Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body]

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] Empty
IndlægEmne: Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body]   Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] Icon_minitimeFre Mar 04, 2011 4:44 am

Bestemte mig i går for at prøve og se om ikke godt jeg kunne lave face-up - selvom vejret nok ikke lige er det mest optimale.

Det gik nogenlunde, med Yuya's face-up i hvertfald... selvom jeg ville ønske jeg havde airbrush...
Men Mimi's face-up... tja det gik knap så godt... først og fremmest kunne jeg ikke få øjenbrynene ordenlige, min hvide farveblyant kunne simpelthen ikke blive så tydelig som jeg ønskede...
og så blev det endnu værre da jeg skulle give hende den anden sidste gang msc - ikke pga vejret - men fordi den stortset var tom, kom der en masse bundfald/klumper og bobler på TT_TT
Så jeg opgav at male øjenvipper på hende, men gidder heller ikke lave den om lige nu.

Nå men her kommer et par billeder

Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5141Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5142
Allerførst lige et par billeder Hirin tog i går da jeg startede på face-upsne.

og her er så Mimi med hendes knap så vellykkede face-up (og please ignorer kjolen, gad ikke ordne ærme- og halsåbningerne):
Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5155
Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5156
Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5157
Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5145
Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5148
Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5149
Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5159
Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5143


Er ret tilfreds med Yuya's face-up... men havde lige overset at jeg har placeret hans øjenbryns piercing i den forkerte side i forhold til hans wig. >3>'
Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5161
Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5162
Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5164
Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5165Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5166
Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5168
og self skulle han da også lige posere mad hans fine MC~<3
Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5170
Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5172
Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] DSC_5175
luf him~<3 han er bare sådan en nice mold!!!!!
Tilbage til toppen Go down
ulveline




Antal indlæg : 4
Age : 48
Geografisk sted : danmark
Registration date : 08/03/11

Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body]   Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] Icon_minitimeTors Mar 10, 2011 3:57 am

Tak for alle dine billeder! Jeg er utrolig fascineret af din lille rosa kvinde – stærkt ansigt – helt utrolige øjne.
Selvfølgelig har man en helt præcis idé om, hvordan man gerne vil ha’ dem – men jeg synes nu, at hun er helt fantastisk.
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body]   Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] Icon_minitimeTors Mar 10, 2011 4:26 am

takker! ^^ men håber det næste resultat bliver bedre... hun ser ikke helt så happy ud som jeg gerne ville have hende.
Tilbage til toppen Go down
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 28
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body]   Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] Icon_minitimeFre Mar 11, 2011 6:20 am

ej elsker der hvor han bærer hende på ryggen xD virkelig awesome!!

sej face du har fået givet dem!! ;3
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
Sponsoreret inhold





Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body]   Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Let's Play! [Luts kid delf 2010 summer event head]
» Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ]
» Mimi (Luts kdf summer '10 event hoved)
» En tur ved havet [Luts winter event head 2010]
» Fox-maid [Luts winter event head 2010]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: