Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Is that snow? [Bobobie Elfkin]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Horisont




Antal indlæg : 36
Age : 34
Geografisk sted : Fredericia
Registration date : 29/12/08

Is that snow? [Bobobie Elfkin] Empty
IndlægEmne: Is that snow? [Bobobie Elfkin]   Is that snow? [Bobobie Elfkin] Icon_minitimeMan Feb 23, 2009 11:16 am

Ja på vej hjem fra indkøb var jeg lige heldig at spotte en lille plet med sne som endnu ikke var helt forsvundet. Så selfølgelig grabbede jeg mit kamera og Mizumi som jeg ved et tilfælde havde glemt i min taske hvor ejg plejer at have varer i.
Det blev dog kun til et brugbart billede af alle dem jeg tog, desuden var vejret heller ikke helt med mig da der tit kom drilske vindpust og det i sidste ende begyndte at regne. ><"

Is that snow? [Bobobie Elfkin] 504l0n

( Man må vel bare håbe på der når at komme lidt mere sne..? )
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Is that snow? [Bobobie Elfkin] Empty
IndlægEmne: Sv: Is that snow? [Bobobie Elfkin]   Is that snow? [Bobobie Elfkin] Icon_minitimeTirs Feb 24, 2009 4:03 am

omg.. Hvor.. Er hun NUSER! D:
Parykken sidder nu lidt sjovt, men generelt er det et flot billede ^^
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Is that snow? [Bobobie Elfkin] Empty
IndlægEmne: Sv: Is that snow? [Bobobie Elfkin]   Is that snow? [Bobobie Elfkin] Icon_minitimeTirs Feb 24, 2009 7:57 am

Aw, det er et fint billede ^^ Det har en god helhed - hun passer godt ind i omgivelserne.
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Is that snow? [Bobobie Elfkin] Empty
IndlægEmne: Sv: Is that snow? [Bobobie Elfkin]   Is that snow? [Bobobie Elfkin] Icon_minitimeTirs Feb 24, 2009 8:29 am

Aawr jamen det er LIGE et shoot der passer til Mizumi. Farverne klæder hende bare SÅ godt. FEDT at du lige tog dig tid til at tage det billede ^^
Tilbage til toppen Go down
Horisont




Antal indlæg : 36
Age : 34
Geografisk sted : Fredericia
Registration date : 29/12/08

Is that snow? [Bobobie Elfkin] Empty
IndlægEmne: Sv: Is that snow? [Bobobie Elfkin]   Is that snow? [Bobobie Elfkin] Icon_minitimeTirs Feb 24, 2009 1:10 pm

Anori: Hun er rigtig dejlig ja. Grunden til at wiggen sidder sjovt er nok grundet at det er en hjemmesyet wig, lavet af en gammel ankelsok og garn ^^ * minde sig selv om at købe et par nye til hende som noget af det første når man får penge på kontoen igen *

Astrid: Takker. Tror også de omgivelser er mit nye yndlings tag-billeder-sted. Der er så smukt, på trods af at det er lige luks op af biblioteket og stationen.

Jeanet Kaulitz: Havde nærmest også ventet på at der kom sne. Håber dog stadig at der kommer bare lidt sne mere igen, og gerne ved dagslys, så jeg kan få taget et shoot af Mira og Zalazar jeg har haft i tankerne siden jul. * se utålmodigt på vejrudsigten *
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Is that snow? [Bobobie Elfkin] Empty
IndlægEmne: Sv: Is that snow? [Bobobie Elfkin]   Is that snow? [Bobobie Elfkin] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Is that snow? [Bobobie Elfkin]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Resin Cake ( Bobobie Elfkin )
» Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite
» Portræt teaser - souldoll yewon & Bobobie 1/4 girl Elf Ear Pixie
» My dolls [AH - Ryan] [Souldoll - Madalyn] [Sora minimee] [Bobobie Apollo] [WARNING GORE!]
» *~Snow Angels~*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: