Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Prinsessens nye dukker [Iplehouse Skull Crow + Volks Ruby boy

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Prinsessens nye dukker [Iplehouse Skull Crow + Volks Ruby boy Empty
IndlægEmne: Prinsessens nye dukker [Iplehouse Skull Crow + Volks Ruby boy   Prinsessens nye dukker [Iplehouse Skull Crow + Volks Ruby boy Icon_minitimeMan Feb 01, 2016 12:11 am

Jeg vil lige vise nogle af mine nye dukker frem. Det er ikke de bedste billeder, men jeg vil lige vise dem alligevel.

Jeg besluttede mig for at anskaffe en tvillingebror til Marina (Volks SD16 Ruby). Både hoved og krop kom hurtigt og nemt frem.
Marius er et Volks Ruby hoved på en Ringdoll RGM-4 krop. Her er et billede af bror og søster sammen:

Prinsessens nye dukker [Iplehouse Skull Crow + Volks Ruby boy 24026094093_b908da3636

Jeg gav Marius en ny faceup og body blushing, men faceuppen blev desværre ikke så god (det der irriterer mig mest er øjenbrynene. Hvorfor skal øjenbryn være så svære?), men jeg synes body blushingen blev fin. En dag må jeg lave hans faceup om, men der går lige lidt tid før jeg har tid til det. Marina skal også have en ny faceup, så det kan være at jeg laver faceups på dem begge samtidig.

Prinsessens nye dukker [Iplehouse Skull Crow + Volks Ruby boy A95BBA27-5A21-40C1-964A-13F2CA5D05CB_zpss0gb7nhm

Som Kurisu har vist, så har jeg fået mit Iplehouse Skull Crow hoved også. Jeg var ikke særlig imponeret over den blushing han kom med, så jeg har blushing en ordentlig masse sort ind i hovedet, så nu synes jeg at han er meget bedre. Han kunne dog stadig tage en del mere sort, synes jeg. Her er han på Marius' krop:

Prinsessens nye dukker [Iplehouse Skull Crow + Volks Ruby boy 24649481626_689ded53aa
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Prinsessens nye dukker [Iplehouse Skull Crow + Volks Ruby boy Empty
IndlægEmne: Sv: Prinsessens nye dukker [Iplehouse Skull Crow + Volks Ruby boy   Prinsessens nye dukker [Iplehouse Skull Crow + Volks Ruby boy Icon_minitimeMan Feb 01, 2016 9:47 am

Jeg synes det er så cool med Ruby twins! Marius er så flot. Du er virkelig god til face-ups Very Happy

Din skelet fyr er så sej! Ham må jeg altså se i virkeligheden snart :3
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Prinsessens nye dukker [Iplehouse Skull Crow + Volks Ruby boy Empty
IndlægEmne: Sv: Prinsessens nye dukker [Iplehouse Skull Crow + Volks Ruby boy   Prinsessens nye dukker [Iplehouse Skull Crow + Volks Ruby boy Icon_minitimeMan Feb 01, 2016 10:57 am

Øjenbryn er virkelig svære >_<

Marius er rigtig fin. Det er fedt at han matcher RingDoll kroppen Very Happy
Også ret vildt du fik ham samlet så hurtigt.
Synes din bodyblushing er blevet vildt god *___*

Din skelletmand bliver vildere og vildere XD'
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Prinsessens nye dukker [Iplehouse Skull Crow + Volks Ruby boy Empty
IndlægEmne: Sv: Prinsessens nye dukker [Iplehouse Skull Crow + Volks Ruby boy   Prinsessens nye dukker [Iplehouse Skull Crow + Volks Ruby boy Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Prinsessens nye dukker [Iplehouse Skull Crow + Volks Ruby boy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nogle få billeder af Sienna og Dalan [Iplehouse nYID Bibiane & Volks SDGr Tae]
» Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]
» new eyes XD (Volks SD16 Pearl og Aamu Emi/volks SD13 hybrid)
» Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin]
» Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: