Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sådan ødelægger man Bella. Hjælp!

Go down 
+9
wolter
Thildechan
Charlie
MuseumBizarro
Xandorram
Miki
Hirin
chuchu
Mitsu
13 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Sådan ødelægger man Bella. Hjælp! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ødelægger man Bella. Hjælp!   Sådan ødelægger man Bella. Hjælp! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 6:24 am

Mitsu - Nu vil jeg gerne være helt sikker på noget.. ^^

Hvor meget har du pillet ved det hovede..?
Du fik det, og kort efter lavede du en faceup.. få dage efter ville du så slette det, hvor du lagde hovedet i blød, og så grubbede i det, og nu har du slæbet, noget af resinen af..

Jeg vil mene at firmaet intet kan gøre, hvis du først har gjort noget ved hovedet, er det jo ude af deres hænder.. :/
Det lyder som om det fejlen er din, da du har ladt det ligge for længe som er blevet sagt 100 gange før mig.. ^^; Men gentager det lige.. hehe..


Selvom det selvfølgelige lyder underligt, hvis du havde et andet hovede liggene i blød, lige så længe..?

- Men ihvertfald, syns jeg ikke at det er smart at give dem skylden.. >__<'
De har jo ikke lagt hovedet i blød.. X__X
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Kiba-kuun

Kiba-kuun


Antal indlæg : 60
Age : 32
Geografisk sted : Rungsted Kyst
Registration date : 04/01/09

Sådan ødelægger man Bella. Hjælp! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ødelægger man Bella. Hjælp!   Sådan ødelægger man Bella. Hjælp! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 6:42 am

Jeg vil så lige sige at jeg faktisk har haft mit Luts hovede liggende i sprit i omkring 10 til 15 min i sprit uden der skete noget med ham, så det har nok også meget at gøre med hvordan resinen er opbygget. Men vil efter de her billeder nok være mere forsigtig i fremtiden ^^;; (var meget forsigtig med Punis hove denne gang xD)
Men bare for at sige det altså ikke er DANGER DANGER at lade dem ligge i eks. 5 min, det har mit luts hovede klaret op til flere gange af et kvarters varighed, men bruger på den anden sige også meget MSC, så der er en del spritten skal igennem ^^;
But again, bare for at opmuntre Mitsu lidt og fortælle hun ikke er den eneste der ligger dem i blød i en 'længere' periode XD (dog er omvendingen blevet kick startet efter denne tråd x'3)
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Sådan ødelægger man Bella. Hjælp! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ødelægger man Bella. Hjælp!   Sådan ødelægger man Bella. Hjælp! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 8:42 am

synes det er godt nok du har kontaktet dem, det kan jo være de kan gøre noget. men nok er det ikke deres skyd, og måske er det, der er jo ikke til at vide nu.

men måske er du heldig nok til at de vil gøre noget.. Very Happy må vi da håbe Smile
Tilbage til toppen Go down
Mitsu

Mitsu


Antal indlæg : 45
Age : 33
Geografisk sted : Sorø
Registration date : 05/01/09

Sådan ødelægger man Bella. Hjælp! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ødelægger man Bella. Hjælp!   Sådan ødelægger man Bella. Hjælp! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 10:51 am

Miki >> Så giftig som resin nu egang er, er jeg pænt sikker på at diverse firmaer der støber dukker mm. behandler disse for at vi, som har med dem at gøre bagefter ikke skal tage skade. De må også behandle resinen (om de så gør det i selve deres resinblanding i selve processen eller bagefter er ligegyldig) for at den ikke skal tage skade i sig selv.

Hvis forskellig resin fra forskellige firmaer reagerer forskelligt mod diverse midler, må der også være en forskellig 'opskrift' på hver enkelt firmas resin. Notdoll må have været uheldig med måske lige nettop denne støbning eller måske en hel masse støbninger. Jeg siger ikke det de har gjort er med vilje på nogen måde.

Wolter >> Du har ikke forstået min post.

Kiba-kuun >> Tak, det er rart at nogen forstår at det ikke er acetone jeg bruger, og jeg ikke er rablende sindssyg (selvom det godt kunne tyde på det). Hovederne kan sagtens ligge i blød, det er først når du gør noget ved dem at der sker noget. Der kan også ske noget kemisk hvis du mens fx sprit eller MSC er våd og du tilsætter et andet stof som måske fx er i den farve du bruger.

Tiko >> Jeg ved også godt at jeg aldrig vil få noget tilbage fra Notdoll, jeg vil bare gerne have sandheden til mig selv. Den email jeg sendte til, fik jeg en automatisk reklame-mail tilbage fra, så jeg tænkte om det var den eneste mail de har, men jeg kan desværre ikke finde andre på dem. Så jeg må bare vente, indtil jeg sender næste mail ihvert fald da.
Tilbage til toppen Go down
Kiba-kuun

Kiba-kuun


Antal indlæg : 60
Age : 32
Geografisk sted : Rungsted Kyst
Registration date : 04/01/09

Sådan ødelægger man Bella. Hjælp! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ødelægger man Bella. Hjælp!   Sådan ødelægger man Bella. Hjælp! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 11:01 am

Men tror faktisk også det er godt at du har fundet ud af at deres resin reagerer sådan, for de kan jo ikke rigtig teste på et bunch inden de sender dem videre, så når de hører fra dig og ser dine billeder skal de måske overveje hvad der er kommet i resinen siden den reagerer sådan, og det er jo en hjælp i fremtiden da de jo heller ikke gider have et rygte om at deres hovder kun tåler en face up (nu har vi kun hørt det med Mitsu's hovede, men det er ikke utænkeligt at der måske er andre der har oplevet det her)
Så det er tæls at det går ud over dig, men på den anden side hjælper det på forståelsen for os andre x'3
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Sådan ødelægger man Bella. Hjælp! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ødelægger man Bella. Hjælp!   Sådan ødelægger man Bella. Hjælp! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 11:03 am

Mitsu - Hvis du gerne vil have fat i dem, så se om de har et Q&A board, Har samme problem med SOOM's hjemmeside, Nogle gange virker mailen kun en-vejs.
Er et forsøg værd.

Og det er ikke fordi jeg vil være flabet ikke at svare, Men jeg kan ikke svare på Firma'erns vejne, så jeg vil lade det ligge fra min side, du har vist fået tilstrækkeligt at vide allerede.
( Og jeg vil lige understrege at jeg aldrig antog at du brugte acetone, bare for at få det på det rene, dit reply til Kiba-kun lyder nemlig ret beskyldende på de andre debat-deltagere )

Men held og lykke ihvertfald..
Tilbage til toppen Go down
Mitsu

Mitsu


Antal indlæg : 45
Age : 33
Geografisk sted : Sorø
Registration date : 05/01/09

Sådan ødelægger man Bella. Hjælp! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ødelægger man Bella. Hjælp!   Sådan ødelægger man Bella. Hjælp! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 11:10 am

Jeg har bare det problem Kiba-kuun, at jeg tør ikke fjerne den nye face-up igen, som hun får. Æv bæv.

Miki >> Q&A board er mit næste skridt Smile men det kommer nok til at gøre lidt mere ondt på dem, så jeg venter lidt endnu.
Jeg vil ikke ramme nogen enkelte, og sorry hvis nogen har følt sig truffet, men posts har heller ikke været pakket ind i vat da de blev sendt til mig.
Men tak ^^
Tilbage til toppen Go down
Kyouki




Antal indlæg : 3
Age : 33
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 23/01/09

Sådan ødelægger man Bella. Hjælp! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ødelægger man Bella. Hjælp!   Sådan ødelægger man Bella. Hjælp! - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 11:10 am

Oh Gosh! Jeg får gåsehud hver gang jeg ser de billeder .___. Utroligt at det kan lade sig gøre! Efter hvad du har fortalt mig, er det LANGT FRA normalt at den skal gøre sådan T AT
Kan du evt uploade pics af, hvordan hun ser ud nu? x3 Eller tage dem med i skole! Vil se ~
Det kan ikke have været MSCen der er .. 'lidt-for-effektiv'? xP
Tilbage til toppen Go down
http://http:www.kyouki-san.deviantart.com
Sponsoreret inhold





Sådan ødelægger man Bella. Hjælp! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ødelægger man Bella. Hjælp!   Sådan ødelægger man Bella. Hjælp! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sådan ødelægger man Bella. Hjælp!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Face up (hjælp)
» Face-up hjælp!
» Bella & Miho [[NDLC Belladonna/ Soom Nion]]
» Dybe ar (hjælp)
» wig kliping hjælp

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: