Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 min anden face up, hjælp til forbedringer søges :)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Hibari

Hibari


Antal indlæg : 74
Age : 29
Geografisk sted : Et lille fint slot :3
Registration date : 13/11/09

min anden face up, hjælp til forbedringer søges :) Empty
IndlægEmne: min anden face up, hjælp til forbedringer søges :)   min anden face up, hjælp til forbedringer søges :) Icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 9:17 pm

undskyld for de dårlige billeder^^' men her er min anden face up

min anden face up, hjælp til forbedringer søges :) Loli005

min anden face up, hjælp til forbedringer søges :) Loli007

jeg har brugt pasteller og faveblyanter (hvilket jeg ikke kan finde ud af XD)
Tilbage til toppen Go down
Katia

Katia


Antal indlæg : 92
Age : 36
Geografisk sted : Lille Skensved
Registration date : 29/12/08

min anden face up, hjælp til forbedringer søges :) Empty
IndlægEmne: Sv: min anden face up, hjælp til forbedringer søges :)   min anden face up, hjælp til forbedringer søges :) Icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 11:34 pm

Personligt når jeg laver eyeliner, så er jeg ret pjattet med at gøre mine blyanter lidt fugtige, da det giver en mere 'blød men tydelig kant' hvis man kan sige det sådan.
Hvordan har du lavet læberne? Her er min yndlings taktik (medmindre at det skal være læbestift-style) at tage pasteller og snitte noget af med en hobbykniv så det bliver til pudder, også lægge det på med en pensel. Giver dejlig bløde læber.

Men du har da fået klaret at få øjenbrynene til at sidde ret ens, kæmper jeg altid en hård kamp med. De sidder altid skævt på mine o.O
Tilbage til toppen Go down
http://www.katia.dk
Souly

Souly


Antal indlæg : 140
Age : 30
Geografisk sted : Grenaa
Registration date : 09/04/11

min anden face up, hjælp til forbedringer søges :) Empty
IndlægEmne: Sv: min anden face up, hjælp til forbedringer søges :)   min anden face up, hjælp til forbedringer søges :) Icon_minitimeTirs Jul 17, 2012 11:40 am

Jeg vil råde dig til at se nogle af videoerne på denne youtube kanal https://www.youtube.com/user/NicollesDreams

Hende her bruger selv Akvarel blyanter til det meste af sine face-ups. (selvfølgelig kun hvis du ikke allerede har kikket)

Ellers synes jeg du har klaret det ret godt, ligesom der blev sagt fører dine øjenbryn meget fint placeret.
Tilbage til toppen Go down
http://soule-evans.deviantart.com
Sponsoreret inhold





min anden face up, hjælp til forbedringer søges :) Empty
IndlægEmne: Sv: min anden face up, hjælp til forbedringer søges :)   min anden face up, hjælp til forbedringer søges :) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
min anden face up, hjælp til forbedringer søges :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Første og anden faceup, konstruktiv kritik søges :D
» DIY Dukke? - pt: Hjælp søges!
» Hjælp søges til slibning T _ T
» Face-up hjælp!
» The Cullens from Twilight hjælp søges

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: