første i tre-fire år @__@)
» Første faceup på min Alice

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: