Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ankomst af Yuu [Luts Dahila]

Go down 
+2
wolter
Kurisu
6 deltagere
ForfatterBesked
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Empty
IndlægEmne: Ankomst af Yuu [Luts Dahila]   Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Icon_minitimeLør Jan 24, 2009 8:40 am

Efter at have ventet på hende i knap 2 måneder fik jeg hende ENDELIG udleveret!! >_<
Her er lidt billeder fra den kamp der udspillede sig melle mig og alt bobleplasten ved udpakningen af min ultraskønne Yuu. Very Happy

Hun er Juns [CP Shine] storesøster, og selvom han ikke er meget for at indrømme det, er Jun glad for at se Yuu igen.

Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Ar1

Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Ar2

Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Ar3
En rigtig prinsesse! XD

Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Together3
Søskendeparret samlet - hun poser guddommeligt i forhold til Juns Delf 2 type krop <3

Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Yuu2
MANGE tak til Prinsessen fordi jeg måtte låne noget tøj!! *Q*~

Desværre ankom hun med en mindre skade i det ene benstykke, så jeg skal lige høre Luts hvad der skal ske. <_<"
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Guest
Gæst




Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af Yuu [Luts Dahila]   Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Icon_minitimeLør Jan 24, 2009 9:47 am

Hvor er dun flot! Glæder mig til at se hende med en face-up (^^ Tillykke med hende!
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af Yuu [Luts Dahila]   Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Icon_minitimeLør Jan 24, 2009 10:37 am

hahahah xD elsker virkelige når man laver de der tekster på billederne X'D
det er så genialt!! x'D

men.. ahem.. tillykke med hende!!! :3 billederne er rigtige flotte.. og især de der tekster!! x'D glæder mig til at se hende med en faceup..
Og lidt synd, det med hendes ben >.<

og en ting mere.... pas på du ikke skær dig i hånden!! X'D -> billede 1.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af Yuu [Luts Dahila]   Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Icon_minitimeLør Jan 24, 2009 10:43 am

@Ruki: Mange tak! ^^ Jeg regner med at lægge face-uppen i morgen hvis jeg får taget mig sammen og det holder op med at blæse.

@Walter: Tak tak! XD Jeg overvejede faktisk om jeg skulle lave et rødt mærke efter kniven på min hånd, fordi billede nr. 1 er ret bizart. Hihi

En anden lidt irriterende ting er, at den wig jeg havde købt med, for det første har en underlig udefinérbar farve, og den er for stor til hende! oO" Det giver bare ingen mening, men jeg kan næsten skubbe en lillefinger ind under wiggen så løs som den er. <_<" Hun smider håret så snart man kommer i nærheden af hende. Instant-Blachmann kunne man kalde det syndrom. öö" Foruroligende...XD
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af Yuu [Luts Dahila]   Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Icon_minitimeSøn Jan 25, 2009 4:54 am

wow hvor er hun fin. ^-^

Vildt sjovt med de billeder - må indrømme jeg lige blev lidt nervøs da jeg så kniven over din hånd, og så der stod *cut* ^-^"
Troede at type 2 kroppene var gode til at poserer? ´Razz
Men så må hun jo være helt fantastisk at arbejde med, udover det der Instant-Blachmann syndrom(fantastisk navn vil jeg gerne have lov at sige ;P), hvilket da er enormt sært, når wig-en nu er fra Luts. Det må da være enormt irriterende ~_~"

Synes tøjet klæder hende. Very Happy Er især vild med hendes hat, synes den klæder hede (ved du hvor den er købt? ^-^")
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af Yuu [Luts Dahila]   Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Icon_minitimeSøn Jan 25, 2009 8:22 am

HAHAHA xD Geniale udpakningsbilleder. Og jeg fik nerver på af det første billede o____O;; (Jeg hader knive xD)
Anyway, tillykke med hende. Hun er rigtig flot ^^
Tilbage til toppen Go down
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af Yuu [Luts Dahila]   Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Icon_minitimeSøn Jan 25, 2009 10:05 pm

Wow, hvor er hun smuk! : D Tillykke med hende
Glæder mig rigtig meget til at se mere ^__^
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af Yuu [Luts Dahila]   Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Icon_minitimeMan Jan 26, 2009 1:00 am

Zin skrev:
wow hvor er hun fin. ^-^

Vildt sjovt med de billeder - må indrømme jeg lige blev lidt nervøs da jeg så kniven over din hånd, og så der stod *cut* ^-^"
Troede at type 2 kroppene var gode til at poserer? ´Razz
Men så må hun jo være helt fantastisk at arbejde med, udover det der Instant-Blachmann syndrom(fantastisk navn vil jeg gerne have lov at sige ;P), hvilket da er enormt sært, når wig-en nu er fra Luts. Det må da være enormt irriterende ~_~"

Synes tøjet klæder hende. Very Happy Er især vild med hendes hat, synes den klæder hede (ved du hvor den er købt? ^-^")

Krop 2 er ikke særlig bevægelig faktisk, men på den anden side skal han restringes, så kan jo håbe på at det forbedre hans muligheder for posering. Hans arme kan f.eks. kun bøje ca. 90 grader...så det er svært at få ham til at posere naturligt og afslappet. Han kommer hurtigt til at se stiv og unaturlig ud. <_<!
Det ville også være rart med et torsojoint...>_<"
(Men jeg elsker ham nu alligevel!! Ingen tvivl om det! XD)

Det er virkelig helt vildt med den paryk...Måske jeg skal bruge den ekstra plads som lagerplads!? oO" Der er masser af plads at tage af XD

Med hensyn til hendes hat...ved faktisk ikke rigtig hvor den er fra, må lige høre Prinsessen når hun vender hjem fra Thailand...men mon ikke den er fra Tree Design!? Det er det meste af tøjet i hvert fald. Hehe ^^



Jeg fik også taget mig sammen til at lægge faceup på hende i går...Billederne ligger i en anden tråd ;D
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af Yuu [Luts Dahila]   Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Icon_minitimeMan Jan 26, 2009 3:10 am

øv.. så må jeg jo prøve type 3 krop til min dreng ^-^"
(hehe.. selvfølgelig elsker du ham, han ser også dejlig ud Smile)

Haha... ja, det var selvfølgelig en idé.. selvom jeg ikke kan se det smarte i det fra Luts synspunkt. >a<"

okey.. mange tak Very Happy Thailand, det lyder virkelig fedt *drømmer sig langt væk*


*Drøner ind og titter faceup* ^3^
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af Yuu [Luts Dahila]   Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Icon_minitimeMan Jan 26, 2009 3:47 am

Kurisu skrev:
En anden lidt irriterende ting er, at den wig jeg havde købt med, for det første har en underlig udefinérbar farve, og den er for stor til hende! oO" Det giver bare ingen mening, men jeg kan næsten skubbe en lillefinger ind under wiggen så løs som den er. <_<" Hun smider håret så snart man kommer i nærheden af hende. Instant-Blachmann kunne man kalde det syndrom. öö" Foruroligende...XD

Nu er jeg ikke et menneske som har så meget forstand på denne hoppy... ^^; MEN her kommer mit forslag alligevel xD (fordi er jeg fuld med ider)
Prøv med at sætte noget elefant snot på hovedet.. så holder wiggen bedre.. ^^; JEG er selvimod det, men det er det eneste som hjælper, har set det ved Helene's dukker.... ^.^ OG Sakras (min puki) har selv haft noget snot oven på hovedet, da han skulle prøve Helene's puki's wig.. x'D


Sidst rettet af wolter Man Jan 26, 2009 3:47 am, rettet 1 gang (Reason for editing : rettet =))
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af Yuu [Luts Dahila]   Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Icon_minitimeMan Jan 26, 2009 4:54 am

wolter skrev:
Kurisu skrev:
En anden lidt irriterende ting er, at den wig jeg havde købt med, for det første har en underlig udefinérbar farve, og den er for stor til hende! oO" Det giver bare ingen mening, men jeg kan næsten skubbe en lillefinger ind under wiggen så løs som den er. <_<" Hun smider håret så snart man kommer i nærheden af hende. Instant-Blachmann kunne man kalde det syndrom. öö" Foruroligende...XD

Nu er jeg ikke et menneske som har så meget forstand på denne hoppy... ^^; MEN her kommer mit forslag alligevel xD (fordi er jeg fuld med ider)
Prøv med at sætte noget elefant snot på hovedet.. så holder wiggen bedre.. ^^; JEG er selvimod det, men det er det eneste som hjælper, har set det ved Helene's dukker.... ^.^ OG Sakras (min puki) har selv haft noget snot oven på hovedet, da han skulle prøve Helene's puki's wig.. x'D

Sandt...det var da en god idé. Det må jeg prøve ^^ thx
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af Yuu [Luts Dahila]   Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Icon_minitimeFre Jan 30, 2009 8:56 pm

Hun er rigtig sød. Glæder mig til at se hende IRL en dag! Synes det er en interessant mold! ^^

Ja, så kan jeg da lige fortælle, at alt hende tøj er fra Tree Design. Tror ikke nogle af tingene kan købes løst, men er alle fra forskellige sæt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af Yuu [Luts Dahila]   Ankomst af Yuu [Luts Dahila] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ankomst af Yuu [Luts Dahila]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Standing in the window [Luts Dahila]
» Runde Trunde (Han|Luts Lu-Wen ~ Makoto|Crobidoll Nia ~ Timo|Luts El ~ Yuya|Luts YDER ~ Yuki|Iple LE Louis) [heavy load]
» Pipos Chessire basic ankomst... eller? [Luts 2010 event head på KDF pige krop WS + Pipos Chessire basic WS]
» Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body]
» Ankomst af D.O.C U!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: