Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 knækket øre(billede er sat ind)

Go down 
+3
manda
Haruka_Kite
mystearica
7 deltagere
ForfatterBesked
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

knækket øre(billede er sat ind) Empty
IndlægEmne: knækket øre(billede er sat ind)   knækket øre(billede er sat ind) Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 3:52 am

jeg har lige opdaget at et stykke af min eliyas øre er knækket af Sad jeg kan ikke finde det nogen steder vil det være umuligt at reparere


Sidst rettet af mystearica Man Okt 26, 2009 3:33 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

knækket øre(billede er sat ind) Empty
IndlægEmne: Sv: knækket øre(billede er sat ind)   knækket øre(billede er sat ind) Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 5:35 am

Jeg tror, vi vil få lettest ved at kunne vurdere skaden, hvis du poster et billede af øret. :)
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

knækket øre(billede er sat ind) Empty
IndlægEmne: Sv: knækket øre(billede er sat ind)   knækket øre(billede er sat ind) Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 6:02 am

det vil jeg gøre imorgen jeg er træt idag Smile

edit: her er billedet knækket øre(billede er sat ind) Dukker4007
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

knækket øre(billede er sat ind) Empty
IndlægEmne: Sv: knækket øre(billede er sat ind)   knækket øre(billede er sat ind) Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 9:06 am

Hm, du kan forsøge at reparere det med Milliput. Smile Det er noget tokomponent epoxy-putty, der størkner til et et resinagtigt materiale. Det bruges ofte til abjd-reperationer, men du kommer nok til at købe det over nettet. Hjemmeside:
http://www.milliput.com/home.htm
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

knækket øre(billede er sat ind) Empty
IndlægEmne: Sv: knækket øre(billede er sat ind)   knækket øre(billede er sat ind) Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 9:33 am

Manda - Jeg har hørt at det kræver erfaring med at blushe (for det matcher jo ikke resinfarven), og det skulle ikke være helt let.

mystearica - Har du den del der er knækket af? Sådan noget superlim/sekundlim virker faktisk rigtig godt.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

knækket øre(billede er sat ind) Empty
IndlægEmne: Sv: knækket øre(billede er sat ind)   knækket øre(billede er sat ind) Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 9:58 am

desvære ikke jeg kunne aldrig finde det, hvis jeg havde fundet var det limet på Crying or Very sad der er blevet støvsuget siden så det er ugmuligt at finde det. men jeg tror jeg lader det være siden parykken dækker
Tilbage til toppen Go down
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

knækket øre(billede er sat ind) Empty
IndlægEmne: Sv: knækket øre(billede er sat ind)   knækket øre(billede er sat ind) Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 11:49 am

mysterica: hvis du får fat i milliput vil jeg helre end gerne hjælpe dig med og modde øret puss ^^ og selvføljelig gratis! <3 og jeg ved vincent gerne vil male den Hvide milliput så den også blir hudfarvet....
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

knækket øre(billede er sat ind) Empty
IndlægEmne: Sv: knækket øre(billede er sat ind)   knækket øre(billede er sat ind) Icon_minitimeOns Nov 04, 2009 12:28 am

tak Very Happy men jeg ved ikke helt endnu
Tilbage til toppen Go down
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

knækket øre(billede er sat ind) Empty
IndlægEmne: Sv: knækket øre(billede er sat ind)   knækket øre(billede er sat ind) Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 1:17 am

Du kunne måske også slibe kanterne lidt til og lave historien som om at det er bidt/revet af Smile
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

knækket øre(billede er sat ind) Empty
IndlægEmne: Sv: knækket øre(billede er sat ind)   knækket øre(billede er sat ind) Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 2:05 am

ja det kunne være en muglighed, men jeg er desvære bange for at slibe Sad men tak for foreslaget
Tilbage til toppen Go down
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

knækket øre(billede er sat ind) Empty
IndlægEmne: Sv: knækket øre(billede er sat ind)   knækket øre(billede er sat ind) Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 2:31 am

mystearica skrev:
ja det kunne være en muglighed, men jeg er desvære bange for at slibe Sad men tak for foreslaget

Det var jeg også i starten og efter ca. 3 år, så tog jeg endelig mod til og ordnede min fudo, han mangler dog stadig face-up, men hele kroppen og hans næse har fået en tur med kniv og slibepapir, så bare rolig, det kommer nok engang, men der er ikke noget at være bange for, fandt jeg ud af, da jeg endelig kom i gang Smile Very Happy

Så se om du ikke kan få hjælp til det Smile
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

knækket øre(billede er sat ind) Empty
IndlægEmne: Sv: knækket øre(billede er sat ind)   knækket øre(billede er sat ind) Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 2:32 am

Hvis du er bange for at slibe bliver den svær at lave Smile

Men synes du skulle overvejde ChuChu og Vincent's tilbud..
- Det er den nemmeske måde at genskabe øret hvis man ikke kan finde det der er knækket af..
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

knækket øre(billede er sat ind) Empty
IndlægEmne: Sv: knækket øre(billede er sat ind)   knækket øre(billede er sat ind) Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 3:29 am

tak for hjælpen alle sammen Smile jeg tænker også mest på chuchu og vincens tilbud. men der vil nok gå en del tid inden jeg kan skaffe milliput
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





knækket øre(billede er sat ind) Empty
IndlægEmne: Sv: knækket øre(billede er sat ind)   knækket øre(billede er sat ind) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
knækket øre(billede er sat ind)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dagens billede
» det første billede
» she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!)
» What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )
» Jeres flotteste dukke billede?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: