Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Nii-san_obsessed

Nii-san_obsessed


Antal indlæg : 37
Age : 30
Geografisk sted : Aarhus N
Registration date : 08/05/12

Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani Empty
IndlægEmne: Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani   Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani Icon_minitimeOns Jan 09, 2013 8:30 am

Ville lige dele min kærestes første (og anden) face up på vores nye dukke, da hun ikke selv har nogen bruger herinde. Det er Chou som vi købte af Diana. :3
Vi ved stadig ikke helt hvad hun skal hedde endnu, og hun kommer også til at få en anden tøjstil, når vi lige får os taget sammen til at lave hende noget tøj ^^
Jeg er selv ret imponeret over resultatet, og synes at den er blevet super kær! Det er helt vildt hvad en face up kan gøre! ö
Hvad synes I? :3

Close up billeder:
Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani Npnf2u

Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani 2mfxijd

Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani 20kx7nq
(Limen var ikke helt tør på det her billede)


Dukken som helhed (lige nu):
Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani Akx5ci

Og her kommer et par billeder af Christy's face up (Også købt af Diana).
Vi ved heller ikke helt hvad hendes navn skal være endnu, men hun er en hyperaktiv, energisk lille otaku, som elsker at springe omkring og snakke om manga, anime og cosplay. Hun elsker farven pink og jordbær. (Vi har designet et outfit til hende med en jordbær taske, en polkadottet kjole der skal være pink el. rød og hvid.
Parykken på billedet var en vi lige havde, vi regner med at hun får denne
wig, når den engang når frem. Øjnene bliver måske skiftet ud, hvis vi finder nogen der passer bedre til.. Vi over bordeaux/lilla, men ved ikke om det skal være 14 el. 16mm?? Og så ville vi gerne give hende glossy effekt på læberne, men vi ved ikke lige helt hvilket gloss man skal bruge til det, kan ikke lige finde det der står i Face-up Wiki, men kan man bruge Panduro's Ocean Lack Blank, og skal man efterfølgende give det endnu et lag msc?

Billeder af hovedet før/efter og på kroppen:
Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani 350j4gg

Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani 2cehlyq

Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani Vfz5ht




Sidst rettet af Nii-san_obsessed Tors Jan 10, 2013 3:46 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
https://www.facebook.com/NiisanObsessed
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani Empty
IndlægEmne: Sv: Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani   Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani Icon_minitimeOns Jan 09, 2013 8:34 am

Din kæreste kunne gå hen og blive super god til face-ups! Det er sjældent jeg ser så gode første gangs face-ups. Du må endelig poste flere af hendes fremtidige face-ups! Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani Empty
IndlægEmne: Sv: Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani   Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani Icon_minitimeOns Jan 09, 2013 8:36 am

Synes det er en rigtig fin sart face up, og rigtig godt af en første face up efter min mening, mit var godt nok et trainwreck.

Det er nogle flotte øjenbryn, symmetriske og naturlige, min eneste kritik hvis der skulle være noget, ville være at jeg savner en smule farve på øjen lågene. Det ser ud til der er gået efter et naturligt look så kan godt forstå hvis det ikke skulle være for voldsomt, og kan godt ane noget farve der, men synes resten er fantastisk godt Very Happy

Og ja, en face up kan gøre vidundere :3

Hun er blevet rigtig fin og levende o:
Tilbage til toppen Go down
Nii-san_obsessed

Nii-san_obsessed


Antal indlæg : 37
Age : 30
Geografisk sted : Aarhus N
Registration date : 08/05/12

Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani Empty
IndlægEmne: Sv: Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani   Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 3:47 am

Akatsuki skrev:
Din kæreste kunne gå hen og blive super god til face-ups! Det er sjældent jeg ser så gode første gangs face-ups. Du må endelig poste flere af hendes fremtidige face-ups! Smile

Min kæreste takker ^^ Og det tror jeg også! Og det ved jeg ikke noget om, har kun set de første gangs face-ups der er her på forumet :3 Og det er gjort oppe under billederne af Chou :3


Sidst rettet af Nii-san_obsessed Tors Jan 10, 2013 3:54 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://www.facebook.com/NiisanObsessed
Nii-san_obsessed

Nii-san_obsessed


Antal indlæg : 37
Age : 30
Geografisk sted : Aarhus N
Registration date : 08/05/12

Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani Empty
IndlægEmne: Sv: Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani   Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 3:52 am

PotatoMash skrev:
Synes det er en rigtig fin sart face up, og rigtig godt af en første face up efter min mening, mit var godt nok et trainwreck.

Det er nogle flotte øjenbryn, symmetriske og naturlige, min eneste kritik hvis der skulle være noget, ville være at jeg savner en smule farve på øjen lågene. Det ser ud til der er gået efter et naturligt look så kan godt forstå hvis det ikke skulle være for voldsomt, og kan godt ane noget farve der, men synes resten er fantastisk godt Very Happy

Og ja, en face up kan gøre vidundere :3

Hun er blevet rigtig fin og levende o:

Skulle takke mange gange på min kærestes vegne. :3
Og ja, det er for at hun skal virke som en lidt mere naturlig, da hun er en genert type, som også er en smule nørdet. Tøjet skal der ikke tages højder for, vi planlægger at hun skal have en lang emerald grøn trøje med stor krave, og så nogle brune strømpebukser (hvis vi kan finde det). ^^

Det har jeg fundet ud af! Det er helt vildt hvor smukke og levende de kan blive >w<
Tilbage til toppen Go down
https://www.facebook.com/NiisanObsessed
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani Empty
IndlægEmne: Sv: Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani   Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 4:23 am

Åh, den anden face up er også rigtig skøn Smile fine fregner, og så elsker jeg lange, lange øjenvipper xD Det ser vildt ud, men synes det er så dejligt >w<

Forresten ved jeg ikke noget om panduro's lak, bruger selv en jeg har købt af en bruger herinde fra. Men umiddelbart, så længe den ikke er oliebaseret og så videre, tror jeg den ville være fin. Lak skal påføres som allersidste ting, efter sidste lag msc, for hvis du sprøjter msc på lakken, vil den blive mat og kedelig, og mister sin skinne-effekt D: ...I have tried xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani Empty
IndlægEmne: Sv: Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani   Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Souls captured in Black Frames (Notdoll Ligaya, Delf Breakaway, Soom Kyrie boy)
» Første og anden faceup, konstruktiv kritik søges :D
» Jernsaxa [SOOM Kyrie]
» min anden face up, hjælp til forbedringer søges :)
» Playtime~ [Soom Taco, Soom Hati, Littlefee Shiwoo, Tiny Delf Peter Centaur] {IMG HEAVY}

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: