Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!)

Go down 
+3
Akatsuki
Prinsessen
Ponpyon
7 deltagere
ForfatterBesked
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Empty
IndlægEmne: Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!)   Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Icon_minitimeFre Jan 29, 2016 7:12 am

Havde den fornøjelse at have Prinsessen på besøg sidste weekend, og vi fotograferede hendes nye Iplehouse Crow skellethoved som Prinsessen havde puttet på hendes medbragte RingDoll krop.
Jeg har leget lidt med dem, og de er blevet ret uhyggelige synes jeg. Hæhæ Very Happy

Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Skull1_zpskpnbh2vv

Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Skull3_zpsdg4sdlzq

Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Skull2_zpsphzzhodx


Sidst rettet af Kurisu Tors Feb 25, 2016 11:10 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Empty
IndlægEmne: Sv: Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!)   Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Icon_minitimeFre Jan 29, 2016 8:20 am

fedt - syntes bedst om det sidste. Det sidste er lidt mere stemningsfuldt, nok fordi det er meget mørkt og får det til at se ud som om det smiler - på en skummel måde. XD
Det midterste ser selve hovedet lidt uskarpt ud og ligner mere at det er malet - men det ser på sin vis også fedt ud.
Det øverste billede får ham til at se mere glad ud haha
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Empty
IndlægEmne: Sv: Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!)   Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Icon_minitimeMan Feb 01, 2016 12:25 am

Jeg sidder med det hoved i hænderne lige nu, så det er sjovt at se dine billeder af ham. Jeg er glad for, at du synes det hoved er sejt nok til, at du vil tage billeder af ham.

Det er en skam, at det midterste billede ikke er i fokus, for jeg kan ret godt lide hans 'laser' øjne der Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Empty
IndlægEmne: Sv: Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!)   Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Icon_minitimeMan Feb 01, 2016 9:45 am

Rigtig fede billeder! Han ser virkelig creepy ud. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
FifiIsBored

FifiIsBored


Antal indlæg : 93
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Esbjerg
Registration date : 21/02/10

Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Empty
IndlægEmne: Sv: Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!)   Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Icon_minitimeMan Feb 01, 2016 9:56 am

Hvor er han bare flot! Elsker hans 'øjne'.
Tilbage til toppen Go down
http://tsugi-kage.deviantart.com/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Empty
IndlægEmne: Sv: Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!)   Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Icon_minitimeMan Feb 01, 2016 11:03 am

Ponpyon - Haha det sidste gik jeg også helt amok med redigering på *__* Det kan desværre være svært at se på den lille kamera skærm, om man har ramt fokus helt rigtigt, men håber jeg kan blive bedre Very Happy

Prinsessen - Er du gal? Han er da for blæret XD' Jeg tager gerne mange flere billeder af ham i fremtiden! Det var virkelig sjovt at sidde og redigere billederne af ham. Der er overraskende mange effekter man kan få frem i ham *^^*

Akatsuki - Tak! Han er et virkelig fedt objekt for fotografering *____*

FifiIsBored - Haha jeg er også helt vild med de 'øjne', især når det ligner han skyder med laser Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Empty
IndlægEmne: Sv: Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!)   Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Icon_minitimeTors Feb 25, 2016 3:14 am

Især det sidste billede er perfekt! Han træder virkelig i karakter da lyset er absolut ideelt, som om han er inhyllet i skygge.
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Empty
IndlægEmne: Sv: Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!)   Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Icon_minitimeTors Feb 25, 2016 11:11 am

MorbidNeeds - Tak! Jeg er også ret stolt over redigeringen Very Happy Det var sjovt at arbejde med hans skellet ansigt ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Empty
IndlægEmne: Sv: Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!)   Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Icon_minitimeFre Feb 26, 2016 8:34 am

Sidste billede er bare badass!! Han er så cool <3 Er glad for at jeg har set ham IRL
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Sponsoreret inhold





Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Empty
IndlægEmne: Sv: Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!)   Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Prinsessens nye dukker [Iplehouse Skull Crow + Volks Ruby boy
» Jahhhh en mand! (DZ Ray)
» kunne ikke lade vær (B&G Sky)
» Leder efter halv-lille dukkedreng/mand ^^
» Ikke godt nok?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: