Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)

Go down 
+7
Haruka_Kite
Siriusly_James
boots
Xandorram
wolter
chuchu
Anori
11 deltagere
ForfatterBesked
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Empty
IndlægEmne: Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)   Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 10:40 pm

Egentlig overvejede jeg at lave en fotostory ud af dette, men jeg ombestemte mig. ^^; Undskyld størrelsen -w-;

Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) PICT3121
Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) PICT3123
Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) PICT3125
Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) PICT3126
Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) PICT3128
Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) PICT3129
Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) PICT3130
Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) PICT3131
Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) PICT3132
Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) PICT3133
Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) PICT3134
Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) PICT3135

Hope you enjoyed ~
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Empty
IndlægEmne: Sv: Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)   Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 10:44 pm

Jeg syns det er super flot du har fåget dem til og stå i sand!! de er alt før søde! baggrunden gir mig en rar stemning inden i jeg godt kan lide ^o^ <3
det er alt for sødt at de kigger sådan kærligt på hinande og så putter.. :3 Rigtig nuser...!

synd dette ikke blev en photostory det kunne have været alt for sødt og se dem snakke sammen ^^
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Empty
IndlægEmne: Sv: Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)   Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 10:49 pm

AWWWWWW YOSHI!!! I LOVE THAT BOY!!!!
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Empty
IndlægEmne: Sv: Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)   Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 11:16 pm

Chuchu - Tusind tak :3 <3 Dine kommentarer varmer. Jeg kan ogs' godt lide putte-billederne, og er glad for at du fik det rigtige indtryk x3. Havde det været en Fotostory, havde jeg nok mest fokuseret på Yoshi's tanker, da det var min oprindelige idé, men at ha' de to tossehoveder til at snakke sammen kunne ogs' ha' været sjovt ja. xD

Wolter - I'm sure Yoshi appreciates your love :b Wink
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 36
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Empty
IndlægEmne: Sv: Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)   Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 11:45 pm

Ih forstiller mig sand i alle led og kanter x_X Og er det ikke svært at få dem til at stå i sandet? Surprised

Men det er nogle dejlige billeder, de er virkelig gode lys mæssigt og varierende ^^ Er vild med billed nr 3, hvor man får havet med, det er virkelig smukt Smile Men udover det er dine drenge bare super søde!
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Empty
IndlægEmne: Sv: Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)   Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 12:26 am

Xan - Tro mig, der er noget jernagtigt noget i sandet der satte sig fast i magneterne på Juns hænder Dx *at skal ha' det renset væk* Men det var ikke så svært, med Jun nej :3 Han havde jo sine støvler på, så det hjalp en del.

Og tusind tak x3 Jeg elsker dem ogs' så højt. xD
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Empty
IndlægEmne: Sv: Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)   Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 3:12 am

Vidunderlige billeder. Der er en dejlig stemning over dem og jeg kommer til at tænke på strandturene da børnene var små. Hvor er det egentlig længe siden....

Tusind tak for synet. Det er ingen hemmelighed at jeg er vild med din lille dreng; men efter denne seance er den store også begyndt at 'varme mit hjerte'. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Siriusly_James




Antal indlæg : 52
Age : 37
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/02/09

Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Empty
IndlægEmne: Sv: Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)   Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 4:33 am

Hvor er det nogle herlige billeder! Så idyllisk og dejligt og bare... rart. De ser ud til at være rigtig glade for hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Empty
IndlægEmne: Sv: Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)   Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 7:39 am

Billede 8 og 9 smeltede lige mit hjerte <3 *øser det op i en kop*
Super nuttet shoot, jeg kan forestille mig, at det var svært, fordi det altid blæser ved vandet, men deres hår sidder naturligt vindblæst (hvis det gav mening 8D; ), og det ser rigtig fint ud! :3
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Piratkaptajn

Piratkaptajn


Antal indlæg : 54
Age : 32
Geografisk sted : Vemb
Registration date : 31/12/08

Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Empty
IndlægEmne: Sv: Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)   Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 8:09 am

jeg syns at ræven er meget velposeret og tager sig godt ud på billeder.
Jeg kan godt li at den ser så virkelig ud og virkelig giver historien liv!


ja de andre dukker er da også ret pæne : 3
total nice med en emo og en lille dreng : D
afro
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Empty
IndlægEmne: Sv: Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)   Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 9:16 am

Boots - Tusind tusind tak. Jeg er virkelig glad for at høre, at du har det sådan, ved de billeder. Det giver mig lyst til at poste mange flere, måske kan han sende en lille hilsen til dine piger næste gang? x3

Siriusly_James - Tusind tak til dig også. Ja, Yoshi og Jun er meget nære, i den historie jeg er ved at skrive. Det er derfor jeg overvejede at lave det til en billedhistorie først, så jeg kunne uddybe deres historie lidt. Men synes det her blev bedre. :3

Haruka_Kite - Aww ;A; Jeres kommentarer gør mig simpelthen så glad! <3 Ja, jeg synes det er lidt sjovt at tage billeder ved vandet, og når jeg bor ti minutter fra det, skal det da udnyttes. :3 Jeg håber ogs' snart at se flere billeder fra dig, af din Maha, hun er simpelthen noget af det skønneste ;A;

Piratkaptajn - Tak til dig. x3 Ræven er Jun's yndlingsbamse, så det er lidt klart at den skal med. Den er måske lidt skævsnudede, men ingen kan være perfekte. :3 Godt nok er Yoshi ikke emo, men det er vel som forskellige folk ser det. ;3 Btw, din afrosmiley skræmmer mig lidt. x_x
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Empty
IndlægEmne: Sv: Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)   Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 9:21 am

Det kunne da være sjovt, Anori. Jeg ved at min lille navnløse Flora er ret optaget af din bette fyr - til stor ærgelse for min navnløse Shiwoo Elf.... Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Empty
IndlægEmne: Sv: Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)   Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 9:27 am

#1 og #3 er virkeligt rigtig gode. Specielt er jeg vil med #1, der er bare et eller andet ved at sandet står helt skarpt og at der fokuseres på fødderne.
Super nuttet shoot, og nu har jeg lyst til at tage på stranden XD
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Raito

Raito


Antal indlæg : 24
Age : 31
Geografisk sted : Danmark, Nordjylland
Registration date : 29/12/08

Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Empty
IndlægEmne: Sv: Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)   Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 10:13 am

Sådan nogle abnormt søde omgivelser! Og dukker Razz Elsker den lille bamse
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Empty
IndlægEmne: Sv: Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)   Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 10:25 am

Boots - Aww! Det må vi finde ud af noget med så. :3 Jun bliver helt genert gør han x3

Leechy - Tusindtusind tak :3 Ja, billede tre er også blandt mine yndlings. Det må el være fordi jeg favoriserer Jun lidt mere end Yoshi for tiden XD

Raito - Tusind tak :3 som nævnt tidligere, så er rævebamsen Juns yndlings, så den er en fast rekvisit xD
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Empty
IndlægEmne: Sv: Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)   Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 4:17 pm

sikke en god historie Very Happy
det er nogen rigtig dejlige strandbilleder, de ser rigtig ud til at hygge sig xD

og den lille ræv der, den er bare for sød ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Empty
IndlægEmne: Sv: Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)   Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Strandtur igen. :3 (DOC U, Littlefée Shiwoo, bamse.)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Him and his Teddy (Jun//Littlefée Shiwoo)
» Playing with dices! [Soom Taco, Minette, Hati & Littlefee Shiwoo]
» Et par billeder fra stranden [Littlefee Shiwoo]
» Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante
» Finally getting somewhere [Soom MD Minette feat. Littlefee Shiwoo]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: