Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Den nye pige (sdf Annette)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Remi

Remi


Antal indlæg : 61
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

Den nye pige (sdf Annette) Empty
IndlægEmne: Den nye pige (sdf Annette)   Den nye pige (sdf Annette) Icon_minitimeMan Mar 05, 2012 9:08 am

~ Okay, så helt ny er hun heller ikke, men efter en lang pause fra denne vidunderlige hobby har Rhea forladt mig.
I stedet kom Regitze Cheyne Frost.

Den nye pige (sdf Annette) DSC_0089

Den nye pige (sdf Annette) DSC_0079

Jeg ville lige vise et par billeder, selvom hun nu også har fået et helt nyt ansigt.
Billeder kommer af det, når det engang er blevet lyst og jeg får taget mig sammen
Tilbage til toppen Go down
FrkLynge

FrkLynge


Antal indlæg : 139
Age : 33
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 07/02/12

Den nye pige (sdf Annette) Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye pige (sdf Annette)   Den nye pige (sdf Annette) Icon_minitimeMan Mar 05, 2012 7:05 pm

Hun er rigtig flot, navnet er også utrolig flot, hvor er hun fra? (landsmæssigt) Smile
Tilbage til toppen Go down
http://nico-robins.livejournal.com/
Remi

Remi


Antal indlæg : 61
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

Den nye pige (sdf Annette) Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye pige (sdf Annette)   Den nye pige (sdf Annette) Icon_minitimeMan Mar 05, 2012 8:49 pm

Jeg tror stærkt hun er brite, med en snært af dansk, men jeg ved det ikke. Hun er ikke så snakkesagelig endnu Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Den nye pige (sdf Annette) Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye pige (sdf Annette)   Den nye pige (sdf Annette) Icon_minitimeLør Mar 10, 2012 12:13 am

Jeg elsker navnet! Haha. Smile Smuk pige. Hun ser ud til at være en bestemt dame. Hvem har lavet face-uppen?
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Remi

Remi


Antal indlæg : 61
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

Den nye pige (sdf Annette) Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye pige (sdf Annette)   Den nye pige (sdf Annette) Icon_minitimeLør Mar 10, 2012 12:50 am

Akatsuki skrev:
Jeg elsker navnet! Haha. Smile Smuk pige. Hun ser ud til at være en bestemt dame. Hvem har lavet face-uppen?

Haha mange tak! Very Happy hun er stadig i gang med at afsløre sig selv, men jo, bestemt dame med en masse temperament det er hun.
med hensyn til face ups så har jeg altid lavet dem selv. Så den her er også mit eget værk også selvom hun ikke har den længere. Jeg skal have taget nogle billeder af hendes nye snart. :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den nye pige (sdf Annette) Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye pige (sdf Annette)   Den nye pige (sdf Annette) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den nye pige (sdf Annette)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» pige aften tur ved stranden. // cp Lu Wen og sdf Annette // 10+ pix.
» Just chillin' (sdf annette)
» Hello, my name is: Regitze (sdf annette)
» Return of the Rhea (SDF Annette)
» she's a oneshot. SDF Annette (STORT BILLEDE!)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: