Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Lilith's face-up!!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Lilith's face-up!! Empty
IndlægEmne: Lilith's face-up!!   Lilith's face-up!! Icon_minitimeMan Nov 14, 2011 1:02 am

Først, undskyld Aik0hime, den face-up du gav Lilith var rigtig pæn og lignede mit udkast rigtigt godt... Men det var bare ikk Lilith Sad
Så jeg begyndte at tænke over; Hvad var Lilith så?? Og jeg kom op med en anden ide Smile

Lilith's face-up!! Scan0004
Min Ref! Jeg fandt ud af at det er nemmere at tegne face-uppen på papir og kigge efter det Smile

Lilith's face-up!! PB130219

Lilith's face-up!! PB130213
Lilith's face-up!! PB130214
Lilith's face-up!! PB130215

Jeg er selv rigtigt tilfreds med det ^___^


Konstruktiv kretik er mega meget velkommen Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Maria

Maria


Antal indlæg : 159
Age : 27
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 04/06/10

Lilith's face-up!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lilith's face-up!!   Lilith's face-up!! Icon_minitimeMan Nov 14, 2011 7:31 am

Hvis jeg skulle være ærlig kan jeg ikke lide hendes læber.. jeg syns ikke de matcher hende.. prøv med noget sort.. det ville passe til hendes hudfarve osv..
Men hun er flot.. men vil dog indrømme at den face-up hun havde før var kønnere til hende..
Tilbage til toppen Go down
Souly

Souly


Antal indlæg : 140
Age : 30
Geografisk sted : Grenaa
Registration date : 09/04/11

Lilith's face-up!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lilith's face-up!!   Lilith's face-up!! Icon_minitimeMan Nov 14, 2011 8:08 am

Jeg synes det er rigtig flot!

Jeg er uenig med Maria om, at lave hendes læber sorte! Den lyserøde du har brugt er godt nok lidt kraftig i forhold til hendes lyse grå hud, men jeg synes absolut at det ville blive for mørkt og monotont hvis du brugte sort til læberne.

Desuden, så gør det ikek så meget at hendes læber ser lid tunaturligt lyserøde ud, hun er jo ikke et menneske ^^
Tilbage til toppen Go down
http://soule-evans.deviantart.com
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Lilith's face-up!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lilith's face-up!!   Lilith's face-up!! Icon_minitimeMan Nov 14, 2011 9:21 am

Maria - Jeg tror face-uppen blir for sort med sorte læber x'D De er ikk de fleste dukker som kan bære sorte læber Smile Jeg er oss lidt ked af at jeg fjernede den gamle face-up men jeg må leve med den nye her som jeg oss rigtig godt kan li ^^

Souly - Uhm... Min Soom Amber er Cream White skin Razz Ikk grå XD ... Monoton?? o.O huh? ... Jeg har prøvet med blå og lilla omkring øjnene og hun kom til at ligne at hun var blevet slået eller at hun var gået ind i en dør x'D Oooog tunagtig lyserød? XD Whut?
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Souly

Souly


Antal indlæg : 140
Age : 30
Geografisk sted : Grenaa
Registration date : 09/04/11

Lilith's face-up!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lilith's face-up!!   Lilith's face-up!! Icon_minitimeMan Nov 14, 2011 9:48 am

Måske er det min computer skærm som fjoller og viser hendes hud som grå. På min mobil kan jeg nemlig godt se hun er mere creme farvet.

Det jeg mente var at det ville blive for meget med sorte læber. Jeg synes face-upen er rigtig smuk som den er nu.

*unaturligt. Ved ikke hvor det t kom fra.
Tilbage til toppen Go down
http://soule-evans.deviantart.com
Zhean

Zhean


Antal indlæg : 202
Age : 32
Geografisk sted : Esbjerg
Registration date : 14/09/10

Lilith's face-up!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lilith's face-up!!   Lilith's face-up!! Icon_minitimeMan Nov 14, 2011 6:13 pm

OwO <3
Jeg kan nu rigtigt godt lide hendes face-up
Jeg synes virkelig den passer til hendes personlighed hvilket var det du har kæmpet for.
Læberne kan virke for kraftige, men det synes jeg ikke gør noget, da det trods alt er Litlith ^^
Ellers passer de fint til hudfarven efter min mening.
Hvis endelig der skal sættes en finger på face-up'en, så mangler der måske noget lyserødt ved øjenkrogene.
Blushen er selvfølgelig svær at se, men jeg synes ikke at hun behøver en kraftig blush, så den er bare helt fin <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lilith's face-up!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lilith's face-up!!   Lilith's face-up!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lilith's face-up!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Glimmer i face ups
» Kan 'Warhammer-maling' bruges til face-up? + Et par andre face-up spørgsmål.
» Face-up Wiki - Alt ang. face-ups!
» face-up!?!
» Til fjernelse af face-up

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: