Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un]

Go down 
+3
Manna
Zin
Nerdystreak
7 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Empty
IndlægEmne: Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un]   Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 12:10 am

Så er det vist også på høje tid at fremvise Kinus Sasha (Chalco) og min Christophe (Hyun-un) sammen. Jeg håber, I kan lide billederne! Smile

Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Noxromance

Tak for kigget! Kommentarer er meget velkomne. :-)


Sidst rettet af Mary Fre Aug 05, 2011 11:50 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Billedlinks restaurerede - nogle billeder er desværre gået tabt.)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Empty
IndlægEmne: Sv: Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un]   Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 3:09 am

Ejh hvor er de altså søde!! Det giver en vildt god effekt at billederne er grå-brune
Kan især godt lide det sidste billede! Det ser helt ud som om han smiler *w*
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Empty
IndlægEmne: Sv: Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un]   Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 3:59 am

uuhh.. more pic xDD
... panties!! :p
Nice, alle billederne er jo blevet super gode :O (er det første gang I viser det hemmelige par frem?? - for så føler jeg mig undskyld over min overraskelse på Devian Wink)

mine yngling blandt de flotte stykker:
nr.2 = den posering er bare flot Very Happy og synes det er godt tage!
nr. 7 = ved ikke.. måden med gelænder-tremmerne og deres måde at sidde på... er helt vild med det.. bliver ved med at sidde og glane *o*
nr. 10 = Christoph smiler så kært, bare mega sejt som han virkelig ser ud som om han sender Sasha et forelsket smil (kan genkende følelsen xD)

og at det er taget i en trappeopgang giver mig følelsen (efter jeg har fået lidt snyde info på DevianArt) af at de lige er stukket af fra kontoret (eller hvor de nu arbejder?) for at nusse lidt, inden de skal ind igen Very Happy So noce <3 lovedovy!!
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Empty
IndlægEmne: Sv: Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un]   Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 4:01 am

Aww! De er rigtig søde sammen. Jeg kan rigtig godt lide farvetonerne på billederne, og den måde de står i mild kontrast til hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Empty
IndlægEmne: Sv: Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un]   Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 11:22 am

rigtig gode billeder.
de ser ud til at passe rigtig godt sammen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Gæst
Gæst




Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Empty
IndlægEmne: Sv: Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un]   Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 12:15 am


Uuh rigtigt flotte billede * . *
Og de er jo nærmest modsætninger, de to! Very Happy
Det ser vildt godt ud!
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Empty
IndlægEmne: Sv: Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un]   Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 8:19 am

Eih jeg kan super godt lide billedet(billederne) hvor han bliver løftet ^^

Der er en helt særlig aura omkring dem, som om de kun er interesserede i hinanden og helt ligeglade med kameraet. Flot lavet Very Happy Og mmmmm... hihi
Tilbage til toppen Go down
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Empty
IndlægEmne: Sv: Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un]   Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 10:43 pm

Vildt dejlige billeder, ja jeg elsker også det hvor han bliver løftet!

Hmm det er nok bare mig men Christophe minder mig en smule om Lisbeth Salander hihihih
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Empty
IndlægEmne: Sv: Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un]   Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Icon_minitimeFre Jul 23, 2010 11:04 pm

De er så fine sammen! :3 Flotte billeder, og er ret imponeret over poseringerne hvor Sasha holder Christophe. :3 Er der en form for støtte vi ikke kan se, eller kunne det godt lade sig gøre at have dem siddende sådan? Smile

I det hele taget lækkert! Very Happy Kan godt lide dig se lege så meget med forskellige slags måder at tage billeder på.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Empty
IndlægEmne: Sv: Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un]   Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Icon_minitimeFre Jul 30, 2010 1:47 am

Tusind tak for jeres kommentarer! Very Happy

Zin> Ja, det er første gang, vi viser dem frem sammen (bortset fra, at Kinu brugte dem i en fotokonkurrence på dA for et par måneder siden). Det er godt nok ikke et kontor, de arbejder på sammen, men mon ikke de er lusket væk for at kæle lidt privat? ;-)
AnMaNi> Lol Lisbeth Salander.XD Jeg kan godt se associationen. Smile

Og som svar på kommentarer til poseringen på de første billeder (som jeg er rigtig glad for, at I kan lide): Der er ingen snyd. Det lykkedes mig efter en drøj kamp at få Christophes fødder i spænd mellem væg og Sashas ben og Sasha til at stå så stabilt, at de kunne holde poseringen. Yay!
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Empty
IndlægEmne: Sv: Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un]   Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Icon_minitimeFre Jul 30, 2010 8:48 am

Mary: hvor arbejder de så? *o*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Empty
IndlægEmne: Sv: Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un]   Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sasha & Christophe [Soom Chalco & Hyun-un]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Reflektioner [Soom MD Chalco/Sasha & Soom Hyun-Un/Christophe]
» Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard]
» Grus [Christophe - Soom Gem Hyun-un]
» Nordlunde [Soom Hyun-Un//Christophe]
» Au Naturel [Christophe// Gem Hyun-Un]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: