Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Resin Cake ( Bobobie Elfkin )

Go down 
+7
Kirie
Lucie
Kinu
Nerdystreak
Hirin
jeanet kaulitz
Horisont
11 deltagere
ForfatterBesked
Horisont




Antal indlæg : 36
Age : 34
Geografisk sted : Fredericia
Registration date : 29/12/08

Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Empty
IndlægEmne: Resin Cake ( Bobobie Elfkin )   Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Icon_minitimeTirs Dec 30, 2008 9:00 am

Da RG kom op igen blev jeg vildt glad, så jeg fik overtalt min far til at købe nogle lagkagebunde, også gik jeg ellers igang med at lave en kage i dag, med lidt hjælp fra Mizumi.

Jeg undskylder på forhånd for dårlig belysning, fokuserin, og blitz på billederne, men ville simpelthen 'dele kagen' med jer andre skønne RG'ere. Og havde et par pilfingre til forældres naboer til at stå og ville hapse kagen så billederne blev taget lidt hurtigt. ^^;

Anyway enjoy:

Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Blabl

Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Blablii
* Pege på kage *

Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Blabliik

Og et lille bonusbillede ( uden grydelapper på væggen xD )

Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Lkkkeeer
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Resin Cake ( Bobobie Elfkin )   Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Icon_minitimeTirs Dec 30, 2008 9:15 am

årh hvor sødt. ^^

Pyh tror vi var mange der lige tænkte "NOOOO" da RG pludselig forsvandt.
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Resin Cake ( Bobobie Elfkin )   Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Icon_minitimeTirs Dec 30, 2008 9:35 am

Uwah~ ser lækkert ud! *steals cake and runs* Mizumi ligner en lille artig pige der venter tålmodigt på at hun må få noget kage, håber da at hun fik noget inden den blev overfaldt af naboerne (^w^


Ja, heldigvis kom siden så op at stå igen, var også bare mega trist da jeg hørte pb havde slettet foraet (>.<
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Resin Cake ( Bobobie Elfkin )   Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Icon_minitimeTirs Dec 30, 2008 9:59 am

hvor ser den kage bare god ud XD

jeg tænkte godt nok også "WTF" da jeg lige pludselig ikke kunne åbne RG.
Evil or Very Mad Onde Proboards!!!
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Resin Cake ( Bobobie Elfkin )   Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Icon_minitimeTirs Dec 30, 2008 10:44 am

Aw, sikke en kær måde at fejre det på! :-) Det gjorde mig helt glad at se.
Tilbage til toppen Go down
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Resin Cake ( Bobobie Elfkin )   Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Icon_minitimeTirs Dec 30, 2008 10:49 am

Aww, hvor er det sødt T_T

Du er da bare the most winning win that was ever win!
Tilbage til toppen Go down
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Resin Cake ( Bobobie Elfkin )   Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Icon_minitimeTirs Dec 30, 2008 10:50 am

Aww, hvor er det sødt! Og din dukke ligeså. Jeg blev næsten helt rørt. Tak for kagen! Very Happy


Sidst rettet af Lucie Tirs Dec 30, 2008 8:02 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Kirie

Kirie


Antal indlæg : 152
Age : 32
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 29/12/08

Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Resin Cake ( Bobobie Elfkin )   Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Icon_minitimeTirs Dec 30, 2008 10:53 am

*Nam Nam* tongue Rigtig Flot Kage! I love you aww det er meget sødt hun peger på kagen i andet billed... Det giver det lidt mere nysgerrighed over billederne xD
Mon ikke jeg tænkte WTF?! skete der lige med RG?? Virkelig Øv men der er ikke rigtig noget at gøre ved det =/
Tilbage til toppen Go down
Horisont




Antal indlæg : 36
Age : 34
Geografisk sted : Fredericia
Registration date : 29/12/08

Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Resin Cake ( Bobobie Elfkin )   Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Icon_minitimeTirs Dec 30, 2008 12:04 pm

Razz Razz
* Dalre rundt og give virtuelle stykker lagkage til alle * :3

Jeanet Kaulitz: Tror hele DK lød af et flerstemmigt ” AAArgh hvor er RG blevet af!!?” Den dag.. Men så er det bare superskønt vi har nogle dejlige admins som er hurtige på fingrene, og allerede nu har fået siden så meget op at køre.

Ruki: Selfølgelig fik Mizumi et stykke kage.( Som hun delte fint med de andre tre )

Hirin: Den var også meget god :3 Og giver dig helt ret i at Proboards kan være ond ><”

Mary, Kinu og Lucie : Jeg er bare glad for at i har set tid og tålmodighed til at få RG op igen så hurtigt, og fundet en løsning på det lovlige i at skrive dansk på den, så den ikke bliver slettet lige pludselig grundet den er dansk :3 * give ekstra stykke kage og kram * =^w^=

Kirie: Ja endelig kunne jeg bruge hendes pegefinger til andet end sjov og drillerier xD
Tilbage til toppen Go down
Nalilou

Nalilou


Antal indlæg : 126
Age : 34
Geografisk sted : Puerto Rico
Registration date : 29/12/08

Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Resin Cake ( Bobobie Elfkin )   Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Icon_minitimeTirs Dec 30, 2008 8:49 pm

hehe! to adorable! that was very sweet of you horisont!
Tilbage til toppen Go down
Coewless

Coewless


Antal indlæg : 61
Age : 31
Geografisk sted : *Eventyrland*
Registration date : 30/12/08

Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Resin Cake ( Bobobie Elfkin )   Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Icon_minitimeTirs Dec 30, 2008 11:28 pm

Årh, hvor fint. En RG kage! Den ser eddermandme lækker ud *savle* (jeg tror jeg er nødt til at bage kage idag.. ih)
Dukken er også super dejlig! Jeg elsker wiggen. Skønt! :]
Tilbage til toppen Go down
http://www.coewlessabjd.wordpress.com
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Resin Cake ( Bobobie Elfkin )   Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Icon_minitimeOns Dec 31, 2008 1:45 am

Aaw.. Mizumi er mega kær <3
Så fik du endelig lavet den lagkage du gerne ville, hva? XD
Tilbage til toppen Go down
Horisont




Antal indlæg : 36
Age : 34
Geografisk sted : Fredericia
Registration date : 29/12/08

Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Resin Cake ( Bobobie Elfkin )   Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Icon_minitimeOns Dec 31, 2008 2:01 am

Nalilou:Thank you. Im just so happy that Resin Garden allready is up again Very Happy

Coewless:Den var også lækker. Glad for du kan li wiggen. Den blev temmelig hurtigt lavet ud af en gammel sok og noget garn. Søger dog stadig efter en brugbar paryk som jeg om muligt vil kunne farveog klippe til i den rigtige størrelse ( som jo er temmelig besværligt da hun er så lille. )

Effle: Jaaah jeg gjorde, og den var gurh. x'3 * give F'arh resten af kagen der er tilbage *
Tilbage til toppen Go down
Gii-sama

Gii-sama


Antal indlæg : 60
Age : 33
Geografisk sted : Under en akatsuki kappe
Registration date : 29/12/08

Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Resin Cake ( Bobobie Elfkin )   Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Icon_minitimeLør Jan 03, 2009 1:18 am

Håhå Hori, hvor er det nuttet ^^
Så godt du postet den kage på NH xD;
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Resin Cake ( Bobobie Elfkin )   Resin Cake ( Bobobie Elfkin ) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Resin Cake ( Bobobie Elfkin )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Is that snow? [Bobobie Elfkin]
» Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite
» Portræt teaser - souldoll yewon & Bobobie 1/4 girl Elf Ear Pixie
» My dolls [AH - Ryan] [Souldoll - Madalyn] [Sora minimee] [Bobobie Apollo] [WARNING GORE!]
» Resin matches

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: