Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel)

Go down 
+2
mystearica
PotatoMash
6 deltagere
ForfatterBesked
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Empty
IndlægEmne: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel)   Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Icon_minitimeSøn Sep 07, 2014 3:44 am

Det er lang tid siden jeg har taget billeder af Rachel, så tog hende, Cleo og Polly frem idag og legede lidt med dem alle tre! '

Polly og Rachel er et par, og Cleo er bare helt alene! Indtil jeg modtager min Minifee Risse, håber snart hun kommer så jeg kan tage flere par-billeder!

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) 14970225127_1bc058608a_c

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) 14970129550_425345c1bf_c

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) 15153826781_2d69bcbef7_c

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) 14970124260_5d7a28ecdd_c

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) 14970227497_f2f043db78_c

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) 15156405772_cc6e6d7a3a_c

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) 14970075309_ae01c0dcf2_c

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) 15153834511_587c2935d8_c

Enjoy!
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Empty
IndlægEmne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel)   Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Icon_minitimeSøn Sep 07, 2014 3:58 am

hvor er de søde alle 3, det korset og bloomers sæt er så skønt.
har dog lidt ondt af cleo ,hun ser lidt ensomt ud mellem de to turtle duer Very Happy
kan godt lide at cleo lige er lidt lavere, får næsten lyst til en moe line nu
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Empty
IndlægEmne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel)   Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Icon_minitimeSøn Sep 07, 2014 4:06 am

mystearica skrev:
hvor er de søde alle 3, det korset og bloomers sæt er så skønt.
har dog lidt ondt af cleo ,hun ser lidt ensomt ud mellem de to turtle duer Very Happy
kan godt lide at cleo lige er lidt lavere, får næsten lyst til en moe line nu

Tak, hun ser også lidt "Out of place,"-agtig ud sammen med de to, med de farver hun har på, men hun er en del af flokken jo!

Du kan trygt købe en Moe-line krop, den er så sød, og jeg elsker personligt også højdeforskellen! :DD
Tilbage til toppen Go down
XaviaTeddy

XaviaTeddy


Antal indlæg : 16
Age : 23
Geografisk sted : Horsens
Registration date : 13/07/14

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Empty
IndlægEmne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel)   Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Icon_minitimeSøn Sep 07, 2014 11:49 pm

Åh, lille bedårende Cleo havde lige sneget sig med! :3 de er alle sammen super søde, og er gået hen og blevet lidt en fan af Polly og Rachel ;3; de udgøre simpelthen det mest nuttede par ovehovdet!
Tilbage til toppen Go down
http://sly-cooper-love.deviantart.com/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Empty
IndlægEmne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel)   Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Icon_minitimeMan Sep 08, 2014 3:53 am

XaviaTeddy skrev:
Åh, lille bedårende Cleo havde lige sneget sig med! :3 de er alle sammen super søde, og er gået hen og blevet lidt en fan af Polly og Rachel ;3; de udgøre simpelthen det mest nuttede par ovehovdet!

Ja, desværre er Cleo min yndlings lige her for tiden, så hun skal bare være med til alt xD

Er glad for du synes godt om mit impuls-par, det var slet ikke meningen til at starte med, men ... Så tog jeg billeder af dem sammen, og så skete det ligesom bare !
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Empty
IndlægEmne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel)   Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Icon_minitimeMan Sep 08, 2014 4:48 am

Rachel og Polly er så sødt et par! Very Happy Elsker dem virkelig sammen.
Og det er kun en god ting, at Cleo sneg sig med! Hun er nemlig bedårende. :3 Elsker det sidste billede.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Empty
IndlægEmne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel)   Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Icon_minitimeTirs Sep 09, 2014 4:33 am

Akatsuki skrev:
Rachel og Polly er så sødt et par! Very Happy Elsker dem virkelig sammen.
Og det er kun en god ting, at Cleo sneg sig med! Hun er nemlig bedårende. :3 Elsker det sidste billede.

Ja, blev også positivt overrasket da jeg satte dem sammen, de ser nu lidt kære ud ikke? xD

Tak, hendes personlighed skinner dejligt igennem, bag sofaryggen :'D!
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Empty
IndlægEmne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel)   Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Icon_minitimeTirs Sep 09, 2014 5:50 am

Det er nogle dejlige piger <3 elsker hvordan du har stylet dem allesammen :3
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Empty
IndlægEmne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel)   Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Icon_minitimeOns Sep 17, 2014 7:00 am

Anori skrev:
Det er nogle dejlige piger <3 elsker hvordan du har stylet dem allesammen :3

Tusind tak, er også selv ret glad for den stil jeg er endt med at give dem alle! Very Happy!
Tilbage til toppen Go down
PukingRainbows




Antal indlæg : 16
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 24/04/14

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Empty
IndlægEmne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel)   Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Icon_minitimeFre Okt 03, 2014 7:46 am

Ah.. Dine piger er altså fantastiske! Jeg er helt vild med at din Chloe har kort pjusket hår, det har jeg personligt ikke set meget af på den sculpt
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Empty
IndlægEmne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel)   Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Icon_minitimeTirs Okt 07, 2014 7:47 am

PukingRainbows skrev:
Ah.. Dine piger er altså fantastiske! Jeg er helt vild med at din Chloe har kort pjusket hår, det har jeg personligt ikke set meget af på den sculpt

Sorry for sent svar!

Ja, troede faktisk heller ikke til at begynde med, at hun skulle have så kort hår, men sæt mig sammen med en ubrugt mohair paryk og en saks, and stuff happens! Syntes det klædte hende, så nu er hun korthåret! Men giver dig ret, man ser ikke mange korthårede chloe's! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Empty
IndlægEmne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel)   Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» New girlfriends (Minifee Risse/Ante)
» Cleo the Cute! (Minifee Ante)
» Little Badass ~ (Minifee Ante [CLeo])
» Vibrant (Minifee Ante [Cleo])
» A bit of Rachel [Dear Mine- Rachel]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: