Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Remi

Remi


Antal indlæg : 61
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!) Empty
IndlægEmne: she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!)   she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!) Icon_minitimeSøn Apr 19, 2009 10:53 am

kun lige et enkelt billede af Rhea... Mit hukommelseskort til mit kamera er blevet hapset, da det åbenbart ikke længere er i mit kamera, og jeg har ikke flyttet det. men det betød at jeg kun fik 2 shots, da jeg brugte det standart kort der var med :p

så i får kun et billede af min dejlige pige Rhea, indtil jeg enten har købt et nyt kort, eller fundet det gamle ^__^


she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!) DSC_00021
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!) Empty
IndlægEmne: Sv: she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!)   she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!) Icon_minitimeSøn Apr 19, 2009 10:18 pm

Hun er virkelig smuk!
Molden og face-upen gør hende meget voksen i udseende!
Og face-upen harmonere også meget med håret!

Billedet er taget super flot, med fokus på hendes ansigt og græsset blurry i baggrunden!
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!) Empty
IndlægEmne: Sv: she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!)   she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!) Icon_minitimeSøn Apr 19, 2009 10:26 pm

Du viser virkelig dine skills som fotograf i dette blot enkle foto Wink Synes du har fanget øjnene godt, samt følelsen af hvad det er hun mon skulle tænke. Lyset er kanont, det er ikke for voldsomt, men alligevel nok til at give hende et glow om sig. Elsker hendes læber, og den meget jordagtig varme face-up, dejlig neutral, elsker det! ;D
Tilbage til toppen Go down
Remi

Remi


Antal indlæg : 61
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!) Empty
IndlægEmne: Sv: she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!)   she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!) Icon_minitimeSøn Apr 19, 2009 11:26 pm

tænkte jeg ville bruge det til min signatur (når jeg lige har fået det mindsket lidt ^_^!!) og så skal jeg lave noget tilsvarende med Monique

ponpyon; Tak for de venlige ord. Lige det med at hun er voksen er noget jeg har prøvet at fokusere på mht face-uppen. Rart at høre at det er lykkedes nogenlunde

xan; WAY! hehe.. jeg elsker også hendes læber. Tak for selvtilliden du : D
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!) Empty
IndlægEmne: Sv: she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!)   she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!) Icon_minitimeSøn Apr 26, 2009 6:11 am

Det er virkeligt et smukt og fangende foto ^^
Derudover er hun også rigtigt flot <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!) Empty
IndlægEmne: Sv: she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!)   she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Oneshot af ChunHei
» oneshot (SDF Harmony)
» Just chillin' (sdf annette)
» Den nye pige (sdf Annette)
» Hello, my name is: Regitze (sdf annette)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: