Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 - Ikras - (MNF Shushu)

Go down 
+2
ChibiShin
wolter
6 deltagere
ForfatterBesked
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

- Ikras - (MNF Shushu) Empty
IndlægEmne: - Ikras - (MNF Shushu)   - Ikras - (MNF Shushu) Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 9:35 am


- intet at sige udover -

Alt kritisk velkommet!
1.
- Ikras - (MNF Shushu) PICT0048NYT

2.
- Ikras - (MNF Shushu) PICT0051-5

3.
- Ikras - (MNF Shushu) PICT0054-5

4.
- Ikras - (MNF Shushu) PICT0057-5

5.
- Ikras - (MNF Shushu) PICT0063NYT

6.
- Ikras - (MNF Shushu) PICT0066-4

7.
- Ikras - (MNF Shushu) PICT0065-4

8.
- Ikras - (MNF Shushu) PICT0064-3


og nej... Ikras har ikke ærmene over kors.. Han holder sig lidt om maven.. ^^


Sidst rettet af wolter Lør Jul 25, 2009 2:42 am, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
ChibiShin

ChibiShin


Antal indlæg : 158
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 13/01/09

- Ikras - (MNF Shushu) Empty
IndlægEmne: Sv: - Ikras - (MNF Shushu)   - Ikras - (MNF Shushu) Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 9:40 am

Ikras er bare den dejligste, smukkeste, kønneste, mest negative emo ever!! <3 <3 elsker ham så højt! <3 han er bare noget specielt!! <3 <3 elsker hans poses og den måde han ser sur og ligeglad ud XD som om det hele irriterer ham! XD jeg elsker hans øjne! de er så smukke!! <3 <3 og hans hår og det hele!! <3 og ansigtet!! <3 og hans bukser!! *Q*
Dine billeder er helt klart gode i kvalitet!! <3 det er vildt godt! :3 du bliver bare bedere og bedere for hver gang! <3 og specielt nr. 2 og nr. 7! <3 vildt smukt!! <3
glæder mig til at se Ikras igen :3 <3 alt i alt gennemført og helt klart mine ynglings billeder af Ikras! <3
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

- Ikras - (MNF Shushu) Empty
IndlægEmne: Sv: - Ikras - (MNF Shushu)   - Ikras - (MNF Shushu) Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 9:46 am

Kan super godt lide billede 6, vinklen er rigtig god og synes det giver billedet en god stemning.
Synes forresten også du er god til hel krops billeder (hvilket jeg synes er svært) (:
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

- Ikras - (MNF Shushu) Empty
IndlægEmne: Sv: - Ikras - (MNF Shushu)   - Ikras - (MNF Shushu) Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 8:07 pm

ChibiShin - LOL!! mange gange tak! x'D
Ikras er virkelige noget for sig selv!! x'3 Altid sur og nigativ, men han kan også være blid og sød!! <3 x'D Han er lidt svær at finde ud af x'D <3

Akatsuki - Awwww!! tusind tak! x'3
Ikras er heldigvis meget nem til at få til at stå.. ^^ <3
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

- Ikras - (MNF Shushu) Empty
IndlægEmne: Sv: - Ikras - (MNF Shushu)   - Ikras - (MNF Shushu) Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 8:46 pm

Der er to ting, jeg især lægger mærke til ved den her serie: Du eksperimenter med vinklerne på en fin måde, og du får hans personlighed rigtig godt frem ved hjælp af poseringerne. Den rå baggrund er super til ham.
Hvis endelig jeg skal være pernittengryn, så er der en blå tingest i baggrunden på nr 3 (og en smule på et par andre), som billederne nok havde været endnu mere helstøbte uden, men det er en så lille detalje, at det ikke ødelægger noget. :-)
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

- Ikras - (MNF Shushu) Empty
IndlægEmne: Sv: - Ikras - (MNF Shushu)   - Ikras - (MNF Shushu) Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 11:06 pm

Uhhh.... jeg får sådan lyst til at kramme ham. Han ser så alene og sørgmodig ud. Som om han venter på nogen som han
egentlig godt ved ikke kommer....

Baggrunden passer fint til hans 'mood' (som jeg ser det). Jeg synes du er begyndt at vise nogen blidere sider af ham.
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Siriusly_James




Antal indlæg : 52
Age : 37
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/02/09

- Ikras - (MNF Shushu) Empty
IndlægEmne: Sv: - Ikras - (MNF Shushu)   - Ikras - (MNF Shushu) Icon_minitimeLør Jul 25, 2009 2:22 am

Kritik velkommen, skriver hun, og her sidder lille jeg skrupforvirret og tænker: Vil hun have, jeg skal kritisere billeder af IKRAS?? Jamen det kan man da ikke... Shocked
Jeg har vist sagt før, at jeg synes, du er supergod til vinkler, og her viser du det virkelig... Og det at det øsregner udenfor mit vindue, mens jeg sidder og ser på de her billeder, passer jo fremragende til stemningen...
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

- Ikras - (MNF Shushu) Empty
IndlægEmne: Sv: - Ikras - (MNF Shushu)   - Ikras - (MNF Shushu) Icon_minitimeLør Jul 25, 2009 2:51 am

Mary - Mange tak!! x'3
Jeg var også ved at gå lidt amok på den blå dims der.. ^^; MEN jeg har overmalt den, på 2 af billederne.. ^^ Jeg arbejder lidt på den sidste, men lidt svært med paint >___<'

Boots - Pas på.. Razz Ikras kan måske anklage dig for at være sindsyg, hvis du krammer ham x'D <3
Ikras er faktisk ikke så slem, han er faktisk rigtig blid og venlige.. måske lidt misforstået.. ^^
Jeg håber dog at jeg kan få vist lidt mere af hans blide side.. ^^

James - Ja! hun er sku skide skør hende Wolter.. Razz At hun kan bede dig om at komme med kritisk!! FY! xDD
Tusind tak! ^^
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Sponsoreret inhold





- Ikras - (MNF Shushu) Empty
IndlægEmne: Sv: - Ikras - (MNF Shushu)   - Ikras - (MNF Shushu) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
- Ikras - (MNF Shushu)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ikras [MNF Shushu BOY]
» Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY]
» lille ikras [MNF shushu]
» Ikras's julegave [MNF shushu BOY]
» Afsløring [MNF shushu]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: