Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi]

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] Empty
IndlægEmne: Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi]   Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] Icon_minitimeOns Maj 23, 2012 7:42 am

I dag modtog jeg både en krop til Rose og Gerda's hoved. Jeg har ventet spændt på begge dele, da de nu endelig er komplette med både face-ups, tøj, wig osv. Det eneste der mangler er et par nye øjne jeg har bestilt til Gerda, men de kommer ikke foreløbigt, og disse her var tiltænkt hende indtil for nylig. ^__^;;

Rose, min SOOM Heliot, har ligget som et hoved i jeg ved ikke hvor lang tid, men omsider ankom den krop, jeg bestilte i Januar på layaway. Kroppen er hvidere end hovedet, men hvad forventer man med sådan en alders forskel? Jeg synes stadig, hun er perfekt, og jeg er helt vild med min snarky bitch.
Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] 7249076380_c6a2c90e78_z

Gerda, min Napidoll Chesi, bestilte jeg helt tilbage i november, men fordi Napidoll var langsomme og hun efterfølgende skulle have en face-up, har jeg hende først rigtig hjemme nu. Det har været hårdt. Nogen husker måske jeg havde Gerda som en MNF Chloe, men hun er nu også bare perfekt som en Chesi. Face-uppen kan jeg ikke rose nok, den rammer hendes personlighed perfekt! Desværre kan man ikke se alle fregnerne, som ellers er den bedste detalje ved min dejlige pige.
Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] 7249078086_25913490fa_z
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] Empty
IndlægEmne: Sv: Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi]   Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] Icon_minitimeOns Maj 23, 2012 7:47 am

Hvor er de fine begge to Very Happy Begge faceups ser rigtig fine ud og begge piger er bare så fine Very Happy
Hvor høj er Rose egentlig?

Post mange flere billeder af dem! Jeg glæder mig til at se mere til dem begge Smile
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] Empty
IndlægEmne: Sv: Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi]   Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] Icon_minitimeOns Maj 23, 2012 9:03 pm

Gerda er altså bare alt, alt for dejlig! :3 Hun ser så legesyg ud. ♥
Glæder mig til at se dem begge to irl og til at tage billeder af dem. XD
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] Empty
IndlægEmne: Sv: Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi]   Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] Icon_minitimeTors Maj 24, 2012 9:45 am

Prinsessen - Aww, tak for de søde ord. ^^
Hun skulle være 64cm, har jeg læst på nettet, men jeg har ikke målt efter selv.

Chazzi - Så er det ramt rigtig, for det er lige, hvad hun er. :>
Jaaah! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] Empty
IndlægEmne: Sv: Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi]   Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bare lige de to nyeste [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Bittersweet [SOOM Heliot girl & Napidoll Chesi]
» ~♥~Gerda & Estelle~♥~ [Napidoll Chesi & Little Monica Yuria]
» Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard]
» fik bare lige lyst <3 ( Chase EID Iplehouse)
» Bare lige for at sige hej igen (nu som en pige) [DoD Leya]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: