Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]

Go down 
+2
Rigi-chan
Coewless
6 deltagere
ForfatterBesked
Coewless

Coewless


Antal indlæg : 61
Age : 31
Geografisk sted : *Eventyrland*
Registration date : 30/12/08

Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  Empty
IndlægEmne: Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]    Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  Icon_minitimeOns Sep 29, 2010 1:08 am

Så fik jeg taget lidt billeder af mine dukker. Jeg er syg, og jeg tænkte at det var lang tid siden, at jeg har taget billeder, så det har jeg gjort idag. Desuden, jeg har haft min E-an(som hedder Eve) i over 2 måneder, og jeg har slet ikke fået leget med hende, og det er jo for galt! Så hende måtte jeg bare tage lidt billeder af, og jeg synes de blev virkelig gode. Der er flest af Eve, og kun to af de andre, men jeg blev bare totalt forelsket i de billeder af Eve! Jeg har desuden lige bestilt hendes wig, så den glæder jeg mig helt vildt meget til at få!
Det er ikke blevet til mere end portrætbilleder idag. Jeg havde ikke lyst til at lave det vilde, og desuden er skal James restringes, så han dur ikke til meget. Men jeg er super tilfreds med billederne!

Så her er der lidt billeder af Eve, Alice Eden og James. Enjoy!


EVE
Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  2jak9pf

Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  2dj2t6b

Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  2ihavef

Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  5mwscx

Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  51sls6

ALICE EDEN
Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  29eg5t0

Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  14scbis

JAMES
Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  28r1tft

Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  2zs897c

Min dejlige lille familie! Jeg elsker de her dukker SÅ meget!
Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  316xbwj

Tilbage til toppen Go down
http://www.coewlessabjd.wordpress.com
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 29
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  Empty
IndlægEmne: Sv: Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]    Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  Icon_minitimeOns Sep 29, 2010 4:03 am

omg!!
jeg havde altså også tænkt mig at døbe min næste dukke eve >xD
ever, even eller eve -w-"
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  Empty
IndlægEmne: Sv: Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]    Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  Icon_minitimeOns Sep 29, 2010 5:28 am

rigtig gode billeder! elsker at du har valgt at de er i grå tone Wink elsker det sidste billede af Eve <3 rigtigt godt fanget af lyset Wink
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  Empty
IndlægEmne: Sv: Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]    Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  Icon_minitimeOns Sep 29, 2010 5:58 am

Det er nogle rigtig flotte billeder, men jeg kunne godt have ønsket at hendes paryk sad lidt mere nede i panden. For mig ser det ud som om det er faldet lidt for langt tilbage, og det er lidt synd. Hvis den kunne blive rykket lidt frem, så tror jeg at billederne vil blive endnu flottere Smile Og lige en ting til, for mig ser det ud til at hun stirre meget. Fordi øjnene er så lyse og pupillen er lige midt i øjet, ser det ud til at hun stirre. Hvis du kan ændre lidt på vinklen i øjnene, ville det være mere realistisk, tror jeg Smile

Men det er nogle skønne dukker du har der, og det er nogle flotte billeder! Og mange gange tílllykke med Eve. E-an er en flot dukke! Smile
Tilbage til toppen Go down
Coewless

Coewless


Antal indlæg : 61
Age : 31
Geografisk sted : *Eventyrland*
Registration date : 30/12/08

Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  Empty
IndlægEmne: Sv: Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]    Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  Icon_minitimeOns Sep 29, 2010 6:11 am

Rigi-chan - Det kan du jo stadig gøre. Det er også bare et skønt navn!

lille_Aki - Jeg er også selv helt vild med det billede! ;D

Prinsessen - Jeg ved godt, at hendes wig sidder meget langt tilbage, men den kan desværre ikke sidde anderledes, og når det nu ikke kan være, så gør det mig egentlig ikke så meget. Men nu har jeg jo også bestilt en ny wig, som er hendes rigtige wig, så den er forhåbentlig bedre ;D
Jeg ved også at hun stirrer, det irriterer mig grænseløst, men jeg skal også have købt nogle nye øjne til hende. De dér er virkelig ikke flotte.. meget livløse Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.coewlessabjd.wordpress.com
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  Empty
IndlægEmne: Sv: Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]    Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  Icon_minitimeOns Sep 29, 2010 7:32 am

rigtig flotte billeder af dejlige dukker.
angående Eve's øjnene kunne du måske forsøge at gøre så pupillen er lidt længere oppe (altså rykke øjnene lidt opad)??
ved dog ikke hvor godt det ville se ud >.<''
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
zenni

zenni


Antal indlæg : 86
Age : 50
Geografisk sted : Frederiksberg
Registration date : 29/12/08

Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  Empty
IndlægEmne: Sv: Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]    Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  Icon_minitimeTors Sep 30, 2010 12:14 am

Skønne billeder,,, er helt vild med din Eve ( men har også altid haft et hemmeligt chrush på E-an) og billederne af hende er bare flotte .
Shocked hov ... hun ligner jo Felicity(stav) fra serien Felicity Laughing ... endda også med store trøjer og halstørklæder..eller er det bare mig mon What a Face
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  Empty
IndlægEmne: Sv: Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]    Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sort/hvide Portrætter [Eve; DOD DOT E-an, Alice Eden; Puki Pipi SnowFlake Fairy, James; DM Model doll Huey Lewis]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alice i sneen [Alice Eden; Puki Pipi Snowflake Fairy]
» Alice Eden and a little dog [Puki Pipi snowflake fairy]
» Bed time [Alice Eden, Puki Pipi SnowFlake Fairy]
» Girl and boy [Puki Pipi Snowflake fairy, Alice Eden]
» Summer in the garden [Alice Eden, Puki Pipi SnowFlake Fairy]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: