Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!

Go down 
+5
Maru
boots
mystearica
LiChan
Miwako
9 deltagere
ForfatterBesked
Miwako

Miwako


Antal indlæg : 58
Age : 33
Geografisk sted : Køge
Registration date : 31/12/08

ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Empty
IndlægEmne: ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!   ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Icon_minitimeOns Dec 30, 2009 7:08 am

Så kom han endelig!!! Efter 4 måneders ventetid. Min første dukke købt som ny og skal nu være Claudia's kæreste og de er allerede perfekte sammen <3
Han er fra Dollzone fin msd og modelen hedder AARON. Der skete dog nogle små fejl, havde bestilt ham som yellow skin, da Claudia er det, men fik ham i normal skin, det overlever jeg synes stadig han er skøn, eeelsker hans ansigt og hans ansigtudtryk er lige som jeg havde håbet på. Det andet problem var at jeg os troede jeg havde bestilt ham som fullset, men der var intet tøj i boksen, så har lige skrevet og spurgt om det var mig der tog fejl, så lige nu er han iført Claudias tøj, som han vidst ikk er helt fornøjet med. Min farmor og tante fik sig os et godt grin, de skulle i hvert fald lige tjekke om han var dreng i det pigetøj, så af røg bukserne, men det kan han vidst godt vænne sig til, sker jo næsten altid til meet-ups :p hehe!

Men smuk og dejlig er han, så her kommer nogle billeder!

Den fine kasse som jeg fik et kæmpe lykkeanfald over, hvorefter mine forældre måtte prøve at fortælle det ikk var så sundt for mit helbred at få pulsen så højt op i min tilstand (har lige været hårdt ramt af kyssesyge)
Men jeg løb ind i stuen, med kamera og saks også var det bare igang med at åbne!
ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! RIMG0030

Gudskelov godt beskyttet
ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! RIMG0031

Her endelig efter lang rejse kigger han frem <3
ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! RIMG0032

Her er han så iført Claudias tøj xD
ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! RIMG0036

Det udtryk som jeg elsker <3
ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Lestat

Ham og Claudia skal nok få det godt sammen
ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! RIMG0043

Så er der bare navn problemet, i må meget gerne hjælpe hvis i har lyst Very Happy Mit bud lige nu står imellem: Pierrot eller Lucius eller Lucius Lestat (bare for at holde vampyr navne xD ) eller bare Lestat, men i må os meget gerne komme med bud!
Har os fået en gratis baby med, som jeg nok poster billeder af senere, lidt hurtigt de fik børn x3 den er ret spøjs, spædbarn lavet som typisk abjd og dog lidt skræmmende!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Empty
IndlægEmne: Sv: ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!   ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Icon_minitimeOns Dec 30, 2009 7:44 am

Nej, hvor er han smuk!
Tillykke med ham! Elsker hans wig. x3
Tilbage til toppen Go down
LiChan

LiChan


Antal indlæg : 178
Age : 36
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Empty
IndlægEmne: Sv: ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!   ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Icon_minitimeOns Dec 30, 2009 7:45 am

WAAA HVOR ER HAN YNDIG OG DEJLIG!!!! Jeg glæder mig til at se ham irl.
Jeg må bestille en krop til Lawrence så snart jeg får penge... om 2 dage XD waaaaaaaaaaaarh
Jeg stemmer for Pierrot det er totalt godt!
Tilbage til toppen Go down
Miwako

Miwako


Antal indlæg : 58
Age : 33
Geografisk sted : Køge
Registration date : 31/12/08

ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Empty
IndlægEmne: Sv: ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!   ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Icon_minitimeOns Dec 30, 2009 7:57 am

hihi mange tak Very Happy
ja var faktisk os godt tilfreds med den lange wig, den har nemlig aldrig rigtig været særlig pæn til Claudia, han ser lidt evil ud med den, som er ret nice ^^

men uhh lise lyder godt! tror jeg Lawrence vil blive glad for :p btw skulle Lawrence ikk male, for har måske et maler stativ han kan eje Very Happy
ja synes jeg os klæder ham ret godt, problemet er bare jeg er en spasser til at udtale det! xD
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Empty
IndlægEmne: Sv: ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!   ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Icon_minitimeOns Dec 30, 2009 8:20 am

han er dejlig Smile han har den sødeste mund og wiggen passer perfect
Tilbage til toppen Go down
LiChan

LiChan


Antal indlæg : 178
Age : 36
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Empty
IndlægEmne: Sv: ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!   ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Icon_minitimeOns Dec 30, 2009 9:23 am

Jo han skulle så!!! Ih det ville være smukt hvis han kunne eje sådan et!!
Hahaha det er også lidt svært men det ser så fint ud når man skriver det XD Jeg er ikke engang sikker på at jeg selv kan sige det XD men det er vel lige som ham den hvide klovn på bakkens navn ikk.. sådan lidt ala pjæort XD eller noget XD hahaha ej oki jeg kan slet slet ikke sige det nu XD
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Empty
IndlægEmne: Sv: ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!   ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Icon_minitimeOns Dec 30, 2009 9:36 am

Hvor er han skøn.

Pierrot udtales noget i retning af Pjæro - med tryk på ro - altså fransk lydende - og er et skønt navn. Smile Det var ham der sang til månen.
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Maru

Maru


Antal indlæg : 293
Age : 33
Geografisk sted : København
Registration date : 23/04/09

ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Empty
IndlægEmne: Sv: ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!   ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Icon_minitimeOns Dec 30, 2009 10:01 am

Uhhh, jeg elsker Aaron Molden *w* Og sikke et fint par de er ^^
Tillykke med ham ^^
Tilbage til toppen Go down
Miwako

Miwako


Antal indlæg : 58
Age : 33
Geografisk sted : Køge
Registration date : 31/12/08

ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Empty
IndlægEmne: Sv: ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!   ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Icon_minitimeOns Dec 30, 2009 10:13 am

Ihh mange tak alle sammen, han er os glad for i kan se det pæne i ham selvom han er iført pigetøj ^^ (det er dog heller ikk så tydeligt på disse billeder)

Li-chan: Uhh kan evt tage det med når vi skal lege med dukker igen, kan os godt være den er for lille nu får vi af se xD

Boots: I see, ja mente jeg nok, fik navnet fra en film jeg så/forelskede mig i xD Den der soning/atonement. Men cool, tak! Jamen så tror jeg snart jeg vælger det navn ^^
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Empty
IndlægEmne: Sv: ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!   ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Icon_minitimeOns Dec 30, 2009 10:54 am

hvor er han skøn <3
hvis det er er der jo også et navn som: Sethos. ^-^
kan godt lide navnet Pierrot..hehe
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Tazja

Tazja


Antal indlæg : 65
Age : 25
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 13/12/09

ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Empty
IndlægEmne: Sv: ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!   ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Icon_minitimeOns Dec 30, 2009 10:00 pm

OMG - han er flot .. !
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Empty
IndlægEmne: Sv: ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!   ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 5:01 am

Tillykke med ham!
Hans blik er lige til at dø for o_________________o <3
Han er voldsomt skøn <3
Tilbage til toppen Go down
KONFETTI

KONFETTI


Antal indlæg : 79
Age : 32
Geografisk sted : Nykøbing Sj.
Registration date : 30/12/08

ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Empty
IndlægEmne: Sv: ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!   ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 12:47 am

Stort tillykke med ham xD
Han er helt vild skøn, og ham og Claudia passer bare godt sammen <3 ^^ Håber der bliver mulighed for at pille ved ham, ligesom jeg gjorde ved Claudia til J-Popcon x'3 Hå hå, det var nemlig hyggeligt xD
Men ja det lyder til at de er hurtige mht. børn xD Men spædbørn som abjd's, lyder dog skræmmende ja o.o Men blæret alligevel at du fik den med xD
Endnu engang tillykke med ham ^^
Tilbage til toppen Go down
Miwako

Miwako


Antal indlæg : 58
Age : 33
Geografisk sted : Køge
Registration date : 31/12/08

ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Empty
IndlægEmne: Sv: ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!   ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 11:13 pm

Mange tak alle i søde mennesker ^^

Kan sige til alle at jeg nu har døbt ham Pierrot :3

Konfetti: haha ja vi må klart ses snart, så må du gerne pille ved ham bare du ikk er alt for ond ;p
og ja det en creepy baby! o__O
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Empty
IndlægEmne: Sv: ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!   ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Adi's julegave.
» Julegave til Sam
» Ikras's julegave [MNF shushu BOY]
» Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key]
» Pakkeåbning (DZ Megi NS)...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: