Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende

Go down 
+5
Heceta
Kiba-kuun
wolter
MariyaKyosukeChan
Zin
9 deltagere
ForfatterBesked
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Empty
IndlægEmne: Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende   Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Icon_minitimeOns Feb 17, 2010 4:01 am

Ja, så fik jeg endelig min længe ventede pige ind af døren <3
Og jeg synes at hun er dejlig!! Very Happy

Men så tænkte jeg at jeg lige ville høre hvilken type pige I tænker at hun er når I ser hendes ansigt?
Jeg har nogenlunde en idé om hvad jeg synes, men ved ikke om den type pige passer til dette hoved (ellers må I bare leve med det xD)


Når jeg engang får tid ska hun have en ny faceup, men lige nu beholder hun den fra elfdoll.
Her er min skønne pige:
Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende DSC02979
~*~
Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende DSC02971

Hope you liked her
bounce pirat bounce

Alice takker for jeres foreslag


Sidst rettet af Zin Ons Feb 17, 2010 7:14 pm, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
MariyaKyosukeChan

MariyaKyosukeChan


Antal indlæg : 47
Age : 35
Geografisk sted : Brøndby strand
Registration date : 20/10/09

Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Empty
IndlægEmne: hvor er hun bare dejlig   Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Icon_minitimeOns Feb 17, 2010 4:39 am

OMG!
hvor er hun flot ^^
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Empty
IndlægEmne: Sv: Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende   Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Icon_minitimeOns Feb 17, 2010 6:05 am

Nu kommer en rigtig menneske kender!! Very Happy ( flygt mens I kan!! D: )

jeg syns at hun ligner en som prøver at virke meget femin..
Især i tøjet..
Hun kan dog være besemt og lader sig ikke blive skubbet rundt med..
Hun er typen der VED hvad man vil fra starten af, og hvad man ikke vil..


udover det er hun rigtig pæn, og jeg kan rigtig godt lide wiggens farve.. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Kiba-kuun

Kiba-kuun


Antal indlæg : 60
Age : 32
Geografisk sted : Rungsted Kyst
Registration date : 04/01/09

Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Empty
IndlægEmne: Sv: Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende   Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Icon_minitimeOns Feb 17, 2010 6:19 am

Hvor er hun smuk! Elfdoll laver altså nogle dejlige molds <3
Ved ikke tror hun er sådan en mold man kan gøre virkelig meget med, lige fra super feminin til en cute tom boy <3 Så vil ikke gøre mig klog på hvad hun er for en XD
Glæder mig til at se hvad du får ud af hende Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Empty
IndlægEmne: Sv: Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende   Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Icon_minitimeOns Feb 17, 2010 8:13 am

Mariya: mange tak Smile Synes jeg bestemt også <3

Wolter: ja, du ser hende lidt som jeg også synes hun ser ud - ikke sikker på om det passer :p Men det var faktisk en god hjælp lige at høre din kommentar Very Happy Mange tak! Elsker min pige ^-^" (ikke noget at sige til at folk nogle gange siger at bjd er en sygelig erstatning for børn - jeg lyder jo også sådan)

Kiba: Det gør de bestemt... Super Very Happy det er jeg glad for at du skriver, for hun bliver nok en af mine sære sammenblandinger xD
- gør jeg også owO
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Empty
IndlægEmne: Sv: Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende   Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Icon_minitimeOns Feb 17, 2010 8:31 am

Hun er smuk!
Hun ligner lidt sådan en der godt kan lide at gå og putte sig i varme store trøjer, en rigtig hygge pige.
Tilbage til toppen Go down
Tesshi

Tesshi


Antal indlæg : 45
Age : 28
Geografisk sted : In Lee Taemin's pants.
Registration date : 06/02/10

Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Empty
IndlægEmne: Sv: Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende   Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Icon_minitimeOns Feb 17, 2010 11:35 am

Hun er virkelig pææææn! Kan godt lide hendes hår <3

Som Hecceta siger, ser hun ud til at være en hyggelig og unik person - måske en der sommetider kunne finde på at sidde og dagdrømme? /: .. *dårlig til det her*
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Empty
IndlægEmne: Sv: Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende   Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Icon_minitimeOns Feb 17, 2010 7:11 pm

Heceta: Kan godt lide den idé Very Happy - sørme smart at personligheder er så fulde af forskellige personligheder, så kan jeg lave hende som en sammenblanding af alle de dejlige foreslag folk er kommet med ^-^

Tesshi: Mange tak ^3^ Jeg er også virkelig glad for den wig <3 godt køb :3
- haha... synes det går meget godt ^-^ mange tak
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Empty
IndlægEmne: Sv: Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende   Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 8:41 am

hvor er hun fiiiiiin! =3

jeg syntes at hun virker som en der går i meget casualt tøj. ^^
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Empty
IndlægEmne: Sv: Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende   Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 10:31 pm

Emma er en dejlig mold. Smile Tillykke med hende!

Har altid tænkt at Emma ikke finder sig i hvad som helst og at hun ville kunne styre en hel hær. Men her er hun lidt mere mild i sit udtryk, og milder mig mere om en boheme.

Har du købt hende direkte fra Elfdoll? Hvis ikke, er hun så på den nye krop?
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Empty
IndlægEmne: Sv: Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende   Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 11:40 pm

Ponpyon: Tak Smile hmm.. endnu et godt foreslag Very Happy

Prinsessen: JA, synes jeg også hun er ^-^
boheme (kendte ikke udtrykket - wiki) lyder som en herre dejlig personlighed OwO jeg er vild med hvad det ord indebære!!

Købt hende fra en bruger på Doa - ny krop? (altså den der small bust tin...)
blaah.. samme krop som din Tasha xD
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Empty
IndlægEmne: Sv: Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende   Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Icon_minitimeFre Feb 19, 2010 4:18 am

Hun er helt vildt smuk, rigtigt flot.. er helt vild med hendes øjne...
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Empty
IndlægEmne: Sv: Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende   Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Icon_minitimeFre Feb 19, 2010 7:03 am

Zin -
Hvis hun er samme krop som min Tasha, så er det den nye (ved ikke hvor længe de har haft den nye krop, men det er ved at være længe efterhånden). Har du de der fødder med høje hæle til hende også? Kan du få hende til at stå med dem? Jeg synes jeg har problemer med de høje hæle og balancen.

Jeg håber jeg får mulighed for at se din Emma i virkeligheden en dag. Hun er en af de dukker, som jeg selv drømmmer om Smile
Jeg synes det kunne være sjovt med Emma at gøre hende til en blanding af "spansk boheme" og "Cow Girl".
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Empty
IndlægEmne: Sv: Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende   Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Icon_minitimeFre Feb 19, 2010 7:55 pm

Amano: det er jeg virkelig også, det var dem hun kom med og det tvang mig til at droppe dem jeg havde planlagt for hende xD - de er virkelig skønne.

Prinsessen: ja, det tænkte jeg nok - men i deres billede af kropsmålene mangler hun et led så jeg vidste ikke om de var begyndt at lave en ny form for krop Wink
Nej, ingen fødder med høje hæle o.O er det fødder med påmalede højhælede sko?

Det skal du da i hvert fald Very Happy Nu skal jeg bare i gang med at tage til flere træf ^-^"
og det sidste der tror jeg lige jeg skal have dig til at forklare nærmere, over pm (så vi ikke fylder så meget herinde Wink)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Empty
IndlægEmne: Sv: Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende   Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Elfdoll Emma - fortæl mig hvad du synes om hende
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tomboy [elfdoll Emma]
» Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!"
» Melody~ (Elfdoll Lydia)
» Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop)
» Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: