Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS]

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Empty
IndlægEmne: Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS]   Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 11:57 pm

Jeg har to karakterer hvor dukkerne bare ikke rigtig fungerede som det de skulle; Adella og Sparrow Featherstone (hhv. Volks Garnet og Volks Ruby). Jeg har besluttet mig for hvilke nye dukker jeg vil bruge til de to, men jeg har endnu kun fået det ene hoved hjem. Jeg vil have en NS og en Tan Elfdoll Ruru (som selvfølgelig skal på Volks SD16 kroppe for de kroppe er fantastiske Razz ).
Indtil jeg har begge hoveder hjemme, så får jeg ikke rigtig arbejdet på Adella, men hun er min forsøgskanin. Alle de her billeder er taget om natten i et forsøg på at lege med lys og skygger og kun en lyskilde. Og så ville jeg se hvor godt kameraet i min iPhone egentlig var. Billederne er bagefter redigeret i Flickr i et forsøg på at forstå Flickrs redigeringsmuligheder i deres App. Få af billederne blev gode nok til at jeg vil vise dem frem...

Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] 8742625474_9e41e6e20c

Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] 8793831902_aff70cbcc3

Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] 8793973308_cbde3661c2
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Empty
IndlægEmne: Sv: Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS]   Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Icon_minitimeOns Maj 29, 2013 8:53 am

VIRKELIG lækker mold!! :O
Hun kan bære begge parykker uden problemer, men er da helt forskudt i den sorte til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Empty
IndlægEmne: Sv: Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS]   Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 1:35 am

Det er da gået godt! Smile
Jeg kan bedst lide nr. 2. Det er virkelig flot med den slagskygge, og hun er samtidig ikke blevet overbelyst.
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Empty
IndlægEmne: Sv: Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS]   Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 3:49 am

Mange tak Very Happy

Kurisu - Den sorte paryk er faktisk en paryk som jeg gav hende omvendt på og så indfangede i en side skilning. Den ville slet ikke sidde ordentligt, men jeg er glad for du kan lide den (så er det al besværet værd) Very Happy

Mary - Tak! Jeg er ret imponeret over kameraet i min tlf. Det er faktisk bedre end mit digital kamera, og jeg er glad for at billederne blev skarpe selvom lyset var dårligt og jeg slog blitzen fra.
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Empty
IndlægEmne: Sv: Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS]   Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:56 am

Hun er altså bare så smuk! (Har selv den samme mold så kan kun forstå hvorfor du gerne vil have hende Wink )

Jeg kan nu meget godt lide den første paryk! Den klær hende ret godt >_<
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Empty
IndlægEmne: Sv: Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS]   Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Icon_minitimeSøn Jun 16, 2013 9:55 pm

Det sidste billed er jeg helt vild med, der er hun simpelthen så smuk
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Empty
IndlægEmne: Sv: Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS]   Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I skoven... [Elfdoll/Volks SD16 Ruru + Volks SD16 Garnet]
» beatiful lady (Elfdoll Ruru NS/Volks SD16 Hybrid)
» gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)
» Smil du er på! Nye faceups [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid Tan]
» Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: