Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 For at live lidt op i RG igen.

Go down 
+2
FifiIsBored
mystearica
6 deltagere
ForfatterBesked
FifiIsBored

FifiIsBored


Antal indlæg : 93
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Esbjerg
Registration date : 21/02/10

For at live lidt op i RG igen.  Empty
IndlægEmne: For at live lidt op i RG igen.    For at live lidt op i RG igen.  Icon_minitimeOns Aug 12, 2015 11:57 pm

For at live lidt op i RG igen.  Hq8467Q

For at live lidt op i RG igen.  1bBPPcV
Tilbage til toppen Go down
http://tsugi-kage.deviantart.com/
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

For at live lidt op i RG igen.  Empty
IndlægEmne: Sv: For at live lidt op i RG igen.    For at live lidt op i RG igen.  Icon_minitimeTors Aug 13, 2015 12:13 am

hvor er hun smuk Smile elsker måden du har stylet hende med blomster og horn. hvad mold er hun?
Tilbage til toppen Go down
FifiIsBored

FifiIsBored


Antal indlæg : 93
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Esbjerg
Registration date : 21/02/10

For at live lidt op i RG igen.  Empty
IndlægEmne: Sv: For at live lidt op i RG igen.    For at live lidt op i RG igen.  Icon_minitimeTors Aug 13, 2015 2:25 am

@mystearica Mange tak Smile Hun er en Feeple65 Chloe^^
Tilbage til toppen Go down
http://tsugi-kage.deviantart.com/
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

For at live lidt op i RG igen.  Empty
IndlægEmne: Sv: For at live lidt op i RG igen.    For at live lidt op i RG igen.  Icon_minitimeTors Aug 13, 2015 3:05 am

Flotte billeder Very Happy Ligesom Mysterica, I gotta say, hendes styling er sååå flot <3
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

For at live lidt op i RG igen.  Empty
IndlægEmne: Sv: For at live lidt op i RG igen.    For at live lidt op i RG igen.  Icon_minitimeTors Aug 13, 2015 3:45 am

That horned flower crown! <3 (; 3 Wink Elsker Feeple65 Chloe, hun er bare en goddess. cat
Vil mægtig gerne se flere billeder! (På nr.2 billede ligner det lidt hun posere som en prettyboy, hæhæ.)
Som de andre siger, hendes lyse styling og fremtoning er virkelig gennemført. Very Happy I love you
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

For at live lidt op i RG igen.  Empty
IndlægEmne: Sv: For at live lidt op i RG igen.    For at live lidt op i RG igen.  Icon_minitimeLør Aug 15, 2015 8:37 am

Ihhh! Jeg har sådan en svaghed for Chloe'er! Hun er bare sådan en smuk dukke, og din er bestemt igen undtagelse! cheers
Jeg kan rigtig godt lide den dramatiske faceup i forhold til det pæne og lyse look hun ellers har Smile

Jeg ved ikke om det bare er på min computer, men billederne virker underligt strakte. Er der andre der ser det (ellers tjekker jeg lige mine indstillinger)?
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

For at live lidt op i RG igen.  Empty
IndlægEmne: Sv: For at live lidt op i RG igen.    For at live lidt op i RG igen.  Icon_minitimeMan Aug 31, 2015 8:31 pm

Uhh!! Jeg havde ikke gennemskuet det var en Chloe først - men det er positivt ment. Det er en smuk dukke i sig selv, men synes din er rigtig flot og anderledes end mange af de Chloe'er jeg ellers har set. Elsker at se forskellige fortolkninger af samme dukke, og din Chloe er en af de flotteste jeg har set *___*
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





For at live lidt op i RG igen.  Empty
IndlægEmne: Sv: For at live lidt op i RG igen.    For at live lidt op i RG igen.  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
For at live lidt op i RG igen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)
» Face-up! igen!
» Jasper hjemme igen :)
» Bare lige for at sige hej igen (nu som en pige) [DoD Leya]
» The 4 girls I can't live without (SD Amy, DZ Reiko, PF Ma-u, DM U-Jee)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: