Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Til fjernelse af face-up

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Til fjernelse af face-up Empty
IndlægEmne: Til fjernelse af face-up   Til fjernelse af face-up Icon_minitimeMan Mar 30, 2009 5:26 am

Kan man lægge et hoved i husholdersprit for at fjerne face-up?
Inden jeg begynder på noget fatalt ville jeg líge høre om hovedet ville tage skade af at ligge i husholdersprit? I så fald hvis det ikke gør, hvor lang tid må det ligge?

Det kan godt være det er et dumt spørgsmål men jeg synes nu lige jeg ville spørge alligevel.
(:
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 54
Age : 32
Geografisk sted : århus
Registration date : 29/12/08

Til fjernelse af face-up Empty
IndlægEmne: Sv: Til fjernelse af face-up   Til fjernelse af face-up Icon_minitimeMan Mar 30, 2009 6:58 am

når jeg ranser hoveder lader jeg dem ligge lidt. aldrig over et minut. så længe det ikke er acetone og man ikke glemmer dem sker der vist ikke noget ved det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fjernelse af face-up Empty
IndlægEmne: Sv: Til fjernelse af face-up   Til fjernelse af face-up Icon_minitimeTirs Mar 31, 2009 2:02 am

Så det er okay at lægge det i husholdersprit bare det er under et minut?
Mange tak for hjælpen :'D
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 54
Age : 32
Geografisk sted : århus
Registration date : 29/12/08

Til fjernelse af face-up Empty
IndlægEmne: Sv: Til fjernelse af face-up   Til fjernelse af face-up Icon_minitimeTirs Mar 31, 2009 2:04 am

det vil jeg sige. som sagt. det er det jeg plejer at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 36
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Til fjernelse af face-up Empty
IndlægEmne: Sv: Til fjernelse af face-up   Til fjernelse af face-up Icon_minitimeMan Apr 06, 2009 6:36 am

Hosholdningssprit er heldigvist ikke så slemt som vis man bruger acetone (som kun anbefaldes i små mængder generelt!) Dog skal du som også nævnt ikke efterlade hovedt i spritten for lang tid da det blot vil blødgøre resinen og gøre overfladen ujævn og eventuel efterlade revner vis man fx kommer til at strejfe hovedt med en negl.
Mit forslag er at lade det ligge i sprit i et minuts tid og ligeledes vente et minut før du begynder at gnubbe løs for at fjerne face-uppen. Generelt kræver det blot knofedt at få en face-up af Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Til fjernelse af face-up Empty
IndlægEmne: Sv: Til fjernelse af face-up   Til fjernelse af face-up Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Til fjernelse af face-up
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fjernelse af Face up, tips og tricks?
» Kan 'Warhammer-maling' bruges til face-up? + Et par andre face-up spørgsmål.
» fjernelse af casting striber??
» Face-up Wiki - Alt ang. face-ups!
» face-up!?!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: