Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla) Empty
IndlægEmne: Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla)   Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla) Icon_minitimeLør Jul 06, 2013 2:56 am

Modtog min lavender Priscilla som er blevet døbt, Glitzy,  idag! Hun er den fineste lyselilla farve, og simpelthen så skøn :3 Det skal lige siges hun ser en smule WS Ud på nogle billeder, men det tøj tog mig omkring 30 minutter at give hende på, så det må hun beholde på et stykke tid Very Happy

Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla) 9214136379_ebe18ddf54_z

Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla) 9216908530_6bd3d096c1_z

Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla) 9214135263_6fe25eb122_z

Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla) Tumblr_mpgobdIjZt1r4zhqdo1_500


Enjoy Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla)   Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla) Icon_minitimeLør Jul 06, 2013 3:04 am

Hold da fast hun er bedårende ! Elsker simpelthen hendes farve, den er smuk.
Tillykke med hende Smile

Og hvor er det et flot sæt tøj, står godt til hendes hudfarve.
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla)   Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla) Icon_minitimeLør Jul 06, 2013 3:06 am

hvor er hun smuk :)det er den dejligste lavendel farve hun har. hun ser så frisk og udadvendt ud elsker den faceup på Priscilla modellen
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla)   Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla) Icon_minitimeLør Jul 06, 2013 8:11 am

Hvor er hun fin!! Elsker den stil du har valgt til hende Very Happy Den kjole er sød til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla)   Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla) Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 5:23 am

Hvor er hun fed! Hun er godt nok kær Very Happy Det er noget fedt tøj, hun har.

Hvor høj er hun?
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla)   Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla) Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 5:57 am

Heceta - tusind tak Very Happy Er også helt skudt i hende, hun har den fineste farve, den kommer desværre ikke altid til at se lilla nok ud på billeder, efter min mening Very Happy

Mysterica - Taark Very Happy Havde førhen kun set Priscilla I hendes Sky Ribbon fullset, så blev glædeligt overrasket over at se hun så forfærdelig glad ud Smile

Kurisu - Tusind tak, men må desværre indrømme jeg ikke kan tage æren for hendes tøj...Det her er fra hendes fullset, købt fra Dear Mine Very Happy Men jeg vidste jeg bare måtte have det, det er nemlig rigtig flot Very Happy

Prinsessen - Takker, hun er 41cm høj, ifølge Dear Mine's hjemmeside, men deres dukker kommer altid med højhælede fødder og resin sko, så hun er i realiteten et par cm højere end en minifee. Med flade fødder skyder jeg på de er lige høje Very Happy Sorry hvis det blev lidt forvirrende !
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla)   Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Something Glitzy! (Dear mine - Lavender Priscilla)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mød Katrina! (Dear Mine Heather)
» Bette purk <3 (Dear Mine Dorothy)
» Classy Kitty (Dear mine Heather)
» Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel)
» A bit of Rachel [Dear Mine- Rachel]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: