Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???! Empty
IndlægEmne: HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???!   HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???! Icon_minitimeLør Mar 29, 2014 6:40 am

Sad og kiggede min Photobucket igennem i dag, og blev altså RET overrasket. Jeg har simpelthen ejet en dukke jeg ingen erindring har om?! (eller to?!)
(også overrasket over hvor frygtelige mine dukker dog så ud  !!!!) Shocked 

På dette billede er han nemlig ved at hjælpe med at pakke min Featherfall Finn ud (ham som jeg troede var min første BJD!?) !! :O

HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???! 100_0241

Finn i kassen:
HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???! 100_0295

MEGET forvirret Jeanet!!! OG -->> er ret sikker på at dette billede stammer fra en story jeg lavede med min minimee Kaoru hvor han kiggede på billeder af en fyr jeg havde købt "til ham"?!?!?!
HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???! 100_0495
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???! Empty
IndlægEmne: Sv: HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???!   HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???! Icon_minitimeLør Mar 29, 2014 7:57 am

det er alså vildt  Shocked  men du har også været i hobbyen længe. du var der da jeg ankom fra 5 eller 6 år siden. kan det have været en vens dukke måske?

det er dog sjovt at se gamle billeder fra dig
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???! Empty
IndlægEmne: Sv: HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???!   HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???! Icon_minitimeLør Mar 29, 2014 8:49 am

mystearica skrev:
det er alså vildt  Shocked  men du har også været i hobbyen længe. du var der da jeg ankom fra 5 eller 6 år siden.  kan det have været en vens dukke måske?

det er dog sjovt at se gamle billeder fra dig

Dengang havde jeg vidst ikk mødt nogen endnu?! haha  Shocked  !! Tror jeg skal have en ny hjerne ! xD

Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???! Empty
IndlægEmne: Sv: HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???!   HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???! Icon_minitimeSøn Mar 30, 2014 2:13 am

ham på det første billede kunne godt ligne Dollmore Kara Klum, men er ikke helt sikker på om det er ham?

kan godt huske det sidste billede fra en photostory.
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???! Empty
IndlægEmne: Sv: HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???!   HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???! Icon_minitimeSøn Mar 30, 2014 4:08 am

Tror de begge er to minimee's. Men jeg aner ikke hvilke. Det jeg dømmer ud fra er øjnene. Og du plejer at kalde mig dukke wikipedia, men minimee's er jeg overhovedet ikke inde i. Og disse to siger mig intet Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???! Empty
IndlægEmne: Sv: HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???!   HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
HJÆLP! Forvirret over mine dukker!? Hvem er/var disse to???!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mine dejlige dukker...
» Ny kjole til folket aka. mine dukker.
» En morgen overraskelse! (Alle mine dukker!)
» Gruppe billeder [Puppeteer-Angels og alle mine dukker! : D]
» Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotorequests-
Gå til: