Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Flæse-monster (Ny kjole til Kim)

Go down 
+8
dark_dream
Risushi
Kaneko
Cindy
Nerdystreak
Astrid
Hosjer
Ziggimaguagua
12 deltagere
ForfatterBesked
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Empty
IndlægEmne: Flæse-monster (Ny kjole til Kim)   Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Icon_minitimeSøn Jan 25, 2009 6:45 am

Først billeder (for mange og for store, I know, I know... -_-' )

Flæse-monster (Ny kjole til Kim) KopiafP1212191 Flæse-monster (Ny kjole til Kim) KopiafP1212194
Flæse-monster (Ny kjole til Kim) KopiafP1212197 Flæse-monster (Ny kjole til Kim) KopiafP1212202

undskyld det dårlige lys, men jeg havde ca 5 min strøm på kameraet og min oplader er forsvundet...

Men anyways.. til kjolen:

Den er 97% maskin-syet ((jeg var nødt til at lave indersiden af ærmeflæsen i hånden...)) og jeg tør ikke tænke på hvor meget rynketråd der er gået til den -_-
Egentlig skulle den have været noget allá Pallas' store viktorianske kjoleprojekt men så tog flæserne overhånd...

Den har taget ca. en weekend i alt, uden at jeg har arbejdet på den hele tiden og stoffet er rester fra kostumerne til en teaterforestilling jeg spillede med i så den har ikke kostet det store (udover tid).
Sådan løst vil jeg skønne at der er brugt ca 200x100 cm stof i alt (måske lidt mere).
Alle flæserne er rynket til halv længde og den nederste er en meter i omkreds (dvs den var 2 meter før den blev rynket). og de er alle sammen dobbelt-rynket (dvs i begge sider).

Folk der har set den i levende live har endten været Suspect eller affraid og selv har jeg et lidt ambivalent forhold til den, men jeg sælger den nok inden alt for længe... den er nemlig overhovedet ikke Kims stil ^_^" den er alt for ka-POW-kæmpe-invadereditsynsfelt-udoverdethele-agtig og jeg synes lidt hun er alt for stille og rolig til den...

anyways Smile (igen): kommentarer, kritik, foreslag, tingting, hvadsomhelst er velkomment Smile den trænger til lidt dukke-kender feedback

(ps: til dem der ikke kan huske det eller ikke så det i det gamle forum, så er wiggen også hjemmelavet. Blomsten er syet på i dagens anledning Razz ).


Sidst rettet af Ziggimaguagua Søn Jan 25, 2009 10:40 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Empty
IndlægEmne: Sv: Flæse-monster (Ny kjole til Kim)   Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Icon_minitimeSøn Jan 25, 2009 7:20 am

omg! Den kjole er over skøn! Hvordan i alverden har du kunne lavet den XD
virkelig godt gået. Jeg kan især godt lide ærmerne der ikke bare hnder ned af armene, men 'strutter' ligesom kjolen. Og det bag på ryggen "Wauw" XD
Tilbage til toppen Go down
Hosjer




Antal indlæg : 4
Age : 31
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 30/12/08

Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Empty
IndlægEmne: Sv: Flæse-monster (Ny kjole til Kim)   Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Icon_minitimeSøn Jan 25, 2009 7:32 am

Wow! Hvor er den flot! Er helt vild med den! Hvor stor er hun? For det ligner det noget af et pillearbejde, men da især hvis hun er mere eller mindre lille? Beundrer din tålmodighed^^
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Empty
IndlægEmne: Sv: Flæse-monster (Ny kjole til Kim)   Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Icon_minitimeSøn Jan 25, 2009 8:29 am

OMFG O___O Den kjole er FANTASTISK!! Jeg er dybt og inderligt imponeret! ^__^
Ud over hele designet er farven også fantastisk (:
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Empty
IndlægEmne: Sv: Flæse-monster (Ny kjole til Kim)   Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Icon_minitimeSøn Jan 25, 2009 9:49 am

Den er rigtig gennemført og flot. Lader også til at være velsyet. :-) Den sidder godt til der hvor den skal (og er løs andre stedet, selvfølgelig).
Måske det ville se ekstra fint ud med et smykke eller et sjal til?
Tilbage til toppen Go down
Cindy

Cindy


Antal indlæg : 22
Age : 28
Geografisk sted : Herning
Registration date : 01/01/09

Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Empty
IndlægEmne: Sv: Flæse-monster (Ny kjole til Kim)   Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Icon_minitimeSøn Jan 25, 2009 7:19 pm

OMG !!!

Den er faktastisk !!
Du har godt nok et stort sytalent. Den er så meget gennemført og smuk !
Godt arbejde xD
Tilbage til toppen Go down
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Empty
IndlægEmne: Sv: Flæse-monster (Ny kjole til Kim)   Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Icon_minitimeSøn Jan 25, 2009 11:09 pm

Waauw, hvor smukt! O_O

Den er virkelig flot. Lukningerne på ryggen er en rigtig fin detalje som gør at den ikke er ALT for formel ^.^ den er virkelig skøn. Godt arbejde!
Tilbage til toppen Go down
Risushi

Risushi


Antal indlæg : 92
Age : 29
Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde
Registration date : 31/01/09

Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Empty
IndlægEmne: Sv: Flæse-monster (Ny kjole til Kim)   Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Icon_minitimeLør Jan 31, 2009 5:59 am

Hold da op... Den er jo... Fantastisk? Kan slet ikke finde det rigtige ord... Men den ser vildt godt ud på hende! Det ville være en skam hvis du solgte den! For den klæder din dukke/Kim Helt fantastisk!!
Tilbage til toppen Go down
dark_dream

dark_dream


Antal indlæg : 130
Age : 29
Geografisk sted : danmark/nordjylland
Registration date : 04/02/09

Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Empty
IndlægEmne: Sv: Flæse-monster (Ny kjole til Kim)   Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Icon_minitimeFre Feb 06, 2009 5:25 am

OMG
nej OMFG
den er jo skøn.
WOW den er fantastisk
den er perfekt.
O.O
Tilbage til toppen Go down
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Empty
IndlægEmne: Sv: Flæse-monster (Ny kjole til Kim)   Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Icon_minitimeFre Feb 06, 2009 8:09 am

Tak for rosen alle sammen Embarassed Smile (hvorfor er der ikke en smiley der rødmer OG smiler?!)

Hosjer - hun er en SDer, så hun er ikke vildt lille efter dukkestandarder Smile og så meget pillearbejde var der heller ikke i den, det største problem var næsten at få plads til den i maskinen ^_^'
Mary - jeg overvejer også at lave et sjal, måske af det samme stof og så med smock? Men så skulle det være dobbelt for at skjule elastikken og så... og så... -_-' jeg ved det ikke... det er alt for kompliceret!
Tilbage til toppen Go down
Katia

Katia


Antal indlæg : 92
Age : 36
Geografisk sted : Lille Skensved
Registration date : 29/12/08

Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Empty
IndlægEmne: Sv: Flæse-monster (Ny kjole til Kim)   Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Icon_minitimeFre Feb 06, 2009 9:47 am

Oh my GAWD. Den kjole er jo bare herre smuk. Jeg misunder virkelig dit talent. Syer du meget til hverdag? Fordi det ser virkelig proff ud.
OG! Hvis du beslutter dig for at sælge den så vil jeg rigtig gerne komme over og gramse på den Shocked
Tilbage til toppen Go down
http://www.katia.dk
Siriusly_James




Antal indlæg : 52
Age : 37
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/02/09

Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Empty
IndlægEmne: Sv: Flæse-monster (Ny kjole til Kim)   Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Icon_minitimeSøn Feb 08, 2009 10:31 am

NEJ, hvor er den bare fantastisk!!! Jeg ville aldrig nogensinde kunne sy noget, der var bare i nærheden af den der - jeg ville ikke engang kunne få ideen.
Den er helt utroligt fantastisk! Gid jeg havde sådan en... til mig selv, altså, heh.
Tilbage til toppen Go down
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Empty
IndlægEmne: Sv: Flæse-monster (Ny kjole til Kim)   Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Icon_minitimeLør Feb 14, 2009 7:27 am

katia - Jeg har faktisk aldrig sådan rigtig syet... ikke før december 08 i hvert fald ^_^' der begyndte jeg at sy til Kim, men min mor har syet meget og da det er hendes symaskine jeg låner til min projekter er det ikke så svært lige at få lidt hjælp her og lidt der (... eller Meget for den sags skyld ^_^')
Og jeg er begyndt at komme i tvivl mht at sælge den. Både fordi jeg rent faktisk er begyndt at holde af den, men også fordi jeg har fundet nogle lidt dumme fejl på den, så hvis noget skal sælges så laver jeg nok en ny og bedre Smile

Siriusly_James - jeg fik heller ikke ideen :p kjolen ser Overhovedet ikke ud som den ide jeg havde ^_^'
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Empty
IndlægEmne: Sv: Flæse-monster (Ny kjole til Kim)   Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Icon_minitimeSøn Feb 15, 2009 3:47 am

Oh my sarki!! hvor er den smuk!!! Q____Q

Du skulle slæge sådan noget! xD især når alle herinde er så betaget af den? x'D
Syns virkelige at den er smader smuk! og en skam at den ikke er i en MNF størelse.. >.<' <3 x'D
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Empty
IndlægEmne: Sv: Flæse-monster (Ny kjole til Kim)   Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Icon_minitimeMan Mar 02, 2009 1:01 am

Hold da op hvor er dén flot. Og jeg synes den passer fint til din pige. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Sponsoreret inhold





Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Empty
IndlægEmne: Sv: Flæse-monster (Ny kjole til Kim)   Flæse-monster (Ny kjole til Kim) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Flæse-monster (Ny kjole til Kim)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! )
» 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim)
» Vis os dit nyeste sy-projekt!
» For meget? [endnu en kjole til Kim]
» Ny kjole. LittleFee Ante Elf

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Fremstilling af tøj, parykker, møbler, etc.-
Gå til: