Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Empty
IndlægEmne: Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY]   Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Icon_minitimeMan Mar 02, 2009 12:39 am

MEGET TEKS!!

SÅ fik jeg endelige klippet Ikras's wig [MNF Shushu BOY] OG.. fik taget billeder xD med mit gode kamera.. ^^; Som er blevet mega meget slidt.. >.< Og nu fucker det igen... -.-' SÅ skal virkelige ta og få gang i det digitalt kamera.. ^^; for orker virkelige ikke at kæmpe med det kamera mere xD

MEN her er Ikras ->

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Billede187-1

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Billede188-1

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Billede189-1

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Billede190-1

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Billede192

OG da jeg købte min Puki Flora af Miki, fik jeg lige købt et hovede med x'D Som skal blive til min nye dreng: Sam..
Hans wig er endnu ikke kommet, men den er på vej! Sam har hellere ingen krop endnu, så han har lånt Ikras's....

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Billede194-1

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Billede195-1

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Billede198

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Billede197

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Billede193-1


------------
Her er lidt info om Ikras:

Han er 18 år gammel..
Han er tvilling..
Personlighed: Rolig. Stille, klog og selvsikker. Men senere bliver han mere hissig! xD
Ikras er endelige fra et rollespil, mig og nogle veninder spiller på MSN, men har så lavet en historie om ham, som Shartiro, er med i.. Jeg vil tage nogle billederne som mere forklar hans fortid, men nu viser jeg mere hans sår, som Helene har lavet for mig.. ^w^


Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Billede200

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Billede201-1

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Billede203

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Billede204
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
ChibiShin

ChibiShin


Antal indlæg : 158
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 13/01/09

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY]   Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Icon_minitimeMan Mar 02, 2009 12:49 am

Han ser så sød ud med den der wig!! <3 rart at se at den er blevet klippet x3
Sam er helt igennem kawaii o.o <3 glæder mig til at du får en krop og wig til ham x3 kan næsten ikke vente!!
Ikras' sår passer godt til ham X'D rart at se noget til ham igen :3 håber jeg snart kan få ham at se IRL <3 :3
Tilbage til toppen Go down
Siriusly_James




Antal indlæg : 52
Age : 37
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/02/09

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY]   Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Icon_minitimeMan Mar 02, 2009 9:46 pm

Nøj, hvor er Ikras bare blevet... fuld af personlighed. Sidste gang, jeg så et billede af ham, var han lige kommet ud af kassen, og jeg holder altså ALDRIG op med at blive forbavset over, hvor megen personlighed, der pludselig kan strømme ud af en færdig dukke i forhold til en nøgen...
Hans sår er SUPERgodt lavet - ser meget virkelige ud.
Hvilken farve skal Sams wig være? Og har du selv lavet Ikras' trøje - den er nemlig fed Smile
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY]   Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Icon_minitimeTirs Mar 03, 2009 5:53 am

Så fik jeg tid til at svare x'D

ChibiShin -> Mange tak xD var ellers bange for at den blev grim.... ^^; er jo ikke van til at syg xD
aww.. Mange tak!! <3 Jeg elsker også bare Sam!! <3 Glæder mig til rigtig at vise ham frem xD
Bare rolige xD når vi mødes igen, kan du se og holde ham! ^w^ Han glæder sig sikkert til at se Shartiro igen!! <3 IKKE FORDI DE ER BØSSER!!! -.-'


Siriusly_James ->
aww.. Syns du virkelige QwQ Det betyder utrolige meget!! <3
Jeg regner dog med at han viser mere sig selv, men først må jeg få digitalt kameratet til at du.. ^^; det andet virker bare ikke for mig >.< tager en halv time om at tage et billede som ikke er rystet eller uskarpt >.<

Det med sårene, må jeg vist hellere sige videre til Helene.. Det er jo hende som har lavet ALLE sår på ham.. og hans blå mærker, men de er ikke så synelige.. :/

Sam's wig er på vej med posten.. xD Men den bliver rød..! <3
Ikras's trøje er også blevet lavet af Helene! ^w^
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Guest
Gæst




Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY]   Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Icon_minitimeTirs Mar 03, 2009 5:56 am

Avs min ryg, de skrammer ser ikke ud til at være særligt behagelige .. *petpet* Dejlige billeder, elsker billede 3 og 4, rigtig lækre vinkler ^^
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY]   Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Icon_minitimeTirs Mar 03, 2009 6:28 am

Ruki -> haha xD nu havde jeg lige svaret.. nårh.. ^^;

Nej >.< men de er nu godt lavet xD fik helt ondt i maven, da Helene sad med den store kvin!! *ser væk.. aner ikke hvor hun fik den fra... ^^;*

Ih.. det er også mine yndlings billeder!! Er total stolte over dem!! ^w^ Dog fatter jeg ikke at de er fra min mobil.. o.o' Da jeg ikke troede at den kunne tage sådan nogle billeder.... x'D
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY]   Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Icon_minitimeTirs Mar 03, 2009 6:32 am

heey det er nogen rigtige gode billeder..
synes ikras er blevet rigtig flot.
meget flottere end da han var skaldet eller havde det lange hår Smile
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY]   Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Icon_minitimeFre Mar 06, 2009 3:18 am

Tiko -> aww.. Mange tak, Tiko!! <33
Syns også at han blev pænere.. men man skal lige venne sig til det... :/ Maby jeg klipper mere af.... >.<
(selvom min far var meget imod at klippe det laaange hår...... ^^; )
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Sponsoreret inhold





Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY]   Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ikras [MNF Shushu BOY]
» - Ikras - (MNF Shushu)
» Ikras's julegave [MNF shushu BOY]
» lille ikras [MNF shushu]
» Bonus - lidt mere om Ikras [MNF shushu]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: