Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder]

Go down 
+2
Zhean
Ponpyon
6 deltagere
ForfatterBesked
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Empty
IndlægEmne: Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder]   Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Icon_minitimeFre Mar 25, 2011 12:06 am

Hej RG!

Jeg tog nogle billeder her til aften, og ville lige forhøre mig, hvilken af følgende der er bedst;

MED BLITZ
http://fc03.deviantart.net/fs70/i/2011/082/f/9/which_one_is_better__blitz_by_ponpyon-d3cb8ce.png

UDEN BLITZ
http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2011/082/8/4/which_one_is_better__no_blitz_by_ponpyon-d3cb8ji.png

Jeg kan ikke rigtig bestemme mig...



OMAKE! Mimi med sin bamse TenTen
Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Mimi_with_tenten_by_ponpyon-d3cba86
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder]   Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Icon_minitimeFre Mar 25, 2011 2:39 am

Jeg kan bedst lide dem MED blitz, og dukkerne er da godt nok fine <3
Tilbage til toppen Go down
Zhean

Zhean


Antal indlæg : 202
Age : 32
Geografisk sted : Esbjerg
Registration date : 14/09/10

Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder]   Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Icon_minitimeFre Mar 25, 2011 4:19 am

uden blitz... ser mere naturligt ud ^^

med blitz ser det ud som om der har været babyolie på dem ^^'
samt Takkeru ser vildt godt ud på den uden blitz -> meget flot naturligt lys på hans brystkasse O//O


Sidst rettet af Zhean Fre Mar 25, 2011 5:40 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Antal indlæg : 159
Age : 27
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 04/06/10

Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder]   Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Icon_minitimeFre Mar 25, 2011 5:33 am

Uden blitz. cx
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 293
Age : 33
Geografisk sted : København
Registration date : 23/04/09

Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder]   Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Icon_minitimeFre Mar 25, 2011 5:39 am

Uden blizt ^^

Mimi er btw for skøn!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder]   Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Icon_minitimeLør Mar 26, 2011 9:03 pm

Er jeg den eneste der bedst kan lide billederne med blitz? (:
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder]   Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Icon_minitimeLør Mar 26, 2011 10:46 pm

Jeg kan bedst lide med blitz faktisk. Synes de giver et fedt lys. Mere photoshoot-ish Wink
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder]   Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Icon_minitimeSøn Mar 27, 2011 5:32 am

Jeg kan også bedst lide dem uden blitz. Skyggerne er blødere og farverne er ikke så overeksponerede.

Ulempen ved at tage billeder uden blitz, er at man ofte får den der irriterende gule farve som glødepærer og nogle sparepærer giver. Det kan man heldigvis undgå ved enten at tage billeder i dagslys (men det har man ikke altid mulighed for) eller rette på farvebalancen i Photoshop eller ligende. Selvom det måske kræver lidt mere at tage billeder uden blitz, så synes jeg at det er at foretrække, frem for billeder taget med blitz. Blitzen kan ofte give nogle skarpe skygger og æde nogle af farvenuancerne. Men når det kommer til stykket, så er det jo en smagsag Smile

Og Mimi er for nuttet, med det store hår og den store bamse.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder]   Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» profil billeder af alle mine dukker * spam billeder*
» Gruppe billeder [Puppeteer-Angels og alle mine dukker! : D]
» En morgen overraskelse! (Alle mine dukker!)
» Billeder af andet end dukker i dukkegalleriet - og billeder med andet end dukker i fokus
» Alle mine piger...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: