Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )

Go down 
+10
Effle
Leechy
Xandorram
714
Astrid
Baku
ChibiShin
Risushi
Taylor
wolter
14 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 5:27 am

Dette billede har intet med Ikras historien at gøre!!


What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) PICT0050_done

Det skal forstille at Ikras har dræbt en anden dreng! Måske endda en ven som har betydet meget for ham! ^^

TAK FOR KIGGET OG FARVEL! x'D


Sidst rettet af wolter Tirs Mar 30, 2010 7:21 am, rettet i alt 3 gange (Reason for editing : over 18+)
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 5:48 am

what!
ikras er en morder!

det er et ret fedt billede..
godt nok ser blodet ikke så ægte ud, men synes det er rigtig godt lavet
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 5:52 am

Tiko - LOL xD

Neej.. Når man kun har paint, er det ret svært >___<' Men tusind tak Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Risushi

Risushi


Antal indlæg : 92
Age : 29
Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde
Registration date : 31/01/09

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 8:26 am

*GISP*
NOOHS!!! Ò_Ó
Det er ikke Sam der ligger der, vel??
Jeg pusser Eiko på Ikras hvis det er!! >.<
Ej, jeg driller(eller...?)... ;P
Men jeg har sgu' udvilket en form for... Kærlighed(...?) for dine små dukker!! >.<
Og billedet synes jeg er super fedt! Også selvom blodet ser en smule falsk ud, men jeg synes det er fedt at du har givet dig tid til at lave det(Endda i Paint...!!), for det giver en fed stemning!! Yais! Cx
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 9:02 am

Risushi - LOL! x'D Nej det er heldigvis ikke Sam.. xD (selvom Ikras måske kunne drømme at det var Razz )

Awww! Tusind tak!!! QwQ
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
ChibiShin

ChibiShin


Antal indlæg : 158
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 13/01/09

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 9:18 am

HAHA!!!! Det er genialt!!! BLOOOOOOOOOD!! <3 <3! Ikras + Blod = kærlighed!! <3 Arg elsker bare Ikras på det billed!! XD men ville dog ikke tilgive ham hvis det var Sam >.<
Godt billed!! i kvalitet XD og det serr altså godt ud med det blod!! det ligner XD
godt gået endnu en gang!
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeTirs Jul 21, 2009 3:38 am

chibishin - LOL x'D Ikras + blod = kærlighed?? x'D
Mange tak x'3
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Baku

Baku


Antal indlæg : 71
Age : 35
Geografisk sted : Danmark 8D
Registration date : 18/06/09

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeTirs Jul 21, 2009 7:42 pm

Er blodet lavet i paint?! O_O Hvis det er det så er det godt lavet må jeg sige!!

Stadig et nice billede. :3
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeTirs Jul 21, 2009 8:50 pm

Baku - jaa, det er lavet i paint Smile og kun i paint..
mange tak ^^
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 7:47 am

Superfedt billede! ^^
Jeg tror, at du muligvis havde set mere ægte ud, hvis blodet havde haft en lidt mørkere nuance, da resten af billede er ret mørkt :3 Men ellers er det glimrende lavet ^^
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 8:12 am

Astrid - Tusind tak! ^w^
Tjooo nu du siger det.. ^^ Det vil jeg gøre næste gang så Razz
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 8:02 pm

Meget fin ide. Very Happy Godt at se noget lidt blodigt. ^^ Kan godt lide at han ser så chokeret ud, mens han kigger på sine hænder. Har du photoshoppet blodet ind, eller malet det på? Smile Det ser lidt for rødt ud i det; hvis du blander lidt brunt i, vil det give en mere overbevisende effekt. Smile I og med han har blod på hænderne, ville det måske være fedt at få blodet på ofret til at se lidt udtværet ud, som om han har løbet hænderne gennem det. ^^
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 9:03 pm

Eeep Ikras dog =0

Interesant at du har valgt at fotomanipulere blodet, og så i Paint(?) xD For synes faktisk det så virkeligt ud, indtil man kigger nærmere, men det gør faktisk intet da billedet stadig bevare sin pointe Very Happy Spændende forsøg! Meget dramatisk :O
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 9:45 pm

lol.. Havde ikke renget med at så mange ville skrive.. x'D


714 - Tusind tak!! x'3
blodet er lavet i paint.. Og det var mit første forsøg x'3 *at være stolt* Jeg har længe tænkt over at lave sådan et billede, og da jeg snakkede med Kaneko om det, sagde det BANG! og jeg løb ud af døren, for at tage billedet x'3 <3

Xandorram - Awwwww!! >w< Tak!!
Jeg er meget stolt over mit billede!! x'3 Og rigtig overrasket over at så mange mennesker har skrævet.. ^^;
Troede at det var for meget, og at ingen ville skrive.. T__T xD
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 9:57 pm

Jeg synes blodet ser meget godt ud XD jeg tror lidt det kommer an på ens computerskærm :3
God vinkel, dramatisk posering og masser af stemning. Se det er hvad et godt billede kræver, og du har fået det hele med ^_^
Hvis du vil, som 714 nævner, gøre blodet mere realistisk kan du lægge et guligt, brunligt eller svagt orange lag ovenpå billedet og sætte opaciteten til multiply (tror jeg nok) og så skulle det gerne give det hele sådan en rigtig gyserfilmsagtig effekt :3


Sidst rettet af Leechy Ons Jul 22, 2009 10:00 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 9:59 pm

Leechy - Tusind tak!! <3 x'3
Jeg elsker din skærm så! Razz Gid alle have sådan en! xD hahah!!
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Baku

Baku


Antal indlæg : 71
Age : 35
Geografisk sted : Danmark 8D
Registration date : 18/06/09

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 11:07 pm

wolter - Damn, kun i paint! O__O Jeg må altså sige at jeg er virkelig imponeret, fordi jeg har også haft en tendens til at bruge paint til alt, siden det var det eneste program jeg havde. Og at få noget til at se nogenlunde ud i paint, eller i det hele taget bare godt, er ikke det nemmeste at gøre.
XD RESPEKT! haha..
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 7:25 am

Baku - Tusind tak!! x'3 Det var mit første forsøg, og jeg er rigtig meget stolt og glad for det! x'3
Jeg bruger også Paint til det meste, især fordi jeg har miste alle de andre programmer ^^ (som lå på min gamle computer)
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 7:30 am

Wow.. Det er rigtig godt lavet.. Det får mig virkelig til at tænke over hvordan jeg selv ville reagere hvis jeg var i den situation.. Dunno why...
Men jeg syntes at ved første øjenkast så ligner blodet faktisk rigtig blod ;D
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 7:52 am

Effle - Awww!! TAK! ^^Jeg syns at det er intressant at du tænker den tanke! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 9:23 am

Gode poses Ikaros har.

Synes ikke blodet er "ægte" nok, men... ellers^^
Tilbage til toppen Go down
Raito

Raito


Antal indlæg : 24
Age : 31
Geografisk sted : Danmark, Nordjylland
Registration date : 29/12/08

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 10:15 am

Awesome~ Pissegodt gjort, med paint XD !
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 10:42 am

et gore billede fedt Very Happy dem er der ikke så mange af. vinklen er god og blodet er fint også, jeg ville slet ikke kunne få det gjort på paint
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 9:38 pm

jeanet kaulitz - Tak ^^
Nej.. ^^; Det kunne sikkert ha været bedre på photoshop.. x'D Men havde ikke andet end paint, og det var mit første forsøg.. Jeg kunne selvfølgelige også ha øvet mig mere.. ^^

Raito - Tusind tak skal du have!! x'3

mystearica - Mange tusind tak! ^^
Ak.. Jeg troede hellere ikke at jeg kunne få det gjodt, da jeg aldrig har set sådan noget i virkeligeheden.. ^^; Men det lykkes da meget godt x'D
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 10:16 pm

Må lige udtrykke min forbløffelse ganske kort; Hvor er det vildt du har lavet det blod,,... I Paint O____O; Jeg er ret vild med hvordan du har fået det til at se ret livagtigt ud, synes alt jeg laver i paint ender som pixels ^^'''

Stemningen i billedet er ret fedt, det er godt fanget.

*hiver Sam til side*
Du rør ikke ham hér Ikaras T.T

...

Eller mig...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Empty
IndlægEmne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )   What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» det første billede
» Hurtigt billede af Howel's nye jakke (B&G Grenville)
» knækket øre(billede er sat ind)
» she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!)
» Gelsomina Antonioni [CH St Mina / SD16 hybrid] NYT BILLEDE 5/8-13

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: