Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Bittersweet [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi]

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Bittersweet [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] Empty
IndlægEmne: Bittersweet [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi]   Bittersweet [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] Icon_minitimeLør Jun 16, 2012 9:17 am

Nogle ordenlige billeder af mine piger. Denne gang taget af mig! Surprised De er dog redigerede af den dygtige Chazzi. Kameraet er også venligst udlånt af hende. ♥️
Synes også lige jeg vil introducere dem kort.

Rose er en kvinde i mid-slut tyverne, der er gift og har en datter. Før hun sluttede sig til oprørsgruppen, boede hun i en lille landsby med sin søster, som hun følte et stort ansvar for fra ung alder, og derfor har hun altid været meget moden af sin alder. Hun kan virke lidt kort for hovedet og stram i det, men hun er som regel venlig imod de personer, hun kan lide (selvom det ikke er mange).
Bittersweet [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] 7376029448_cb1671d729_b

Gerda er en 16årig pige originalt fra landet Karr. Hun kom til Larika (det sted min historie foregår) for at lede efter sin forsvundne søster. Hun slutter sig til oprørsgruppen og viser sig at blive den "stærkeste" på holdet. Hun er adræt, hurtig og har kendskab til utallige våben og et godt sigte. Derudover har hun den fordel at hun har en grif med sig, som hun behandler som et kæledyr.
I hendes tidlige barndom begyndte hun i militæret som 5årig. Hun valgte selv at ville følge i hendes storesøster spor, som hun idoliserer. Efter storesøsteren forsvinder på en mission i Larika, vælger Gerdas forældre at få Gerda hjem igen, da de ikke vil ende med at miste begge børn.
Bittersweet [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] 7376012468_ac1e58b578_b
Bittersweet [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] 7376012196_4101a8aff3_b

Det var så lige kort lidt om to af mine piger. Håber I synes om billeder, selvom jeg er langt fra den bedste fotograf. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Bittersweet [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] Empty
IndlægEmne: Sv: Bittersweet [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi]   Bittersweet [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] Icon_minitimeLør Jun 16, 2012 9:53 pm

Fine portrætter. De er begge to rigtig kønne. Og jeg kan godt lide deres faceups! Smile
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Bittersweet [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] Empty
IndlægEmne: Sv: Bittersweet [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi]   Bittersweet [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 12:07 am

Mary - Mange tak! Smile Jeg er også selv glad for de face-ups, jeg har fået lavet for mig. De rammer karaktererne rigtig godt. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Bittersweet [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] Empty
IndlægEmne: Sv: Bittersweet [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi]   Bittersweet [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bittersweet [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi]
» ~♥~Gerda & Estelle~♥~ [Napidoll Chesi & Little Monica Yuria]
» Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard]
» WIP (soom heliot)
» Winter girl [SOOM Ai]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: