Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim)

Go down 
+4
Xandorram
wolter
boots
Ziggimaguagua
8 deltagere
ForfatterBesked
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Empty
IndlægEmne: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim)   18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:35 am

18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) P8085957e

18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) P8085956e

18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) P8085955e

18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) P8085942e

18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) P8085961e

Egentlig ikke nyt tøj, men det har ikke været uploadet før og jeg savnede lidt at have noget at lave herude : ) så...

men anyways...

Det startede med en afskyelig blonde-T-shirt (i str menneske) der pludselig forvandlede sig til en nederdel... og så kom resten sådan lidt af sig selv...

Der er 12 dele i alt (inkl sko).

Der er egentlit mange flere folder og flæser og ting end man kan se på billederne her (naturligt lys >_<) men hvis jeg havde sat mere lys på ville Kim vel forsvinde helt... hendes navle er allerede væk -_-

Men dette her er i hvert fald begyndelsen på (og slutningen af) Kims meget korte undertøjsmodelkarriere ^^; hun kan simpelthen ikke holde sig stående i de sko! Jeg endte med at binde en snor om halsen på hende og hænge hende fra en krog i loftet for at hun skulle kunne holde balancen (undskyld Kim!!).

Skørtet er som sagt lavet af en T-shirt, strømperne er tyl og alt andet er elastikbånd, kantebånd, satinbånd og blondebånd af foskellig slags (jeg tror der er brugt 9 forskellige i det hele), desuden er der brugt 4 trykknaper og en meter tråd eller to : ) og det er vidst det.



(ps: cookies til dem der kan gætte alle møblerne i baggrunden : P )


Sidst rettet af Ziggimaguagua Søn Aug 09, 2009 6:58 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Empty
IndlægEmne: Sv: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim)   18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:01 am

Hvor ser det flot og gennemført ud. Det har du lavet godt. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Empty
IndlægEmne: Sv: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim)   18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:10 am

Jeg er vild med trøjen! Men resten er også flot! ^^ Rigtig godt lavet!
Det må have taget lang tid at lave, især med alle de løse ting?


- øh... hvad er det for nogle 'tænder' hun sider på... ?
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Empty
IndlægEmne: Sv: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim)   18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:16 am

Wuaw vildt nice Very Happy Er helt vild med detaljerne med bånd og mønstre. Virkelig flot Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Empty
IndlægEmne: Sv: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim)   18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:56 am

boots - Tak ^_^

wolter - Tak Smile og øh... "trøjen" er en bh og to løse skulder-puffer/ærmer og et løst mavestykke (som jeg blev nødt til at sy fast :/ så det gik i stykker da jeg tog det af hende igen... men jeg laver noget der sidder ordentligt fast på et tidspunkt ^__^; )

Og, øhm... tænderne, ikk? ^_^; det ved jeg ikke helt... min mor fik dem af nogle piger i et tog engang og mente jeg ville kunne lide dem (og det kan jeg! Very Happy ) Det er vidst en slags omvendt gibsafstøbning af et ork-gebis eller noget :p overkæbe og underkæbe seperat Smile de er fede. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg syntes de passede ind (eller... jeg syntes de passede bedre ind end en rulle toiletpapir ^^; )

Xan - Tak ^_^
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Empty
IndlægEmne: Sv: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim)   18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 4:07 am

Din tålmodighed må være større end de flestes xD Udover det, så er det noget rigtig flot tøj, og jeg syntes det er lækkert at du altid kæler sådan for detaljerne ^^

Møblerne er en brun lænestol, en rød sofa og en stueplante? Ved ikke med resten, men muligvis billeder? ^^
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Empty
IndlægEmne: Sv: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim)   18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 10:18 am

det er virkelig mega godt lavet. totalt sejt lavet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Empty
IndlægEmne: Sv: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim)   18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:23 am

Det er virkelig et sejt outfit du har fået brygget sammen til hende der Razz
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Empty
IndlægEmne: Sv: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim)   18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:26 am

Det er så fedt det sæt der, det ville jeg sku gerne have fingre i til Timo Razz
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Empty
IndlægEmne: Sv: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim)   18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» For meget? [endnu en kjole til Kim]
» alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! )
» Ny kjole til folket aka. mine dukker.
» Vis os dit nyeste sy-projekt!
» Flæse-monster (Ny kjole til Kim)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Fremstilling af tøj, parykker, møbler, etc.-
Gå til: