Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll]

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] Empty
IndlægEmne: Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll]   Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] Icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 11:53 am

Heysa alle sammen!
Nu jeg endelig har genfundet mit kamera stik så jeg kan tage billeder OG Overfører er det på tide med nogle storys.
Da jeg føler at jeg er bag ud efter en ufrivillig pause på mindst 4 måneder!

Der er sket meget i mellem tiden så vil lige keep you up to date Very Happy

1)Jeg har fået solgt Kira i sommers.
2)Jeg har/er i gang med at sælge Dakota til Marha.
For jeg følte ikke rigtig at jeg bonder med hende mere. Grunden til at jeg stadig har Dakota er fordi jeg er så skride sød at lade Marha betale over...ret lang tid.
og hun får ikke Dakota før at jeg har modtaget alle penge. Så jeg leger stadig lidt mere hende for at "skrive" hende ud af historien på en ordenligt måde.
3) jeg har fået faktisk to nye dukker siden sidst. Den ene har endnu ikke en personlighed eller noget udseende så den ser i ikke. Den anden er min nye pige Ida...hende i lyserød og i kan se en lille intro til hende her : På en lyserød sky...nor not
Jeg vil sige se lige den intro først så i ved lidt omkring hende da det betyder lidt til forståelsen af hende i denne her story. Very Happy
4) Eric, Dennie og Ida har fået ny face up. Da i ikke kender så meget til Ida faceup før kan man godt sige at det kun er Eric og Dennie.
5) Dennie er begyndt at bruge briller lidt til at læse og den slags stas.
6) jeg har bestilt en ny dukke. Sooms limited doll Nephelin-sacred vow(drage dukken). Så det er også hende jeg lige så stille prøver at skrive ind i historien. Burde få hende meget snart regner jeg med.

Tror lidt det var alt så nu vil jeg håbe at i hygger jeg med denne her story og kommer med noget kritik af en art. Jeg taget i mod både godt og dårlig!
Jeg vil dog lige tilføje at lyset er ikke det bedste og ens blits hjælper ikke på det rigtig.
Og jeg føler mig lidt rusten i at lave storys.

Ellers: HAVE FUN!



Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290014
Alle sidder og hygger sig lidt for sig selv.

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290012
"clik..clikclikclikclik..clik" kommer det fra Idas mobil telefon. Hun sidder og spiller spil.
Cherrie Lee sidder og overvejer hvilke slags farve garn hun vil brug til at strikke noget ud af:
hm..or maybe....hm..but i could also..
Eric slapper af.

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290016
Dennie prøver at finde radio signal og noget ordenligt at høre.

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290018
Cherrie Lee mumler for sig selv over noget med garnet og hvilken farve hun skal vælge.

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290019

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290026
Cherrie Lee og hendes dårlig men forbredet dansk: det er..svaert...

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290029
Cherrie Lee: what do you think Ida?
Ida ser irriteret ned på Cherrie Lee fordi at hun forstyrede hende.

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290034

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290035
Ida: Dont fucking care you redneck

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290037
Eric gravnet: dont talk to her like that you fucking demon freak!
Ida: I talk as i want to!
Cherrie Lee bliver overhørt: its okay Eric..dont figth..

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290043
Radioen knitrede og piver lidt uden noget ordenligt signal bliver fanget.

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290049
Eric: not to my girlfrind or i kick your fucking ass!
Ida: Yeah rigth. I will kill you before you know it
Cherrie Lee bliver stadig overhørt: no..no..stop...pleace..Q.Q

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290053
Dakota kommer ind.

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290055
Dakota lidt usikkert: jeg er nød til at snakke med jer omkring noget vigtigt.

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290062
Dakota lidt trist: noget jeg har tænkt på i længere tid nu...
Dakota går hen og sætter sig ned og næsten alle samles omkring hende.

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290066

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290067
Dennie har opgivet radioen
Dennie:
hvad er der galt?

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290071

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290073
Dakota: jeg har besluttet at tage tilbage til hvor jeg kom fra

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290077
Dennie: vent!...hvad mener du med det?
Dakota: jeg rejser...for altid. Tilbage til den skov jeg rigtig kom fra...
Alle dybt chokkert.

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290078
Cherrie Lee: no! no!...du ikke kan gøre det.
Dakota: jo jeg kan. Jeg trænger til noget nyt.
Cherrie Lee: but what about os?

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290082
Eric: ja hvad så med os? Du kan da ikke bare forlade os?
Cherrie Lee: no you cant!
Dakota: bare rolig jeg taget ikke af sted lige nu, men snart...nok inde for de næste to uger regner jeg med.

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290086
Dennie: jamen...har vi da gjort noget?
Dakota: det er mere mig. meget er sket siden jeg kom her til. Jeg er rigtig glad for at havde lært at kende jer og jeg vil savne jer rigtig meget, men jeg føler at det er bedst for mig at forlade denne her menneske verden og tage tilbage til hvor jeg kom fra.
Cherrie Lee: but..buut..
Eric:...

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290088
Dakota: jeg har dog ikke tænkt mig at efterlade jer til at betale min del af huslejen. Så jeg har haft søgt efter en til at overtage min plads og del her i huset. Jeg har fået en del henvendelser, som jeg har kigge igennem for at finde den helt rigtige jeg ved vil passe til jer. Så...jeg håber ikke det gør noget?
Dennie: øhm..nej det er okay..men..vi vil helst havde at du blev her sammen med os. kan du ikke gen overveje det og så blive. Vi vil savne dig mega meget.
Cherrie Lee er ved at tude.

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290091
Dakota: Det bliver en af hunkøn. Jeg skal lige havde kontaktet hende igen for at spørger om hun stadig er interessert.
Dennie: hvad er hendes navn?
Dakota: jeg siger ikke noget endnu før jeg er helt sikker på hende...har også et par andre der jo har henvent sig..så..i må vente.

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290093
Cherrie Lee hvisker for sig selv meget ked af det: I dont want a new one...I want you to stay.
Dakota: jeg er virkelig ked af det, men sådan her bliver det altså. Jeg har besluttet mig og jeg har kontaktet mit gamle hjem og sagt jeg kommer hjem igen for at blive...De glæder sig til at se mig igen.
Dennie trist:..okay...
Eric:...

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290096
Cherrie Lee begynder at græde.

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290097
Løber grædene hen og smider sig på sengen.
Eric:
Cherrie Lee...

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290099
Græder dybt ulykkeligt.

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290101
Eric kommer hen for at trøste selv om han er meget dårlig til det: Cher..dont cry love.
Cherrie Lee græder videre.

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290102
Dakota trist til mode over at havde gjort Cherrie Lee så ked af det og de andre: Jeg tror jeg går..jeg...skal pakke...

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290104
Dakota: sorry Cherrie Lee...

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290107
Ida til sig selv og lidt RG: Det var da ikke nogen overraskelse. Jeg havde da set det komme for lang tid siden. Hende og hendes lorte kræligheds liv. Det var kun et spørgsmål om tid før der skete noget...havde nu håbet på noget mere eksplotivt med blod...men fik da tåre..åndsvage mennesker og deres lorte problemer de tror er problemer!

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290111
Dennie halv snøfter lidt og krammer bamsen for lidt trøst.

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290115
Stor tuder i Erics skød og Eric der ikke helt ved hvordan han skal trøste hende.

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] PC290120


Hoper i kunne lide historien.
Den person Dakota snakker omkring som nok skal overtage hendes plads. Er Sooms Nephelin. Den har intet navn endnu. Derfor vil hun ikke nævne navnet. Da jeg aldrig vælger navn til mine dukker før at jeg har dem i mine hænder. Er før kommet ud for at jeg valgte navn meget før og da de ankom til mig var det bare mega forkert. Så jeg venter.

Ellers håber jeg at i også tog godt i mod Ida min nye pige og ellers bare nød denne her story!
Der kommer en part to til den også.
Så jeg håber i vil glæde jer til den og hvis ikke så lad vær. op til jer. Jeg tvinger ikke....kun lidt.
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] Empty
IndlægEmne: Sv: Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll]   Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] Icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 12:09 pm

YAY! Hun er ét skridt tættere på mig! 8D

....

Øhm.. Jeg mener... Ahw stakkels Cherry Lee D: Vidste slet ikk at hende og Dakota var tæt....
Og Eric virker som den der er mest i chok, eftersom han intet siger.... XD

Looool Ida XD lol!

God story :3 Kan godt lide den lille fortæller agtige tekst ^^ Så man ikke bare skal gætte sig ind i siturationen...
Jeg glæder mig til den næste story 8D Men det vidste du jo godt Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] Empty
IndlægEmne: Sv: Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll]   Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] Icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 12:14 pm

Glad for du kunne lide den og glæder dig til at få Dakota Very Happy

...

Der er CherrIE Lee. hehe
Hende og Dakota er jo venner. Men ikke over vildt tætte. Cherrie Lee er bare meget følsom og holder meget af alle personer hun møder hehe
Så hun føler meget stort savn som om at de var bedste veninder.

Eric...ja måske. Aldrig godt at vide. Han har jo været dybt forelsket i Dakota så nok også chokket en del over at hun bare smutter.
Han har måske stadig følelser for hende? det er aldrig til at vide.
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] Empty
IndlægEmne: Sv: Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll]   Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 6:42 pm

YaY story!! XD *læse*....TTwTT håber hun bliver glad

Dennie er så dejlig OwO
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] Empty
IndlægEmne: Sv: Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll]   Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] Icon_minitimeTirs Jan 11, 2011 12:24 am

Nu er det selvfølgelige noget tid siden jeg har læst denne story (jeg havde bare glemt at jeg ikke fik skrevet xD)

Den er awesome! ^^ Jeg kan godt lide idén med at de skal sige farvel til hende, og hun fortæller om en ny der flytter ind.. ^w^
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] Empty
IndlægEmne: Sv: Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll]   Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] Icon_minitimeTirs Jan 11, 2011 4:21 am

Aww! Jeg håber at de klarer sig, og at de bliver glade for den nye der flytter ind OwO Det er altid trist når nogen flytter, men man kommer heldigvis over det igen ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] Empty
IndlægEmne: Sv: Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll]   Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forever Chance - Part 1 [DoD luke no 2, Souldoll Grisele, Soom Amber-pure spirit, Angell studio Abel, Notdoll]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel]
» Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey)
» Don´t Be Mad At Me [D.O.I. no Luke 2 og Amber-Pure Spirit]
» Ensom og alene [Angell-Studio Abel]
» A litte trip to the Garden (Amber-pure sprit and Abel) [heavy Image]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: