Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 konstruktiv kritik søges

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Remi

Remi


Antal indlæg : 61
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

konstruktiv kritik søges Empty
IndlægEmne: konstruktiv kritik søges   konstruktiv kritik søges Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 3:10 am

konstruktiv kritik søges DSC_0074

Okay, så jeg faldt i en kreativ kløft her den anden dag og gav Rhea en ny face-up.
Nu vil jeg så gerne have noget konstruktiv kritik Very Happy -jeg ved godt at øjenbrynene er lidt for røde i forhold til hendes hårfarve og at hun nok ikke er den karakter der normalt bærer make up, men what ever, det var hvad jeg havde lyst til at lave.

konstruktiv kritik søges DSC_0076-1 <- med hår
Tilbage til toppen Go down
Nuggie

Nuggie


Antal indlæg : 130
Age : 31
Geografisk sted : Kerteminde
Registration date : 02/03/10

konstruktiv kritik søges Empty
IndlægEmne: Sv: konstruktiv kritik søges   konstruktiv kritik søges Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 4:05 am

Jeg synes virkelig det ser helt vildt godt ud..! Og det med øjenbrynene gør slet ikke noget.. ;3 Det fremhæver dem på en god måde.. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

konstruktiv kritik søges Empty
IndlægEmne: Sv: konstruktiv kritik søges   konstruktiv kritik søges Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 5:51 am

Det ser rigtig godt ud.
Det eneste du måske kunne gøre var at lave en lidt kraftigere blushing. Hendes ansigt ser en smule bart ud når hun har sådan en tung og mørk øjenmakeup. Jeg synes egentlig ikke at farveforskellen mellem hår og øjenbrynene er slem, der findes jo masser af mennesker med mørke øjenbryn og lyst hår, men det kunne måske mindske kontrasten mellem hendes blonde hår og øjenbrynene en smule. Eller i hvert fald skabe en blødere overgang.
Tilbage til toppen Go down
zenni

zenni


Antal indlæg : 86
Age : 50
Geografisk sted : Frederiksberg
Registration date : 29/12/08

konstruktiv kritik søges Empty
IndlægEmne: Sv: konstruktiv kritik søges   konstruktiv kritik søges Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 2:23 pm

Hovsa da .. så først denne tråd efter min kritik i fotogalleri...nå men som jeg sagde synes jeg også øjenbrynene er lidt for røde, og måske også en anelse for lange og buer lidt for meget nedad.. men som sagt er det småting. Som Pallas siger er det måske en go idé at face blushe lidt kratiger, så øjenbrynene ikke stikker for meget ud.
Derudover synes jeg det er en super flot faceup cheers
Tilbage til toppen Go down
Remi

Remi


Antal indlæg : 61
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

konstruktiv kritik søges Empty
IndlægEmne: Sv: konstruktiv kritik søges   konstruktiv kritik søges Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 3:13 am

Jeg er så ked af at øjenbrynene er blevet så fail faktisk, men har ikke noget msc, så de må blive som de er.. Normalt har hun tykke mat-brune og lettere flade øjenbryn. Men tak for kritikken alle sammen. Jeg vil helt sikkert tage det op til overvejelse næste gang hun skal have ommøbleret fjæset :p - og til min blush's forsvar: Det er første gang jeg rent faktisk giver hende blush i ansigtet, så det gælder jo om at prøve sig frem Smile

Hendes næste tur bliver også postet til hjælp til forbedring og måske sammenligning; who knows. Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





konstruktiv kritik søges Empty
IndlægEmne: Sv: konstruktiv kritik søges   konstruktiv kritik søges Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
konstruktiv kritik søges
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Første og anden faceup, konstruktiv kritik søges :D
» Face up med fregner (ris ros søges)
» Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder)
» sd dreng søges
» DIY Dukke? - pt: Hjælp søges!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: