Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 wig kliping hjælp

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

wig kliping hjælp Empty
IndlægEmne: wig kliping hjælp   wig kliping hjælp Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 8:21 am

hej jeg kunne godt tænke mig at klippe Tomo´s wig fordi jeg kan ik helt finde en der passer helt til hende, men
jeg tør ikke helt og vil hører om jeg skal lede vider efter en ny wig eller tag chansen??

jeg er ik helt god til det lange hår så det er jo ligt syndt i siste ende at det ik bliver holdet så pænt igen ^^;

så sos!

vis du/i har en wig hun måske kunne passe (hun er en sd 55) som har nogenlunde samme farve som den hun har nu og i gerne vil sægle den vil jeg blive taknemlig ^^
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

wig kliping hjælp Empty
IndlægEmne: Sv: wig kliping hjælp   wig kliping hjælp Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 8:42 am

Det ville måske hjælpe en smule hvis du beskrev hvordan parykken ser ud og hvad farve den har og hvordan den skal se ud efter klipning.
Så er det også lettere at evt. sælge dig en Wink
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

wig kliping hjælp Empty
IndlægEmne: Sv: wig kliping hjælp   wig kliping hjælp Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 8:54 am

Nu ved jeg ikke hvor meget du vil have af, men du kan prøve at klippe lidt, ganske lidt i bunden, for at få lidt en følelse af hvordan håret er at klippe i. Jeg har kun klippet en wig, og det var en ekstra jeg havde liggende. Ellers kan du eventuelt købe en billig en og prøve med den først? Min problem da jeg klippede var at wiggen havde bevæget sig, så jeg klippede skævt, så husk at sørg for at den sidder godt fast ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





wig kliping hjælp Empty
IndlægEmne: Sv: wig kliping hjælp   wig kliping hjælp Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
wig kliping hjælp
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ridse i msc'en - HJÆLP!
» HJÆLP jeg er så sulten...
» DIY Dukke? - pt: Hjælp søges!
» Face-up hjælp!
» Face up (hjælp)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: