Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!"

Go down 
+8
Medusa
Haruka_Kite
Pallas
Prinsessen
Akatsuki
Rigi-chan
Manna
Nerdystreak
12 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Empty
IndlægEmne: Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!"   Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 10:39 pm


Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Pirattitle

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Pirata

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Piratb

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Piratc

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Piratd

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Pirate

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Piratf

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Piratg

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Pirath

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Pirati


Jeg ved godt, at jeg lovede jer drømmetydning, men nu er det jo International Talk Like A Pirate Day i morgen (d. 19.), og det synes jeg var en "special-episode" værd. pirat Jeg håber, at I kunne lide den. Kommentarer af en hver art er meget velkomne!

Tak til:
Kinu for lån af Mathew og ikke mindst de fantastiske pirathatte!
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Empty
IndlægEmne: Sv: Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!"   Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 11:06 pm

<3
Ingen højtid er for lille til ikke at fejre xD Jeg kan godt lide den, og jeg er imponeret over at du har så mange ting der lige passer til et pirat-tema (Og over at Kinu kan folde papirhatte xD)
Tilbage til toppen Go down
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 28
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Empty
IndlægEmne: Sv: Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!"   Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Icon_minitimeMan Sep 19, 2011 12:26 am

haha xD jeg kan bare se for mig hvordan Rubins fjæs bliver sådan mangaformet og bare tænker "OH GOD... Why did I even came here.." >xD
elsker dine billeder de er så præcise og flotte ^^
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Empty
IndlægEmne: Sv: Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!"   Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Icon_minitimeMan Sep 19, 2011 1:05 am

Hahaha, ej, genial ide. Super godt fundet på!
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Empty
IndlægEmne: Sv: Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!"   Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Icon_minitimeMan Sep 19, 2011 2:28 am

Nice! Hvor er den god Smile

Jeg synes billederne er godt taget - det er lige det rigtige der er i fokus, og farverne er dejlige. Hvor er det fedt, at du har fundet så mange props til det. Det er virkelig nice!

Det eneste der driller mig lidt, er at på billed nr 2, ved jeg ikke hvem, der siger hvad. Er først sætning Rubin og anden sætning Mathew? Eller er det omvendt? Ellers synes jeg at teksterne giver sig selv Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Empty
IndlægEmne: Sv: Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!"   Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Icon_minitimeMan Sep 19, 2011 4:57 am

Ej, jeg elsker simpelthen dine historier. Og som Mana siger, så er ingen højtid for lille.
Men ærligt talt, så ved jeg ikke hvad jeg ville sige hvis min "psykolog" en dag var iført pirattøj XD
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Empty
IndlægEmne: Sv: Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!"   Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Icon_minitimeMan Sep 19, 2011 10:59 pm

Bedste punchline. Nogensinde.
Super fine billeder og super fine papirhatte! 8D
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Medusa

Medusa


Antal indlæg : 94
Age : 56
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 10/06/11

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Empty
IndlægEmne: Sv: Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!"   Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Icon_minitimeTirs Sep 20, 2011 2:02 am

*LOL*
Argh ya matay, brrrriliant.
Tilbage til toppen Go down
http://bjdollhouse.wordpress.com
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Empty
IndlægEmne: Sv: Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!"   Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Icon_minitimeLør Sep 24, 2011 11:21 am

Mega godt fundet på at lave sådan en lille off-spin hehe
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Empty
IndlægEmne: Sv: Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!"   Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Icon_minitimeTirs Sep 27, 2011 5:24 am

Mange tak for kommentarerne! Smile
Den her var relativt hurtig at lave, fordi der kun var en enkel location og to personer, så den afhang mest af, at historien og humoren virkede.

Manna>> Noget af tilbehøret er Kinus, og en del havde vi liggende fra en piratfest, som vi holdt sidste år. Så det var meget oplagt. Og ja, Kinus papirhattefoldning er sublim. Wink
Prinsessen>> Ja, det er Rubin først og så Mathew. Jeg vil gerne ramme en balance, hvor det er tydeligt, hvem der siger hvad, men hvor der samtidig ikke er for mange replikker med navne i, for sådan taler folk selvfølgelig ikke i virkeligheden. Men af og til er det lidt svært.

Tak igen for kommentarerne ... Og så skal den drømmetydning nok komme i næste afsnit om en uge. Smile
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Empty
IndlægEmne: Sv: Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!"   Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Icon_minitimeLør Dec 17, 2011 10:36 pm

HA HA HA! 8D Intet andet end priceless, jeg grinede højt flere gange. Lidt bekymrende at gå til sin psykolog-agtigt, og blive mødt af at vedkommende sidder og folder pirathatte. Kan man få en tid? :3 Mon ikke Ruben fik sneget sig til en slurk af rommen.

I det hele taget er dagbogsserien virkelig vellykket og flot lavet - imponerende arbejde, som må have taget en krig. Det er super overbevisende, og er ligesom at se en film.
Tilbage til toppen Go down
Chuumi

Chuumi


Antal indlæg : 35
Age : 31
Geografisk sted : Nordjylland
Registration date : 12/02/12

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Empty
IndlægEmne: Sv: Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!"   Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Icon_minitimeLør Feb 18, 2012 11:38 am

OMG hahahahaha! x''D Awesome!
Tilbage til toppen Go down
FrkLynge

FrkLynge


Antal indlæg : 139
Age : 33
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 07/02/12

Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Empty
IndlægEmne: Sv: Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!"   Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Icon_minitimeSøn Feb 19, 2012 3:28 am

Kan se at det her er en ældre historie, men den er stadig fantastisk, har ikke haft tid til at læse den før, men synes at dine historier er fantastisk og fængende og meget underholdende Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://nico-robins.livejournal.com/
Sponsoreret inhold





Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Empty
IndlægEmne: Sv: Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!"   Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!" Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!"
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende
» Dig og dine dukker!
» Dine dukke-celebs.
» Rubin: Episode 04 - Øjne så store som...
» Rubin: Episode 05 - Hobbykleptomani

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: