Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe]

Go down 
+5
Zidora
Kinu
Astrid
Miki
Nerdystreak
9 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Empty
IndlægEmne: Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe]   Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Icon_minitimeOns Apr 15, 2009 9:09 pm

Billederne her er faktisk ved at være et par måneder gamle, men en lille påmindelse om vind og kulde her i det lune forår går vel nok. :-) Jeg havde Christophe med på Lolland, og billederne hér er fra (uden for) Nordlunde Kirke (en lille, senromansk kirke uden tårn; meget specielt).
Jeg håber, I kan lide billederne (kommentarer bliver, som altid, meget påskønnet!). :-)

Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Christophe1

Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Christophe2

Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Christophe3

Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Christophe4

Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Christophe5


Sidst rettet af Mary Fre Aug 05, 2011 11:32 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Billedlinks restaurerede)
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Empty
IndlægEmne: Sv: Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe]   Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Icon_minitimeTors Apr 16, 2009 12:00 am

Smukke og meget levende billeder, Ved om det er med vilje, men du har udnyttet vinden super godt Smile

Kan godt lide de ikke er redigerede (de virker ihvertfald ikke til det) - Så de ser dejlig livagtige ud!

Supper llækker dreng ^__^
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Empty
IndlægEmne: Sv: Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe]   Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Icon_minitimeTors Apr 16, 2009 2:42 am

Det er nogle fede billeder ^^
Du har nogle rigtig gode vinkler på hans ansigt, og hans blik er meget fangende Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Empty
IndlægEmne: Sv: Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe]   Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 7:25 pm

Meget fint, og gode vinkler. Han passer fint i størrelseforhold og til omgivelserne generelt Wink
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Empty
IndlægEmne: Sv: Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe]   Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 10:09 pm

Tak for jeres kommentarer! :-)

Miki>> Vinden var ikke så nem at arbejde med (blæste en halv pelikan dén dag XD), så jeg er glad for, at du kan lide det. Og du har ret; de er næsten ikke efterredigerede. Har pillet lidt ved farverne, men det er det eneste.
Astrid>> Tak; jeg er ikke vant til at arbejde med dukker med briller, så det er lidt anderledes at fange deres blik - så det glæder mig, at det fungerer! :-)
Kinu>> Takker! Og han faldt slet ikke over nogen gravsten.
Tilbage til toppen Go down
Zidora

Zidora


Antal indlæg : 66
Age : 46
Geografisk sted : Helsinki, Finland
Registration date : 30/12/08

Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Empty
IndlægEmne: Sv: Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe]   Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 6:11 pm

Dejlig setting til en melankolsk udseende ung mand Wink
Lyset virker dejlig blødt selvom det er udendørslys og kan altid godt lide når der er vind på dukkebilleder.
Det giver især en god livagtighed at man kan se på billederne hvor der har været læ og hvor der har været mere blæst - måske noget man kunne udnytte endnu mere til at skabe noget kontrast i en serie? ( bare en tanke Wink)

Og synes hans blik går godt igennem brillerne for resten Wink
Tilbage til toppen Go down
Nalilou

Nalilou


Antal indlæg : 126
Age : 34
Geografisk sted : Puerto Rico
Registration date : 29/12/08

Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Empty
IndlægEmne: Sv: Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe]   Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Icon_minitimeOns Apr 22, 2009 12:59 am

I realllly like his style and clothing ^_^ he looks really great ;3;!
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Empty
IndlægEmne: Sv: Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe]   Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Icon_minitimeTirs Maj 05, 2009 8:11 am

Rigtig flotte billeder, jeg synes de er meget nærværende, og lyset er godt. Kan godt lide lokationen, god ide. Very Happy Er også imponeret over hvor gennemarbejdet Christophe er. Very Happy Du har gjort et godt arbejde med detaljerne, og det er rart at se at piercingerne sidder realistisk. Very Happy Hans logo er også godt. ^^ Jeg bliver dog en smule distraheret af det på første billede - jeg kommer til at fokusere på dét, i stedet for på den fine kirkerude. Smile
Jeg synes måske også det er lidt synd på sidste billede at man lægger mærke til størrelsesforholdet, og at man dermed kan se det er en dukke i forhold til teglene ... wossname ... Smile Men omvendt synes jeg poseringen er god, og det er rart at se fuldfigursbilleder af dukker. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Empty
IndlægEmne: Sv: Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe]   Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Icon_minitimeTirs Maj 05, 2009 9:50 am

Kan rigtig godt lide billederne ;D Hans henførte blik giver bestemt noget til stemningen i billederne, og får ham til at virke lidt filosofisk. Vinden i håret er også bare en dejlig detalje at få med, da der jo ser koldt og vindblæst ud i omgivelserne.
Og så kan jeg godt lide titlen på photoshooted. Ret utraditionelt. Det var faktisk det der fik mig tila t gå ind og kigge hvad det mon kunne være ;3
Tilbage til toppen Go down
frkmm

frkmm


Antal indlæg : 123
Age : 30
Geografisk sted : DK
Registration date : 04/05/09

Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Empty
IndlægEmne: Sv: Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe]   Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Icon_minitimeTirs Maj 05, 2009 11:50 pm

Hvor er det nogle flotte billeder Smile

Kan specielt godt lide billede 4, et virkelig godt udtryk han har, og specielt vinden passer bare perfekt. Det laver virkelig en stemning! ^^
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Empty
IndlægEmne: Sv: Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe]   Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Icon_minitimeLør Maj 09, 2009 5:31 am

Tak igen for kommentarerne! :-)

Zidora>> Vind er godt. Også svært at arbejde med, synes jeg, men det er en god idé at bruge den mere.
714>> Tak for kritikken. Jeg kan godt se, teksten måske er blevet lidt for iøjenfaldende på første billede.
DekinaiYo>> Jeg prøver for så vidt muligt at finde på passende titler til mine foto-serier, og er der ikke nogen handling, der kan opsummeres eller andet fængende, jeg kan komme på ( jeg havde et par titler i tankerne, der blot lød melodramatiske), så foretrækker jeg det enkle (så længe det passer til billederne). Så jeg er glad for, det virkede og du fik lyst til at se på billederne. :-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Empty
IndlægEmne: Sv: Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe]   Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Reflektioner [Soom MD Chalco/Sasha & Soom Hyun-Un/Christophe]
» Grus [Christophe - Soom Gem Hyun-un]
» Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un]
» Au Naturel [Christophe// Gem Hyun-Un]
» Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: