Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Empty
IndlægEmne: Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ]   Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Icon_minitimeLør Feb 26, 2011 10:27 am

Så fik jeg endelig åbnet og taget billeder af min seneste pakke.
Jeg holder dem hemmelige for mine forældre lidt endnu, det og pga vejret der gør jeg ikke kan lave face-ups - gør at der ikke vil komme billeder op i den næste stykke tid.
Men her er der lidt billeder!!!

Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] 1
Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] 2
Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] 3
Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] 4
Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] 5
(hovedet købte jeg i sommers) Dette er min lille pink vampyr! ^^

Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] DSC_5102
Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] DSC_5106
Det er så Yuya's nye skal; SDF LOID!
Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Hoved
Jeg blev nu noget overrasket da jeg åbnede kassen med SDF LOID i, for der lå sku et ekstra hoved i!!!
Eftersom jeg var gået efter konkurrencen om en AZURE doll, havde jeg helt svidt ud at man fik et event head hvis ikke man vandt AZURE.
Dette hoved har sådan et dejligt smirk~<3

Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Resinmatch
her kan man se resin mathcen - eller i dette tilfælde, forskellen - på SDF NS og KDF WS.
Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Strrelse
og så lidt størrelses forhold! (SDF LOID er ca. 65cm, KDF er 43cm og Supia hybriden er omkring 58cm)
tøjet de har på er ikke deres rigtige - skal se og tage mig sammen til at sy dem noget...
Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Yuyamimi
YUYA & MIMI!


face-up billeder: https://resingarden.danskforum.net/t3885-nye-ansigter-luts-sdf-loid-luts-2010-summer-event-head-on-kdf-body#45197


Sidst rettet af Ponpyon Fre Mar 04, 2011 4:48 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Zhean

Zhean


Antal indlæg : 202
Age : 32
Geografisk sted : Esbjerg
Registration date : 14/09/10

Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Empty
IndlægEmne: Sv: Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ]   Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Icon_minitimeLør Feb 26, 2011 11:24 am

Uhh O.O <3
Tillykke med dem Ponpyon~ ^^
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Empty
IndlægEmne: Sv: Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ]   Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Icon_minitimeSøn Feb 27, 2011 2:23 am

Takker =^w^=
Tilbage til toppen Go down
SavageAngel

SavageAngel


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 25/11/10

Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Empty
IndlægEmne: Sv: Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ]   Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Icon_minitimeSøn Feb 27, 2011 7:49 pm

Ahhhgh! ^^ Tillykke!! Elsker de billede hvor hun mangler hovedet og er helt fortabt! ^^ Glæder mig til at se hvordan de ser ud med face-up
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Empty
IndlægEmne: Sv: Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ]   Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Icon_minitimeSøn Feb 27, 2011 9:31 pm

ja glæder mig også til at vejret bliver bedre så de kan få face-up... det vil hjælpe en hel del til at vise deres karakterer bedre...
Mimi ser en smule sur/trist ud uden face-up men hun er noget modsat i karakter; hun er glad og hyper XDDD
Tilbage til toppen Go down
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 28
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Empty
IndlægEmne: Sv: Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ]   Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Icon_minitimeMan Feb 28, 2011 12:05 am

Oh MY FREAKING GOD!! sikke nogle hillarius dukker !! >xD
har du vundet dem O_O!!!?
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Empty
IndlægEmne: Sv: Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ]   Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Icon_minitimeOns Mar 02, 2011 7:36 am

Rigi-chan: haha ja ik.
Nej jag var med i LUTs lodtrækning om at få én af re-released limited Azure dukker (man kunne blive udtrukket ved at bestille for over $700) men vandt desværre ikke en. Dog fik jeg det event hoved.




btw Yuya har nu fået sin rigtige øjenfarve
Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] DSC_5123
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Empty
IndlægEmne: Sv: Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ]   Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Udpalningsbilleder: Yuya & Mimi [SDF LOID + Kiddelf body + 2x LUTs event heads ]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body]
» Mimi (Luts kdf summer '10 event hoved)
» Runde Trunde (Han|Luts Lu-Wen ~ Makoto|Crobidoll Nia ~ Timo|Luts El ~ Yuya|Luts YDER ~ Yuki|Iple LE Louis) [heavy load]
» Candy ~ slikkepinde og bolsjer! [Mimi - KDF summer event head 2010]
» Uun <3 Boxopening (SOOM Free choice event Hati head/afi body)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: