Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis]

Go down 
+4
LiChan
Astrid
Remi
Coewless
8 deltagere
ForfatterBesked
Coewless

Coewless


Antal indlæg : 61
Age : 31
Geografisk sted : *Eventyrland*
Registration date : 30/12/08

Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Empty
IndlægEmne: Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis]   Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Icon_minitimeSøn Maj 10, 2009 8:50 pm

Nu er det efterhånden længe siden jeg har postet nogle billeder af mine dejlige James. Men jeg er ved mange inspiration til billeder, og jeg har virkelig brug for snart at købe hans søster Eve (Jeg har bare nada penge). Jeg føler ikke jeg kan bygge videre på James uden jeg har hende.

Men til Februar, til Fastelavn tog jeg nogle billeder af ham, som jeg er nogenlunde tilfreds med.

Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] 10wrvk8

Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] 2j0yu11

Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] 2im4d37

Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Dd0vi0

Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Mr77fp

Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] 10pbnz5

Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] 2buxrt

Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] 2em2c1l

Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] 2l8xogk

Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Wc0k84
Tilbage til toppen Go down
http://www.coewlessabjd.wordpress.com
Remi

Remi


Antal indlæg : 61
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Empty
IndlægEmne: Sv: Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis]   Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 1:54 am

AWW : D det er godt nok nogle dejlige billeder.. på en eller anden måde virker det som om han mangler noget.. kunne jo godt være han tænkte på sin søster Wink
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Empty
IndlægEmne: Sv: Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis]   Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 6:16 am

JAMES!! <3 Jeg har savnet den gut, han er bare alt for flot!
Anyways, det er nogle superlækre billeder. De lidt kølige, dunkle farver fungerer godt Very Happy
Det er også lækkert med de forskellige vinkler ^^
Tilbage til toppen Go down
LiChan

LiChan


Antal indlæg : 178
Age : 36
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Empty
IndlægEmne: Sv: Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis]   Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 1:04 pm

Det er nogle vildt flotte billeder!!! Jeg kan især godt lide lyset og den stemning det giver billederne, og så bliver det jo ikke værre af at han er rigtig flot Razz
Tilbage til toppen Go down
zenni

zenni


Antal indlæg : 86
Age : 50
Geografisk sted : Frederiksberg
Registration date : 29/12/08

Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Empty
IndlægEmne: Sv: Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis]   Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 4:54 pm

Fængslene billeder...er helt vild med 7 og 9, der er et eller andet håbløst smertefuldt over det..ment på den godt måde. Flotte farvehold i øvrigt Smile
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Empty
IndlægEmne: Sv: Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis]   Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Icon_minitimeFre Maj 15, 2009 2:27 am

Ooh, nice! Og rart endelig at se knægten igen! :3 So purty ... so NICE! Sød idé med vingerne, og det blå lys. ^^ Synes stadig den mold er fantastisk. Very Happy

Konstruktiv kritik: Jeg synes der er lidt overforbrug af skæve vinkler/billeder. Smile Jeg synes det ville være mere interessant med mere 'lige på' billeder; det kan han og poseringerne sagtens trække. Smile
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Empty
IndlægEmne: Sv: Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis]   Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Icon_minitimeLør Maj 16, 2009 6:10 am

Rigtig god belysning og fine billeder. Det næstsidste billede er mit yndlings. :-)
Tilbage til toppen Go down
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Empty
IndlægEmne: Sv: Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis]   Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Icon_minitimeSøn Maj 17, 2009 10:33 pm

Mmmmh! Jaaaames!! Det er altid godt at se ham igen... og det formindsker bestemt ikke fornøjelsen at han er næsten nøgen :3~~
Han har nu nogle fantastiske øjne <3
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Sponsoreret inhold





Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Empty
IndlægEmne: Sv: Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis]   Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Snow [James, DM Model Doll Huey Lewis]
» Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]
» Restringing model doll??
» Fotoshoot til 2. runde af top model doll... ^^
» Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: