Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sandpapir hvilken str bruges til hvad?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Sandpapir hvilken str bruges til hvad? Empty
IndlægEmne: Sandpapir hvilken str bruges til hvad?   Sandpapir hvilken str bruges til hvad? Icon_minitimeMan Jan 25, 2010 11:04 am

Hej folkens!

Jeg syntes at det kunne være rart at høre fra folk, hvilke størrelser sandpapir folk bruger til forskellige ting.

For at gøre det mest overskueligt som muligt, ville det være dejligt hivs man som det første skriver,

HVAD (altså om det er: sanding af striber af overskydende resin, sanding af led for bedre poseringsmuligheder, modefication/omslibning osv.):

efterfulgt af størrelse sandpapir i den rækkefølge man bruger, og gerne med korte forklaringer.
Tilbage til toppen Go down
Dustbunnie

Dustbunnie


Antal indlæg : 175
Age : 70
Geografisk sted : Århus - sådan omtrent.
Registration date : 22/01/10

Sandpapir hvilken str bruges til hvad? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandpapir hvilken str bruges til hvad?   Sandpapir hvilken str bruges til hvad? Icon_minitimeMan Jan 25, 2010 2:01 pm

Jeg ved ikke hvad størrelse du skal bruge men det er en god ide at bruge noget der er beregnet til at være vådt/bruges i vand. Resin støv er meget giftigt så hvis du bruger almindeligt sandpapir bør du have en kulmaske på. Ligesom man i aller højeste grad bør når man sprayer med MSC. De kan købes hos farvehandlere og byggemarkeder og koster måske 300kr. Men så kan de også bruges 50 timer.

Jeg ved godt det føles som om der da aldrig kan ske noget for MIG men folk er altså blevet alvorligt/uopretteligt syge af både resin støv og MSC.


Dustbunnie
Tilbage til toppen Go down
http://dustbunnies-bjds.blogspot.com/
 
Sandpapir hvilken str bruges til hvad?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sandpapir til modificering?
» Kan 'Warhammer-maling' bruges til face-up? + Et par andre face-up spørgsmål.
» Hvilken nationalitet er din dukke?
» Hvilken var din første ønskedukke?
» ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: