Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)

Go down 
+7
Nerdystreak
Pallas
Chuumi
FrkLynge
Prinsessen
Kurisu
lille_Aki
11 deltagere
ForfatterBesked
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Empty
IndlægEmne: gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)   gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Icon_minitimeMan Feb 20, 2012 3:56 am

tog nogle billeder sidste år som jeg ikke har taget mig sammen og sætte op Smile

her er min smukke Rosetta <3

gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) IMG_5001

gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) IMG_5003

gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) IMG_5010

tak for kigget Wink
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Empty
IndlægEmne: Sv: gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)   gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Icon_minitimeMan Feb 20, 2012 7:53 am

so pretty :3
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Empty
IndlægEmne: Sv: gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)   gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Icon_minitimeMan Feb 20, 2012 8:26 am

Rosetta er rigtig fin Very Happy Og hun har fået meget mere liv hos dig end hun fik hos mig.
Hvor er det dejligt, at du kan adoptere nogle af mine piger Very Happy

Jeg synes billederne er rigtig fine og farverne er dejlige. Vis nogle flere billeder frem af hende Very Happy
Tilbage til toppen Go down
FrkLynge

FrkLynge


Antal indlæg : 139
Age : 33
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 07/02/12

gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Empty
IndlægEmne: Sv: gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)   gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Icon_minitimeMan Feb 20, 2012 10:23 pm

Hvor er hun flot! Har du selv lavet face-uppen? Rigtigt gode billeder, fantastisk stemning og rigtigt dejlige vinkler - glæder mig til at se mere til dine dukker!
Tilbage til toppen Go down
http://nico-robins.livejournal.com/
Chuumi

Chuumi


Antal indlæg : 35
Age : 31
Geografisk sted : Nordjylland
Registration date : 12/02/12

gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Empty
IndlægEmne: Sv: gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)   gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Icon_minitimeTirs Feb 21, 2012 5:58 am

Rigtig pæn dolly :3
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Empty
IndlægEmne: Sv: gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)   gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Icon_minitimeFre Feb 24, 2012 8:02 am

mange tak! glad for at høre at hun er pæn og smuk Wink det syndes jeg nemlig også selv

FrkLynge - tak og nej har ikke lavet hendes face up >_< er en total amatør i face up haha ved ikke hvem der har lavet hendes face up må da lige spørge om prinsessen ved det >_<
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Empty
IndlægEmne: Sv: gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)   gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Icon_minitimeFre Feb 24, 2012 9:11 pm

Hvis du en dag ikke kan finde dine dukker, så er det nok fordi jeg har hugget dem.....
Det er nogle rigtig dejlige og stemningsfulde billeder. Jeg kan godt lide at det hele er holdt i nogle afdæmpede brunlige nuancer. Billede nr.2 er bare fantastisk, alt fungerer bare i det billede, closeup, komposition, farver og vinklen.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Empty
IndlægEmne: Sv: gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)   gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Icon_minitimeTirs Feb 28, 2012 7:45 am

Jeg er helt vild med farveholdningen på de billeder! Faktisk erklærer jeg mig helt enig med Pallas. Smile
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Empty
IndlægEmne: Sv: gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)   gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Icon_minitimeSøn Mar 04, 2012 2:46 am

Så smuk! Jeg er så vild med Elfdolls dukker, men jeg hader deres krop. Er matchen med SD16 god?
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Empty
IndlægEmne: Sv: gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)   gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Icon_minitimeMan Mar 12, 2012 3:46 am

Pallas og Mary - næh næh ingen skal hugget mine dejlige dukker hehe og jeg vil så sige det samme med jeres dukker <3
Og tak er ret glad for nr 2 billeder var total heldig med det hele >_< ret stolt over de billeder Wink

Akatuki - helt enig med elfdoll kroppen! Får næsten altid lyst til at smide den af helvedes til XD
Her matcher den rigtigt godt da begge er fra 2008 for de nye elfdoll normal skin er meget mere pink XP
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Empty
IndlægEmne: Sv: gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)   gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Icon_minitimeMan Mar 12, 2012 3:51 am

Lille_Aki og FrkLynge:
Face-uppen er default.

(Elfdoll Ruru er kun en gang udgivet i normal skin, og den udgave hed Kio Carolei. Så det er egentlig et Kio Carolei hoved, men det er det samme som at sige "normal skin Ruru")
Tilbage til toppen Go down
Katia

Katia


Antal indlæg : 92
Age : 36
Geografisk sted : Lille Skensved
Registration date : 29/12/08

gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Empty
IndlægEmne: Sv: gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)   gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Icon_minitimeOns Mar 14, 2012 4:31 am

Dig og dine flotte dukker.. Du er godt klar over at det er pga. dig og jeres dukkesnak i lørdags at jeg nu overvejer få mig en ny og måske give dem jeg allerede har liv igen >.<
Men hun er så smuuuuk.. Vil pille hende i håret xD
Tilbage til toppen Go down
http://www.katia.dk
Zhean

Zhean


Antal indlæg : 202
Age : 32
Geografisk sted : Esbjerg
Registration date : 14/09/10

gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Empty
IndlægEmne: Sv: gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)   gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Icon_minitimeTors Mar 15, 2012 11:34 pm

Damn jeg er bare helt vild med hende <3
Hendes udtryk og face-up er bare perfekt!
Tilbage til toppen Go down
Twinny.

Twinny.


Antal indlæg : 139
Age : 24
Geografisk sted : Møn
Registration date : 05/06/10

gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Empty
IndlægEmne: Sv: gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)   gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 2:15 am

Hvor hun bare dejlig!<3 ej, hun er gude-smuk:)<3
elsker lyset på billeder:)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Empty
IndlægEmne: Sv: gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)   gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I skoven... [Elfdoll/Volks SD16 Ruru + Volks SD16 Garnet]
» Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS]
» beatiful lady (Elfdoll Ruru NS/Volks SD16 Hybrid)
» Smil du er på! Nye faceups [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid Tan]
» Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: